Avsnitt 44 kom ut idag
Hemsidan kommer uppdateras imorrn med länkarna som nämns.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheStriptease
Trevligt med ett nytt avsnitt, även ifall det var kort. Lyssnade igenom ett par gamla avsnitt också, bland annat Big Pete's första, det med BigFatCone + bägge avsnitten med LeMasive. Super-intressant verkligen. Visste förresten inte att du la ner så mycket timmar för att producera dessa avsnitt, starkt jobbat.
Ett Salgoud-centrerat avsnitt framöver låter som ett vinnande koncept. Ska försöka klura ut några svåra frågor till dess.

Tack ska du ha. Hehe, verkar som sagt som folk var intresserade ändå. Jag har en voluntär som kommer köra intervjun och har förberett sig mycket väl vad det låter - så 50 blir en intervju med mig som subjekt. Känns fortsatt lite märkligt, men blev pepp när jag snackat med grabben som kommer leda det hela!
Citat:
Ursprungligen postat av
Paddbert
Jag måste säga att du gör ett utomordentligt bra job med podden, specielt nu med de senaste avsnitten 42 och 43. Jag satt och lyssnade på dem på tåget och råkade skratta lite för mycket. De andra passagerarna trodde nog att jag led av någon psykisk åkomma, så som de glodde på mig.
Ser fram emot att få lyssna på fler avsnitt.
Paddbert
Mycket roligt att höra, tack! Kom gärna med förslag på andra ämnen eller användare om du kommer på några.
Citat:
Ursprungligen postat av
CowGate
Jag vill meddela herr Salgoud att jag faktiskt uppskattade spökavsnitten. Keep up the good work!
Detta älskar jag att höra! Min muspekare drar sig alltid dit när jag ska hitta något att göra avsnitt om, men stoppar oftast mig själv då det i slutändan inte är en spökpod, och det (tidigare) inte kändes som avsnitten var superpoppis. Kommer göra om första spökavsnittet, förresten, då det låter fördjävligt. Hoppas hinna fixa denna veckan, men inte säkert det går. Hur som helst kommer jag uppdatera er när det blir av!