2015-12-27, 21:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Liknelsen är inte samma sak för att du exkluderar känslor. Så enkelt är det. Du är omänsklig i diskussionen, du vet att du spårar ur.

Aha OK så om kvinnan gillar dig då vill hon ha sex med dig. Det funkar inte så man kan vilja ha sex med en man även om man inte gillar honom, man kan gilla en man utan att vilja ha sex med honom, så sex och känslor är helt olika saker.

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Jag slipper gärna föreställa mig det. Oavsett vilke är det helt irrelevant med påtvingat bögsex i en diskussion om kvinnors intresse för heterosex...

1) Men du (ni) förväntar er att kvinnor ska göra det regelbundet.

2) Tänk inte på det som hetero och homo tänk på det som sex med kvinnor vs sex med män.

3) Att ha sex med män är 1 upplevelse, att ha sex med kvinnor är 1 annan upplevelse.

4) Jag tror inte att det är annorlunda för män att ha sex med män än vad det är för kvinnor att ha sex med män. Jag ser inte vad som skulle vara skillnaden?
Senast redigerad av Babianen 2015-12-27 kl. 21:39.
Citera
2015-12-27, 21:42
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Aha OK så om kvinnan gillar dig då vill hon ha sex med dig. Det funkar inte så man kan vilja ha sex med en man även om man inte gillar honom, man kan gilla en man utan att vilja ha sex med honom, så sex och känslor är helt olika saker.

1) Men du (ni) förväntar er att kvinnor ska göra det regelbundet.

2) Tänk inte på det som hetero och homo tänk på det som sex med kvinnor vs sex med män.

3) Att ha sex med män är 1 upplevelse, att ha sex med kvinnor är 1 annan upplevelse.

4) Jag tror inte att det är annorlunda för män att ha sex med män än vad det är för kvinnor att ha sex med män. Jag ser inte vad som skulle vara skillnaden?
Tro vad du vill.
Citera
2015-12-27, 21:44
Bannlyst
Citat:

4) Du förstår inte för att du är intellektuellt ohederlig. Du vet att du trollar men du gör det för att det är lättare att vinna diskussionerna genom massa ofruktbara argument.
Citera
2015-12-27, 22:01
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
4) Du förstår inte för att du är intellektuellt ohederlig. Du vet att du trollar men du gör det för att det är lättare att vinna diskussionerna genom massa ofruktbara argument.

1) Titta på hur kvinnor behandlar män vs hur män behandlar kvinnor. Till exempel män har försörjt kvinnor de senaste 10.000 åren, män anstränger sig för att imponera på kvinnor, kvinnor får en massa fördelar av män, med mera.

2) Vad gör kvinnor för män? När var senaste gången som kvinnor kollektivt gjorde något som var till fördel för män? Typ aldrig. Take a hint.

3) Om vi tar att suga som exempel. Hur är det annorlunda för män att suga kuk jämfört med kvinnor?
Citera
2015-12-28, 00:16
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Titta på hur kvinnor behandlar män vs hur män behandlar kvinnor. Till exempel män har försörjt kvinnor de senaste 10.000 åren, män anstränger sig för att imponera på kvinnor, kvinnor får en massa fördelar av män, med mera.

2) Vad gör kvinnor för män? När var senaste gången som kvinnor kollektivt gjorde något som var till fördel för män? Typ aldrig. Take a hint.

3) Om vi tar att suga som exempel. Hur är det annorlunda för män att suga kuk jämfört med kvinnor?
Du begriper fortfarande inte. Påtvingat bögsex är inte samma sak som heterosexuellt sex mellan män och kvinnor. Sluta upprepa det där jävla idiotargumentet när du redan har fått svar. Du är fan helt jävla besatt av bögsex.
Senast redigerad av Cineasten 2015-12-28 kl. 00:35.
Citera
2015-12-28, 00:47
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
Alltså den här tråden.
Sån leverans!

Och sedan Cineasten som ständigt kommer in, läser, börjar skrika av raseri, rage quitar, för att sedan försöka igen.

Kan ni iaf inte vara öppna för det Babianen säger. Nu vet jag inte om Babianen har tagit era babiankvinnor i dåtiden men ni verkar ju ha väldigt svårt för att skilja på sak och person.
Skriker? Är du full?

