Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-07, 00:38
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Avsnitt 43 kom ut idag, och vi stormar vidare mot 50. Just avsnitt 50 har länge varit stort för mig, och har länge känts som en nästintill ouppnåelig milstolpe. Från början var planen att låta någon/några som jag har intervjuat istället intervjua mig. Dock känns detta nu, lite i efterhand, som en sjukligt självupptagen idé. Jag är öppen för det, såklart, men själva grundtanken av att folk skulle tycka det var "extra" kul att höra mig bli intervjuad.. Usch!

Därför undrar jag - hur vill ni, fantastiska djävla lyssnare, fira avsnitt 50? Vad vill ni höra?

Tusen tack! Grymt roligt att höra

skulle ju vara intressant om du fick en intervju med någon admin men tvivlar på att någon av dem ställer upp
Citera
2017-04-07, 01:18
Medlem
olasvenssons avatar
Jättebra.

Jag vill vara med...
Citera
2017-04-07, 08:26
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilleP
Skulle lätt kunna tänka mig att lyssna på en intervju med dig som offer Man har ju blivit lite nyfiken på vad du är för en snubbe!

Citat:
Ursprungligen postat av Neonight
Lätt att du ska få vara under luppen ett tag

Så det finns lite intresse för det ändå! Inte omöjligt att det blir iaf en del av avsnittet, har fått PM från ett av mina tidigare intervjuobjekt som erbjudit sig att vända på luppen också. Om ni har specifika frågor kan det kanske vara en ide att notera dessa. Förmodligen kommer jag gå ut och säga vem/vilka som eventuellt intervjuar mig, och det är nog bäst att skicka frågor till dem via PM (så jag inte kan fuska och förbereda mig).

Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
skulle ju vara intressant om du fick en intervju med någon admin men tvivlar på att någon av dem ställer upp

Detta hade utan tvekan varit guld, men chansen är som jag förstår det 0. Jag, vad jag kan minnas, inte kontaktat Admin - däremot har jag frågat ett par moderatorer, och de har mer eller mindre sagt att jag kan drömma vidare om en sådan intervju. Avsnitt 200 siktar vi på Axelsson!

Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Jättebra.

Jag vill vara med...

Du har PM.
Citera
2017-04-11, 23:33
Medlem
Trevligt med ett nytt avsnitt, även ifall det var kort. Lyssnade igenom ett par gamla avsnitt också, bland annat Big Pete's första, det med BigFatCone + bägge avsnitten med LeMasive. Super-intressant verkligen. Visste förresten inte att du la ner så mycket timmar för att producera dessa avsnitt, starkt jobbat.

Ett Salgoud-centrerat avsnitt framöver låter som ett vinnande koncept. Ska försöka klura ut några svåra frågor till dess.
Citera
2017-04-24, 12:34
Medlem
Paddberts avatar
Jag måste säga att du gör ett utomordentligt bra job med podden, specielt nu med de senaste avsnitten 42 och 43. Jag satt och lyssnade på dem på tåget och råkade skratta lite för mycket. De andra passagerarna trodde nog att jag led av någon psykisk åkomma, så som de glodde på mig.

Ser fram emot att få lyssna på fler avsnitt.

Paddbert
Citera
2017-04-28, 19:40
Medlem
CowGates avatar
Jag vill meddela herr Salgoud att jag faktiskt uppskattade spökavsnitten. Keep up the good work!
Citera
2017-05-09, 19:14
Medlem
Salgouds avatar
Avsnitt 44 kom ut idag
Hemsidan kommer uppdateras imorrn med länkarna som nämns.

Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Trevligt med ett nytt avsnitt, även ifall det var kort. Lyssnade igenom ett par gamla avsnitt också, bland annat Big Pete's första, det med BigFatCone + bägge avsnitten med LeMasive. Super-intressant verkligen. Visste förresten inte att du la ner så mycket timmar för att producera dessa avsnitt, starkt jobbat.

Ett Salgoud-centrerat avsnitt framöver låter som ett vinnande koncept. Ska försöka klura ut några svåra frågor till dess.

Tack ska du ha. Hehe, verkar som sagt som folk var intresserade ändå. Jag har en voluntär som kommer köra intervjun och har förberett sig mycket väl vad det låter - så 50 blir en intervju med mig som subjekt. Känns fortsatt lite märkligt, men blev pepp när jag snackat med grabben som kommer leda det hela!

Citat:
Ursprungligen postat av Paddbert
Jag måste säga att du gör ett utomordentligt bra job med podden, specielt nu med de senaste avsnitten 42 och 43. Jag satt och lyssnade på dem på tåget och råkade skratta lite för mycket. De andra passagerarna trodde nog att jag led av någon psykisk åkomma, så som de glodde på mig.

Ser fram emot att få lyssna på fler avsnitt.

Paddbert

Mycket roligt att höra, tack! Kom gärna med förslag på andra ämnen eller användare om du kommer på några.

Citat:
Ursprungligen postat av CowGate
Jag vill meddela herr Salgoud att jag faktiskt uppskattade spökavsnitten. Keep up the good work!

Detta älskar jag att höra! Min muspekare drar sig alltid dit när jag ska hitta något att göra avsnitt om, men stoppar oftast mig själv då det i slutändan inte är en spökpod, och det (tidigare) inte kändes som avsnitten var superpoppis. Kommer göra om första spökavsnittet, förresten, då det låter fördjävligt. Hoppas hinna fixa denna veckan, men inte säkert det går. Hur som helst kommer jag uppdatera er när det blir av!
Citera
2017-05-12, 12:31
Medlem
direktörns avatar
En trådinläsning av böglyftet är mitt förslag.
Citera
2017-05-12, 13:24
Medlem
Neonights avatar
Om du känner att det blir lite för stolpigt att bara läsa upp trådar så kan du ju be typ Bigpete eller nån att läsa trådar och sen har ni ett snack på 30 min om tråden/ämnet.
Citera
2017-05-15, 19:16
Medlem
Joels-bitars avatar
Jävligt bra pod, hatten av för dig
Nu när du har haft avsnitt om raffa
Skulle det vara underhållande om du hade ett om
Joel rapo med, jag lyckades trolla han rätt så duktigt
För några år sedan som resulterade i en tråd

Mvh joels-bitar
Citera
2017-05-17, 19:45
Medlem
bigpetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neonight
Om du känner att det blir lite för stolpigt att bara läsa upp trådar så kan du ju be typ Bigpete eller nån att läsa trådar och sen har ni ett snack på 30 min om tråden/ämnet.

Är ni inte trötta på mig vid det här laget?
Citera
2017-05-19, 19:16
Medlem
Neonights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigpete
Är ni inte trötta på mig vid det här laget?

Inte jag iallafall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in