2015-07-19, 19:54
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-9
Felplacerad på första målet, släpper ofta in lätta mål som en annan målvakt lätt tagit och släpper ofta dåliga returer rakt ut.

Instämmer. Carlgren hade tagit Jordans första. Helsingborg var snäppet bättre hur man än vänder på det. Vi ville inte vinna idag.
Citera
2015-07-19, 20:06
Medlem
mishimas avatar
Tycker det är kul att Henrik Larsson har fortsatt spela med Jordan trots att han inte har uträttat något speciellt. 18 år och ingen som helst erfarenhet. Det krävs mod och självförtroende av en tränare. Det har ju varit upplagt för kritik; "tränaren ger sin son speltid". Kul att det betalar sig tillbaka. Den speltiden Jordan får nu kommer att vara till stor nytta i framtiden.
Citera
2015-07-19, 20:10
Medlem
Ska man våga höja ett varningens finger att Jordan Larsson kommer bli lika bra som farsan sin eller rentav ännu bättre?
Citera
2015-07-19, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Ska man våga höja ett varningens finger att Jordan Larsson kommer bli lika bra som farsan sin eller rentav ännu bättre?

Jag höjer ett varningens finger för att där otroligt okunnig om fotboll.

En 18 åring med 3 Allsvenska mål ska bli lika bra som en av Sveriges bästa anfallare någonsin. Och det baserar du enbart på att Henke är hans farsa.
Citera
2015-07-19, 20:19
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Du höjer ju varningens finger konstant ändå, så varför skulle du inte våga nu?
Citera
2015-07-19, 20:22
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Gustav Svensson har uppenbarligen slagit sönder ett skåp på Nya Parken efter matchen och skrek även könsord verkar det som. Avstängning att vänta får man väl förmoda.

http://www.expressen.se/gt/sport/svensson-anmald-slog-sonder-skap/

Osmidigt med tanke på hur många varningar Grineborg redan drog på sig under matchen, flera för snack.

Gurra har en jävla vinnarskalle helt enkelt, tråkigt om det blir efterverkningar.

Måste säga att Al Hakim är en riktigt bra domare, sätter sig inte i svåra situationer.
Citera
2015-07-19, 20:24
Bannlyst
Citat:

Man gör bäst i att hålla förväntningarna nere. Fram tills idag egentligen har han inte visat mycket som tyder på någon kommande storhet. Behöver prestera över en längre tid i Allsvenskan först och främst. Han är dock fortfarande ung och kan han nå typ mittenklubbsnivå i någon av de stora ligorna i Europa så är det mycket bra. Farsans nivå ska det nog mycket till för att han ska nå.
Citera
2015-07-19, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenWW
Jag höjer ett varningens finger för att där otroligt okunnig om fotboll.

En 18 åring med 3 Allsvenska mål ska bli lika bra som en av Sveriges bästa anfallare någonsin. Och det baserar du enbart på att Henke är hans farsa.
Varför tror du att jag grundar det endast på det? Tycker han har en väldigt fin utvecklingspotential redan nu då han spelat ganska mycket och gjort bra ifrån sig. Måste man bomba in massa mål för att bli en stor spelare enligt dig?
Citera
2015-07-19, 20:38
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Gurra har en jävla vinnarskalle helt enkelt, tråkigt om det blir efterverkningar.

Måste säga att Al Hakim är en riktigt bra domare, sätter sig inte i svåra situationer.
Håller med, helt klart en domare av rang i framtiden.

-

Nåja man fick i alla fall bli glad i 40 sekunder. Helsingborg vinner rättvist utan den minsta tvekan och vår svit på bortaplan fortsätter, får va glada om Shirak inte tar sig vidare i EL kvalet och att vi alltid går in i säsongen med en tydlig akilleshäl är bara störande och med den form Norrköping är i tvivlar jag på att vi kommer från Nya Parken med 3 poäng.

Brustad är som vanligt dålig och håller knappt allsvensk nivå trots sina ständiga försök. Är inte besviken över matchen då jag inte hade förväntat mig nåt annat än förlust. Stam är en andremålvakt så det skriker om det och Goitom... Hur mycket ska det krävas för en förlängning..?
Citera
2015-07-19, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Håller med, helt klart en domare av rang i framtiden.

-

Nåja man fick i alla fall bli glad i 40 sekunder. Helsingborg vinner rättvist utan den minsta tvekan och vår svit på bortaplan fortsätter, får va glada om Shirak inte tar sig vidare i EL kvalet och att vi alltid går in i säsongen med en tydlig akilleshäl är bara störande och med den form Norrköping är i tvivlar jag på att vi kommer från Nya Parken med 3 poäng.

Brustad är som vanligt dålig och håller knappt allsvensk nivå trots sina ständiga försök. Är inte besviken över matchen då jag inte hade förväntat mig nåt annat än förlust. Stam är en andremålvakt så det skriker om det och Goitom... Hur mycket ska det krävas för en förlängning..?
Sades inte Brustad vara snabbare än Usain Bolt? I så fall måste ju det vara det största skitsnack på länge. Är det rentav så att han är årets flopp?
Citera
2015-07-19, 20:42
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimmyMcgill
Illa Gnaget..
Blir väl i mellanlandet tillsammans med Malmö nu...

Nu har jag inte följt Aik varje match men hur mycket målsumpare är Bangura i år?
Luktar verkligen gårdare om dig och idag hade han verkligen inte sin bästa dag men mycket målsumpare är han inte. Frågan är varför han spela som ytter när han och Goitom äntligen hittat lite samspel.

Förjävla snyggt av Goitom vid målet f.ö.
Citera
2015-07-19, 20:44
Medlem
Fick inget svar i matchtråden, så frågar här:

Hur har det gått för Kamara i Malaysia?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in