Faktum är ju att det enda babianen gör är att sprida lögner och kvinnohat. Nej det är verkligen inte så att 90% av alla kvinnor hatar sex vilket babianen påstår.
Nej, kvinnor vill inte bli våldtagna
Ja att bli misshandlad är en big deal trots att babianen påstår nåt annat
Ja, män har i regel sex för att det är skönt, trots att babianen påstår det motsatta
Nej, alla som uttrycker en annan åsikt än babianen ljuger inte/är inte pk etc
Nej, Islam är inte en kvinnodyrkande religion vilket babianen påstår
Nej, män begår inte brott i första hand för att imponera på kvinnor. Mordbrännare imponerar inte på någon. Det gör inte kvinnomisshandlare, djurplågare, barnmisshandlare, pedofiler, barnporrdistributörer, kioskrånare och annat slödder heller.

Däremot finns det definitivt de som imponeras av skickliga bedragare, bankrånare, sektledare, vissa mördare osv. Men män som är återfallsförbrytare styrs av annat än at de imponerar på nån puckad, osäker brud med trasig bakgrund.

Nej, ytterst få kvinnor skule frivilligt ha sex med en smutsig, illaluktande uteliggare trots att babianen påstår det motsatta
Nej, utseendet och intresset för sex har inget kausalt samband trots babianens motsatta påstående. Finns skitsnygga människor som har lågt sexintresse och som lägger all sin tid och sina pengar på att hålla sig i form av egoskäl.
Sen har du fläskpaddor, efterblivna och dårhushjon som är helt besatta av sex. Utseendet säger rätt lite om sexdriften.
Citera
2015-12-28, 01:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du begriper fortfarande inte. Påtvingat bögsex är inte samma sak som heterosexuellt sex mellan män och kvinnor. Sluta upprepa det där jävla idiotargumentet när du redan har fått svar. Du är fan helt jävla besatt av bögsex.

1) Du har inte svarat på argumentet om hur det är olika att suga kuk mellan män och kvinnor?

2) Tror du att kvinnor vill suga kuk?

3) Jag ser inte varför påtvingat bögsex inte skulle passa in.

Citat:
Nej det är verkligen inte så att 90% av alla kvinnor hatar sex vilket babianen påstår.

Om man gillar sex då tackar man ja när sex erbjuds eller visar sitt sex-intresse på något sätt.

Citat:
Nej, utseendet och intresset för sex har inget kausalt samband trots babianens motsatta påstående. Finns skitsnygga människor som har lågt sexintresse och som lägger all sin tid och sina pengar på att hålla sig i form av egoskäl.
Sen har du fläskpaddor, efterblivna och dårhushjon som är helt besatta av sex. Utseendet säger rätt lite om sexdriften.

1) Om man är intresserad av sex då investerar man i sitt utseende. Om man är intresserad av maraton-löping då investerar man i att springa en massa och blir smal av det. Ett fetto som är intresserat av maraton-löpning går inte ihop.

2) En fet kvinna som är intresserad av sex går inte heller ihop för man orkar inte ha sex särskilt länge om man är fet precis som man inte kan springa maraton om man är fet.
Citera
2015-12-28, 01:05
Medlem
Citat:
Alltså den här tråden.
Sån leverans!

Och sedan Cineasten som ständigt kommer in, läser, börjar skrika av raseri, rage quitar, för att sedan försöka igen.

Kan ni iaf inte vara öppna för det Babianen säger. Nu vet jag inte om Babianen har tagit era babiankvinnor i dåtiden men ni verkar ju ha väldigt svårt för att skilja på sak och person.

Det finns de som har bättre belägg för att jorden är platt än babianens dito avseende sexualitet men jag behöver inte köpa det heller. Har du inga egna erfarenheter att förhålla dig? tror du allt är binärt så som babianen beskriver det? att babianen är ute och seglar styrks ju direkt av egna bilder som enligt egen uppgift ska innebära att hon (eller hans fru) är i den övre kvartilen avseende kvinnors utseende. Är du öppen även för detta?
Citera
2015-12-28, 01:06
Bannlyst
Citat:
Skriker? Är du full?

