Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-30, 09:08
  #1309
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Ahh inte tänkt på att det kanske var irriterande. Tack för feedback, tas ombord!

Ta det inte till dig. Fortsätt att säga så, är du snäll! Blir mer ordning då.
Citera
2018-10-30, 12:31
  #1310
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Kul att höra av dig Salgoud, ditt arbete uppskattas
Citera
2018-10-30, 12:37
  #1311
Medlem
Hoppas du tänker fortsätta avsnitt om flashbackshistoria var riktigt intressant . Keep up the good work
Citera
2018-10-31, 19:56
  #1312
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Satt precis och fundeede på om det kommit nåt nytt. Då ligger det två sköna avsnitt och väntar. Gött!

Roligt att höra vännen! Sugen på att vara med igen kanske? Minns att jag hade jäkla trevligt sist vi spelade in!

Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Ta det inte till dig. Fortsätt att säga så, är du snäll! Blir mer ordning då.

Haha, nu gjorde du det svårt! Om andra lyssnare har åsikter får ni gärna höra av er... Kanske helt enkelt ska balansera lite bättre när jag säger det? Ibland känns det som det behövs för att förtydliga lite, och jag har redan dragit ner på det en del... Svår balans.

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Kul att höra av dig Salgoud, ditt arbete uppskattas

Tusen tack! Jag är en man driven av ego, så att höra från er alla är motiverande. Det kommer mer

Citat:
Ursprungligen postat av americandadfan
Hoppas du tänker fortsätta avsnitt om flashbackshistoria var riktigt intressant . Keep up the good work

Absolut! Den serien kommer jag definitivt att fullfölja. Som sagt blir det paus igen denna veckan, men nästa v. bör jag kunna få ut del 2 av Flashbacks historia. Hurvida det blir avsnitt eller inte påverkas alltid av mitt ständigt oständiga arbetsschema.. och denna veckan går det inte.
Citera
2018-12-05, 06:38
  #1313
Moderator
Humbugs avatar
Ah, den engelskan i avsnitt 51
Älskart!
Citera
2018-12-06, 12:27
  #1314
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Ah, den engelskan i avsnitt 51
Älskart!

Haha tack vännen! Lät lite sådant ligga kvar denna gången eftersom avsnittet kanske blivit lite långt och, tja, seriöst annars. Brukar klippa bort allt tramsande och felsägningar annars, eller nästan allt iaf.
Citera
2018-12-10, 19:53
  #1315
Medlem
Lyssnar på Flashbang avsnitt 51 nu.

Har längtat...
Citera
2019-01-11, 23:34
  #1316
Medlem
När kommer kommande avsnitt då?
Citera
2019-01-12, 11:36
  #1317
Medlem
Hoppas på ett nytt avsnitt inom kort. Kan även passa på att rekommendera denna Flashbackanknutna P1 Dokumentär.

https://sverigesradio.se/avsnitt/1212970
Citera
2019-01-30, 10:14
  #1318
Medlem
MelkerDs avatar
Hoppas på ett nytt avsnitt snart. Senaste var s u v e r ä n t bra. All heder åt upphovsmannen!
Citera
2019-03-03, 14:14
  #1319
Medlem
Salgouds avatar
Då är avsnitt 52 - Flashbacks historia (del 3 av 3) ute!
Jobbar numer för en nyhetsorganisation med massor av studior, så det är inspelat i en redig studio. Gjorde det mycket, mycket lättare att läsa in och redigera.. så hoppas kunna fortsätta smyga in i en ledig studio till och från och släppa nya avsnitt. Hoppas det smakar!

Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Lyssnar på Flashbang avsnitt 51 nu.

Har längtat...

Det gjorde du helt rätt i!

Citat:
Ursprungligen postat av americandadfan
När kommer kommande avsnitt då?

Nu, för typ 10 minuter sedan!

Citat:
Ursprungligen postat av Allegera
Hoppas på ett nytt avsnitt inom kort. Kan även passa på att rekommendera denna Flashbackanknutna P1 Dokumentär.

https://sverigesradio.se/avsnitt/1212970

Oj det hade jag missat, låter intressant. Tack för tipset!

Citat:
Ursprungligen postat av MelkerD
Hoppas på ett nytt avsnitt snart. Senaste var s u v e r ä n t bra. All heder åt upphovsmannen!

Tusen tack! Sista delen i den serien är ute nu.
Citera
2019-03-03, 15:19
  #1320
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Då är avsnitt 52 - Flashbacks historia (del 3 av 3) ute!
Jobbar numer för en nyhetsorganisation med massor av studior, så det är inspelat i en redig studio. Gjorde det mycket, mycket lättare att läsa in och redigera.. så hoppas kunna fortsätta smyga in i en ledig studio till och från och släppa nya avsnitt. Hoppas det smakar!

Yeees!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback