2015-08-24, 21:54
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Bedrövlig fotbollsmatch på alla sätt. Att båda lag belönas med varsin poäng är skandal.

Borde vara minus-poäng på den dåliga stämningen också, var verkligen inte värdigt ett Stockholmsderby.
Citera
2015-08-24, 21:55
Moderator
easy_dans avatar
Krysset känns rättvist men den straffen är ju miserabel, får inte vara så billigt. Skönt av Höie att bjuda tillbaka med en rejäl tavla
Citera
2015-08-24, 21:58
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Commissary
Borde vara minus-poäng på den dåliga stämningen också, var verkligen inte värdigt ett Stockholmsderby.

Samtidigt snackas det om ljudrekord när inget hörs på tv, man ska nog lugna sig med att bedöma stämningen från soffan.
Citera
2015-08-24, 22:14
Moderator
easy_dans avatar
Smått fantastiskt gnäll från Henke idag efter matchen, höll på att kissa på mig när jag såg det.

Derbyt bjöd också på humor, Carlos Banda gör som bossen https://imgur.com/xMFWJ3i
Citera
2015-08-24, 22:18
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Krysset känns rättvist men den straffen är ju miserabel, får inte vara så billigt. Skönt av Höie att bjuda tillbaka med en rejäl tavla

Tur att vi inte fick straff på den andra som dock var klockren när Johan Persson håller ut benet så Moon ramlar då~

Rättvist kanske, men Pelle är tamigfan världens sämsta jävla derbycoach.. Jävla mjukdjur! Blir galen på den människan, och varihelvete kom bytet med Käck för? Är inte han back?

Sen ska det sägas, att vi saknar en Johan Persson i vårt lag, vi hade Mattias Jonsson och han hade gett Johan Persson svar på tal både en och två gånger i dagens match, men vår trupp är ett gäng jävla primadonnor. Var glada att ni har honom Bajen, han gjorde så ni inte gick hem med 0 poäng (enligt mig).

Att tro att man ska vara uppe och slåss om europaplatser när man torskar mot lag som bajen som är en parentes i fotbollssverige är för mig en gåta.. Våra fans har verkligen haft hybris.
Senast redigerad av Salorm 2015-08-24 kl. 22:23.
Citera
2015-08-24, 22:23
Medlem
P.Gs avatar
Käck kom in för att Kerim signalerade för byte.
Citera
2015-08-24, 22:31
Medlem
erikp121s avatar
Strömbergsson, vilket smutsigt luder. Grattis till kompensationsstraffen för banguras hands, djurgårdssvin. Kryss var väl "rättvist" om man ser till matchen i sig, men knappast om man ser till helheten. Vi skulle behövt 2-0 efter första vilket inte alls hade varit otänkbart. Nu kan djurgårdens springa in med hopp och med domarens hjälp fixa straff och en massa frisparkar som är helt bedrövliga. En jävla tur att djurgårdens målvakt gör en tavla på 2-1-målet för annars hade det varit 0 poäng idag.

Vilken jävla hora. djurgårdens är ett lag man ska slå.
Citera
2015-08-24, 22:43
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Smått fantastiskt gnäll från Henke idag efter matchen, höll på att kissa på mig när jag såg det.

Derbyt bjöd också på humor, Carlos Banda gör som bossen https://imgur.com/xMFWJ3i

Fantastiskt och fantastiskt, pre-pubertalt trotsande som knappast är värdigt en vuxen människa. Stäng av honom några matcher så vi slipper höra hans eländiga kraxande. Eller ännu bättre, HIF kan väl sälja ut honom till högstbjudande. Jag bjuder en påse nötter.
Citera
2015-08-24, 22:49
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Fantastiskt och fantastiskt, pre-pubertalt trotsande som knappast är värdigt en vuxen människa. Stäng av honom några matcher så vi slipper höra hans eländiga kraxande. Eller ännu bättre, HIF kan väl sälja ut honom till högstbjudande. Jag bjuder en påse nötter.

Humorn för alla utom helsingborgare är ju svåröverträffad.
Citera
2015-08-24, 22:57
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Sen ska det sägas, att vi saknar en Johan Persson i vårt lag, vi hade Mattias Jonsson och han hade gett Johan Persson svar på tal både en och två gånger i dagens match, men vår trupp är ett gäng jävla primadonnor. Var glada att ni har honom Bajen, han gjorde så ni inte gick hem med 0 poäng (enligt mig).

Jag skulle vilja säga att vi mest har Kristinsson att tacka för dagens poäng. Helt klart bäst i laget, jävligt skönt att ha en målvakt som man känner att man kan lita på. Hopf var okej, men man kände sig aldrig säker.
Citera
2015-08-24, 23:04
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Jag skulle vilja säga att vi mest har Kristinsson att tacka för dagens poäng. Helt klart bäst i laget, jävligt skönt att ha en målvakt som man känner att man kan lita på. Hopf var okej, men man kände sig aldrig säker.

Håller med om analysen, men idag gjorde han väl inte mer än det han skulle, dvs tog skott som gick rakt på, och stod rätt för det mesta. Tycker Batan hade fler matchavgörande ingripande, trots straffen som jag anser var fel dömd.
Citera
2015-08-24, 23:05
Avslutad
Bengallsvenskan.

- Snälla, kan vi inte få ha bengaler, för vi kan inte sjunga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in