2015-07-20, 15:47
Medlem
JohnDRockefellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Largeone
Yes det är blåvitt som ska vara nöjda med 2 poäng på 2 matcher. mkt gnäll över Pekings mål igår, själva fick man ju ett gratis mål efter en jätte groda till 0-1 och gjorde 1-2 an på sitt första avslut mot mål i andra efter runt 30 minuters spel när Peking borde gjort både 2-1 och 3-1 sett till matchbild och chanser.

Blåvitt totaldominerade första halvlek och hade Norrköping nere i brygga i 45 minuter. Sedan var Peking marginellt bättre än Göteborg i andra halvlek men att matchen var till er favör var fan det dummaste jag läst
Citera
2015-07-20, 15:53
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Largeone
Yes det är blåvitt som ska vara nöjda med 2 poäng på 2 matcher. mkt gnäll över Pekings mål igår, själva fick man ju ett gratis mål efter en jätte groda till 0-1 och gjorde 1-2 an på sitt första avslut mot mål i andra efter runt 30 minuters spel när Peking borde gjort både 2-1 och 3-1 sett till matchbild och chanser.

Är du seriös?

Hade varit rimligare med 6p till Blåvitt än 6p till Peking. 2p eller 4p till Blåvitt över två matcher kändes absolut mest logiskt.
Citera
2015-07-20, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDRockefeller
Blåvitt totaldominerade första halvlek och hade Norrköping nere i brygga i 45 minuter. Sedan var Peking marginellt bättre än Göteborg i andra halvlek men att matchen var till er favör var fan det dummaste jag läst

Jag håller med dig om att Göteborg dominerade första 30. I andra halvlek dominerade dock Peking stort. 12-3 i skott om jag minns rätt. Oavgjort var nog mest rättvist men om något lag skulle vunnit var det Peking.
Citera
2015-07-20, 16:58
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jobola
Jag håller med dig om att Göteborg dominerade första 30. I andra halvlek dominerade dock Peking stort. 12-3 i skott om jag minns rätt. Oavgjort var nog mest rättvist men om något lag skulle vunnit var det Peking.

Eh?

Det var 7–7 i skott på mål totalt i matchen och 14–10 i avslut totalt i matchen.

/feldgrau
Citera
2015-07-20, 21:11
Medlem
P.Gs avatar
Åtvid gnetar förtjänstfullt till sig ett kryss. Vi skapar inte tillräckligt i boxen för att vinna en match.
Citera
2015-07-20, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Åtvid gnetar förtjänstfullt till sig ett kryss. Vi skapar inte tillräckligt i boxen för att vinna en match.
Märks det tydligt att Radetinac saknas? Jag som inte sett er i överdrivet många matcher tycker att han har varit er klart bästa spelare och den enskilt största anledningen till att Mushekwi kan knoppa in så många bollar.
Citera
2015-07-20, 21:15
Medlem
Höjer ett varningens finger att Djurgårdens tråkspel börjar ta ut sin rätt.
Citera
2015-07-20, 21:16
Medlem
sodamans avatar
Jävla skitgäng Åtvid är och fan vad tjock äcklig målvakt de har. Skönt att vi slipper dem nästa år.
Citera
2015-07-20, 21:21
Medlem
leg0s avatar
Harris saknas enormt mkt. Känns så jäkla bittert att vår bästa spelare är borta för resten av säsongen.

Stor miss av PO att starta Jawo. Vi skapa så sjukt mycket mer när väl Sam fick komma in, tyvärr så var det för sent.
Citera
2015-07-20, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Höjer ett varningens finger att Djurgårdens tråkspel börjar ta ut sin rätt.
Du måste komma från Bjuv för så många fingrar som du nu höjt varnande har ingen vanlig människa.
Citera
2015-07-20, 21:22
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sodaman
Jävla skitgäng Åtvid är och fan vad tjock äcklig målvakt de har. Skönt att vi slipper dem nästa år.
Haha, ett riktigt gnetargäng. Går inte riktigt att hata, tycker jag. Flintastekgrillaren i mål är ju i ärlighetens namn en skön lirare.

Det här borde vi tagit på ren kvalitet, kunde tagit det på nåt slumpmål men när allt tar några tiondelar för lång tid och chanserna inte sitter så blir det så här. Bara att glömma och sen smiska Örebro.
Citera
2015-07-20, 21:26
Avslutad
Rättvist resultat på Bravida trots att det är jävligt surt att tappa en tvåmålsledning. Dagens glädjeämne är helt klart Paulinho, en så jävla underbar spelare! Han kommer fylla luckan som Simon lämnar trots att dom inte alls är samma spelartyp. Drömmen hade ju varit att se dom ihop såklart men man får vara glad för det lilla. Det sjuka är att han ligger tvåa i våran interna skytteliga efter dagens match.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in