2015-05-25, 21:50
Medlem
SkrXcs avatar
Kommer aldrig förstå mig på ajk.

Kan ge mig fan på att de slutar top 4 av nån anledning. Dif också.
Citera
2015-05-25, 21:57
Medlem
Amex88s avatar
Tycker vi (DIF) är det bättre laget över 90 minuter,
aik är helt klart bättre men främst kanske mer derby-laddade första 45 medan själva spelet är jämnare och inte spelar 0-2. Dock är aik de bättre laget.

I andra laget är vi mycket mycket bättre och Mrabti har chans på både 3 och 4. Radentinac har chans på ett också. Och då är detta riktigt riktigt solklara målchanser. Vi är mycket mer dominanta i andra än vad aik var i första och därför skulle jag säga att vi är det bättre laget men man måste vara "nöjd" med 2-2 efter starten.

Lite gulligt dock att Alm säger att aik hade de bästa chanserna efter 2-2. Sen är det självklart jobbigt att de måste göra förändringar tänker då främst på mittfältaren som fick problem.
Citera
2015-05-25, 22:10
Medlem
Ridgebacks avatar
Synd att bara få en pinne mot ett sopgäng under oss. Bara gå vidare!
Citera
2015-05-25, 22:12
Medlem
Var 100% inställd på förlust innan match. Så galet skönt att hämta upp och få en pinne!
Citera
2015-05-25, 22:14
Medlem
ZlatanManias avatar
Jag tror ärligt talat inte jag sett en sämre andra halvlek än den idag, kanske borde skriva om första halvlek men det känns totalt intetsägande efter en platt jävla insats i andra..

Vi försöker inte ens spela fotboll och går på resultat vilket vi uppenbarligen är för dåliga för. I slutändan är jag tacksam för att det inte blev förlust och vår svit mot Djurgården fortsätter och att Blombergs bortdömda mål var fel svider något men tveksamt om de hade hjälpt i slutändan om vi spelar såhär dåligt när man har nånting å försvara..

Brustads missade chans i slutet ska för fan hända i korpen och inte i Allsvenskan. Vill håna Djurgården för att ännu en gång fira efter ett kryss mot oss men denna gång är det tyvärr förståeligt..

Nu ligger Alm dåligt till...
Senast redigerad av ZlatanMania 2015-05-25 kl. 22:25.
Citera
2015-05-25, 22:16
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridgeback
Synd att bara få en pinne mot ett sopgäng under oss. Bara gå vidare!
Ni verkade inte tycka så synd om er själva då det blev ärevärv efter matchen
Citera
2015-05-25, 22:20
Medlem
Inte Fjällström utan han andra som kommentera idag som uppenbart är AIKare varför får han kommentera en AIK match? Vet inte hur många gånger han förmedla till oss att Etuhu minsann har över 100 pl matcher på kontot. Han förblir en sopa trots detta så du kan lägga ner med runkandet.
Citera
2015-05-25, 22:23
Medlem
Little Feats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iturbe
Inte Fjällström utan han andra som kommentera idag som uppenbart är AIKare varför får han kommentera en AIK match? Vet inte hur många gånger han förmedla till oss att Etuhu minsann har över 100 pl matcher på kontot. Han förblir en sopa trots detta så du kan lägga ner med runkandet.

EDIT: Läste fel, trodde du syftade på Fjellström först. Den andre du talar om håller på DIF..
Senast redigerad av Little Feat 2015-05-25 kl. 22:25.
Citera
2015-05-25, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Little Feat
Fjellström med förflutet i DIF och MFF? Tror han håller "mest" på Malmö..

Det gör han men han kritiserar samtidigt MFF ofta, medan denna var väldigt AIK partisk vilket jag upplevt när han hållit i sutdion innan också. Jag syftar givetvis på han andra därav ´´Inte Fjällström´´ i min tidigare post.
Citera
2015-05-25, 22:25
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Spelmässigt är det ju helt ok nu, inte alls samma bottennapp som aik borta. Däremot är det stelt och stressat, hur vi inte lyckas göra mål är ju något Friberg får ta itu med snarast...Besara o Sätra borde inte kunna missa. Solli gör en helt ok insats, bättre än Fuhre och Rennie får saker att hända på sin kant. Ser gärna Pablo istället för Besara nästa match med Hallenius på topp.

Håller med helt, och nu gäller det att stötta spelarna. De kämpade faktiskt idag och att det är en orgie i missar tycker jag kan förlåtas då.

En svit med sex av de sju senaste förlorade, och ändå över strecket, men vi behöver höja oss och ta lite poäng nu för att hamna på fast mark.
Citera
2015-05-25, 22:26
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iturbe

Åström är väl gårdare? han lät riktigt exalterad där i andra halvlek.
Citera
2015-05-25, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Åström är väl gårdare? han lät riktigt exalterad där i andra halvlek.

Då blandar jag ihop honom med en annan som brukar vara i studion. Jag avgår tillfälligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in