Citat:
Ursprungligen postat av
Sipofa
Hon som jag är kär i känns det som att jag skulle inte kunna byta bort henne. Jag tror att om jag hamna i ett förhållande nu och jag senare fick chansen med min crush skulle jag ta den utan skuldkänslor, trots att jag är en man som aldrig skulle vara otrogen, jag är en av dem som har typ en psykisk skada som gör mig super lojal etc... Om jag skulle ha ett problem med min framtida flickvän skulle hon få veta det innan jag gjorde något, men om min crush var där känns det som att det inte skulle spela någon roll. Varför?
Det låter lite som jag själv tänkte tidigare. Jag hade kunnat släppa allt för min första kärlek. Men jag skulle aldrig vara otrogen. Är som du för lojal, mot allt och alla.
Men så träffade jag ju rätt man, som jag skrev, skulle aldrig byta bort honom.
Den första kärleken är oftast väldigt stark och därför tänker man att henne/honom, kommer jag aldrig att glömma, släppa osv. Men den dagen du träffar rätt, och det gör du, så kommer du och känna som mig och många andra

du kommer att kunna släppa henne när du träffar någon som du verkligen älskar av hela ditt hjärta.