2015-05-25, 22:49
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Gnaget kom undan med blotta förskräckelsen. Fan va nära det var att vi vände.
Citera
2015-05-25, 22:52
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
Gnaget kom undan med blotta förskräckelsen. Fan va nära det var att vi vände.

De skulle ju dock ha 3-0 redan i paus...

Deras bortdömda mål var ju inte offside.
Citera
2015-05-25, 22:55
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale

Hade säkert blivit 3-3 ändå, sanslöst flyt dif är inne i just nu.
Citera
2015-05-25, 23:07
Medlem
Är kluven, varsin halvlek. Ångestmässigt nöjd med att inte förlora.

"Nya" mittbackar. Skadad Finne och Ofori (vad hände där?) så var det helt nytt innermitt också.

Haukson gjorde det bättre, än vad jag tycker att han brukar. Men det var väl han som låg fel vid 1-2, även om mittbackarna inte gav honom så stort val.

Var det verkligen offside vid det bortdömda målet? Såg inte så ut. Vem dömde nu igen?

Etuhu är ingen flopp (om han inte har en för hög grundersättning.

Truppen känns plötsligt tunn och skadebenägen. Brukar iofs vara så på våren. Ofori och Bahoui får gärna snabbt komma på fötter igen, mer tveksam till Finnen.

Var var Sonko?

Hatar viktiga matcher på plastgräs, det blir lite innebandy/hockey över de hela. Bara snabba vändningar och ofta fult snarare än hårt i närkamperna.
Citera
2015-05-25, 23:09
Medlem
..ett tillägg. Jag tror "bengalpauserna" påverkar matcherna sportsligt. Det är nog nu.
Citera
2015-05-25, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
..ett tillägg. Jag tror "bengalpauserna" påverkar matcherna sportsligt. Det är nog nu.

Man vet man spelar på en plastig evenemangsarena med tak och ändå måste man bränna av massa bengaler.
Citera
2015-05-25, 23:19
Medlem
showtimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale

Ett mål som "görs" när alla slutat spela...
Citera
2015-05-25, 23:25
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showtime
Ett mål som "görs" när alla slutat spela...

Fortfarande helt felaktigt bortdömt. Era spelare borde fortsätta spela snarare än att lita blint på domaren.
Citera
2015-05-25, 23:31
Medlem
Shuyins avatar
Paralyserande andra halvlek. Bland det värsta jag har sett, pinsamt. Skäms som en hund.
Citera
2015-05-25, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iturbe
Man vet man spelar på en plastig evenemangsarena med tak och ändå måste man bränna av massa bengaler.
Jag har säkert fått något om bakfoten, mer varför skandera svff - fotbollsmördare på Tele2? Där har de väl ingen inblandning, som på nationalarenan?

De som bestämmer om det ska vara spelavbrott och hur länge är som jag förstått det arrangerande förening(-s säkerhetsansvarige).
"Hammarby - fotbollsmördare"?

Att bränna på Tele 2 är väl ungefär lika smart som att göra det i en hockeylåda/klot.
(och sen förvånas att det blev rökigt och matchen pausas. Vet ni vad! Testa igen, då kanske något annat händer)

Jag är besviken ändå. Nåväl det blir en chans till i år.

Klart att Norling ska tillbaka han har nog självförtroende efter tiden i Brann.
Citera
2015-05-25, 23:41
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee

En försiktig gissning är att laget som ligger under tjänar på det. Så var det Borås när Ellos kvitterade mot MFF.
Citera
2015-05-25, 23:42
Medlem
Bajenjeppes avatar
Riktigt imponerande av Djurgården att kunna komma ikapp till 2-2 efter 2-0 i arslet i paus. Tror man kommer kunna glida vidare på sitt självförtroende och sluta på en rätt bra placering i höst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in