Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-23, 17:15
Medlem
Hittade denna idag. Kul grej! Dags att börja lyssna

Jag är eventuellt intresserad av att bidra med något, men jag ska sätta mig in i det hela ordentligt först
Citera
2017-05-24, 12:45
Medlem
Memnoks avatar
Vill någon ha med en fråga till Salgoud till avsnitt 50 går det bra att PM:a mig.
Citera
2017-05-25, 15:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Vill någon ha med en fråga till Salgoud till avsnitt 50 går det bra att PM:a mig.

Vad för typ av frågor? När kommer nästa avsnitt?
Citera
2017-05-25, 18:21
Medlem
direktörns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok

Här du ett antal frågor
  • Gillar du ishockey?
  • Favorittråd?
Citera
2017-05-25, 22:31
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Vad för typ av frågor? När kommer nästa avsnitt?

Precis vad du vill, men skicka gärna i PM till den gode Memnok för att undvika fuskförberedda töntsvar. På fråga två så...

Nytt avsnitt ute nu: Avsnitt 45 - Jobba på Gym vs Läkare

Finns på exakt samma ställen som andra avsnitt, och dessutom är hemsidan redan uppdaterad (ni behöver alltså inte vänta 2 veckor innan avsnittet dyker upp där denna gången).
Citera
2017-05-25, 22:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Precis vad du vill, men skicka gärna i PM till den gode Memnok för att undvika fuskförberedda töntsvar. På fråga två så...

Nytt avsnitt ute nu: Avsnitt 45 - Jobba på Gym vs Läkare

Finns på exakt samma ställen som andra avsnitt, och dessutom är hemsidan redan uppdaterad (ni behöver alltså inte vänta 2 veckor innan avsnittet dyker upp där denna gången).

Frågor angående dig? Flashback ? Livets mening? Hur man sammankallar satan? Ge mig något kontext :P

Spännande blir att lyssna på snart
Citera
2017-05-25, 22:38
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Frågor angående dig? Flashback ? Livets mening? Hur man sammankallar satan? Ge mig något kontext :P

Spännande blir att lyssna på snart

Tja - tanken bakom det hela är ju lite att jag har (1) intervjuat ett gäng medlemmar samt (2) varit en röst som läst upp vad dussintals medlemmar skrivit på forumet, men även om jag varit öppen under med vem jag är - framförallt i intervjuer - så är jag relativt okänd för mina lyssnare. Detta är en möjlighet för er som lyssnar att lära känna grabben bakom podden, så att säga. Du får fråga precis vad du vill, sen är det upp till Memnok om han tycker det flyger.

Det kan alltså handla om forumet, mig, livet, religion, vad som helst som du är nyfiken på att veta om mig eller höra mina åsikter kring.
Citera
2017-05-25, 22:42
Avslutad
Citat:
Tja - tanken bakom det hela är ju lite att jag har (1) intervjuat ett gäng medlemmar samt (2) varit en röst som läst upp vad dussintals medlemmar skrivit på forumet, men även om jag varit öppen under med vem jag är - framförallt i intervjuer - så är jag relativt okänd för mina lyssnare. Detta är en möjlighet för er som lyssnar att lära känna grabben bakom podden, så att säga. Du får fråga precis vad du vill, sen är det upp till Memnok om han tycker det flyger.

Det kan alltså handla om forumet, mig, livet, religion, vad som helst som du är nyfiken på att veta om mig eller höra mina åsikter kring.

Spännande ska försöka komma på ett gäng frågor.

Så där nu var några frågor skickade
Senast redigerad av Captinhero 2017-05-25 kl. 22:47.
Citera
2017-05-27, 14:52
Avslutad
Intressant senaste avsnitt. Kul att det var långt.

Ska ge ett sista tips innan jag flyr på obestämd till från Flashback.

Testa att läsa upp en mördarspel tråd. De är mystiska roliga och väldigt intressanta.

(FB) Vikingarnas sista kamp aka "Maffia" spelet

(FB) Morden i Flashbackville, intressecheck (rollspel)

Ciao
Citera
2017-05-28, 01:29
Medlem
vegeges avatar
Går det att ordna upp poddarna i kategorier på flashbangpod.com? Typ "tråduppläsningar", "intervjuer" osv.
Citera
2017-05-28, 10:47
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Intressant senaste avsnitt. Kul att det var långt.

Ska ge ett sista tips innan jag flyr på obestämd till från Flashback.

Testa att läsa upp en mördarspel tråd. De är mystiska roliga och väldigt intressanta.

(FB) Vikingarnas sista kamp aka "Maffia" spelet

(FB) Morden i Flashbackville, intressecheck (rollspel)

Ciao

Ska du flytta från forumet? Tack för tipsen!

Citat:
Ursprungligen postat av vegege
Går det att ordna upp poddarna i kategorier på flashbangpod.com? Typ "tråduppläsningar", "intervjuer" osv.

Det gör det icke, men det var ett väldigt trevligt förslag. Borde gå snabbt att fixa med taggar - ska se om jag inte kan ordna detta nästa vecka. Jag återkommer när det är fixat.
Citera
2017-05-28, 11:07
Avslutad
Citat:
Ska du flytta från forumet? Tack för tipsen!

Det gör det icke, men det var ett väldigt trevligt förslag. Borde gå snabbt att fixa med taggar - ska se om jag inte kan ordna detta nästa vecka. Jag återkommer när det är fixat.

Brukar ta pauser till och från. Kände att det var dags för en ny. Kan alltid nås på PM. Kommer självklart följa podden. Får se när/om jag kommer tillbaka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in