Faktum är ju att det enda babianen gör är att sprida lögner och kvinnohat. Nej det är verkligen inte så att 90% av alla kvinnor hatar sex vilket babianen påstår.
Nej, kvinnor vill inte bli våldtagna
Ja att bli misshandlad är en big deal trots att babianen påstår nåt annat
Ja, män har i regel sex för att det är skönt, trots att babianen påstår det motsatta
Nej, alla som uttrycker en annan åsikt än babianen ljuger inte/är inte pk etc
Nej, Islam är inte en kvinnodyrkande religion vilket babianen påstår
Nej, män begår inte brott i första hand för att imponera på kvinnor. Mordbrännare imponerar inte på någon. Det gör inte kvinnomisshandlare, djurplågare, barnmisshandlare, pedofiler, barnporrdistributörer, kioskrånare och annat slödder heller.

Däremot finns det definitivt de som imponeras av skickliga bedragare, bankrånare, sektledare, vissa mördare osv. Men män som är återfallsförbrytare styrs av annat än at de imponerar på nån puckad, osäker brud med trasig bakgrund.

Nej, ytterst få kvinnor skule frivilligt ha sex med en smutsig, illaluktande uteliggare trots att babianen påstår det motsatta

Ja full av skratt var jag faktiskt när jag skrev det där
Du är ju så arg, man kan riktigt känna hur du bankar på tangentbordet när du skriver dina "bla bla" inlägg

Jag kom in i tråden som en stilla iakttagare av det Babianen hade producerat i form av sanningar om att gemene kvinna inte alls är några porrfilmsskådisar utan mer som de som då och då går ut i Expressen och är stolta över sina mulliga kroppar.
Senast redigerad av DavidMiscavige 2015-12-28 kl. 01:09.
Citera
2015-12-28, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apjävel
Det finns de som har bättre belägg för att jorden är platt än babianens dito avseende sexualitet men jag behöver inte köpa det heller. Har du inga egna erfarenheter att förhålla dig? tror du allt är binärt så som babianen beskriver det? att babianen är ute och seglar styrks ju direkt av egna bilder som enligt egen uppgift ska innebära att hon (eller hans fru) är i den övre kvartilen avseende kvinnors utseende. Är du öppen även för detta?

Apor har alltid varit dominerade av babianer.

Nåväl, nu vet jag inte hur gammal babiankvinnan är, hon är uppenbarligen inte 20-30 år.
Men att hon skulle se sämre ut än 90% av de du ser på tåget med kläder på i babianens ålder kan du glömma.
Citera
2015-12-28, 01:13
Medlem
Citat:
1) Du har inte svarat på argumentet om hur det är olika att suga kuk mellan män och kvinnor?

2) Tror du att kvinnor vill suga kuk?

3) Jag ser inte varför påtvingat bögsex inte skulle passa in.

Om man gillar sex då tackar man ja när sex erbjuds eller visar sitt sex-intresse på något sätt.

1) Om man är intresserad av sex då investerar man i sitt utseende. Om man är intresserad av maraton-löping då investerar man i att springa en massa och blir smal av det. Ett fetto som är intresserat av maraton-löpning går inte ihop.

2) En fet kvinna som är intresserad av sex går inte heller ihop för man orkar inte ha sex särskilt länge om man är fet precis som man inte kan springa maraton om man är fet.

Då tackar man man ja om man erbjuds sex som man uppskattar och med någon som man är sexuellt attraherad av. Det finns givetvis en ev kompromiss i det hela beroende på förutsättningar och omständigheter.

Eftersom tid (hur länge man knullar) tydligen numera är en parameter att addera till din sexualitets-ekvation så behöver du nog lägga ner lite tid på att definiera dina konstanter för att få lite trovärdighet. Gärna också vilket som är variabler och vilket som är konstanter vore önskvärt...
Citera
2015-12-28, 01:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apjävel

1) Jag har postat belägg av en legit sex-forskare, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod) har du någon kommentar till det?

2) Jag har också postat siffror på hur ofta folk har sex. Om kvinnor gillar sex varför har de sex bara 1 gång/vecka? Kvinnor med barn har sex 1 gång/månad.

3) Om vi använder vikt som en proxy för utseende (lägre vikt är mer attraktivt, högre vikt är mindre attraktivt) så väger jag 20 kilo mindre än average kvinnan.

Citat:
Apor har alltid varit dominerade av babianer.

Nåväl, nu vet jag inte hur gammal babiankvinnan är, hon är uppenbarligen inte 20-30 år.
Men att hon skulle se sämre ut än 90% av de du ser på tåget med kläder på i babianens ålder kan du glömma.

1) Jag är 30+

2) Jag har samma midja som en average 8 årig flicka. Om du sätter mig brevid 100 11 åriga flickor kommer jag att vara bland de 10 smalaste.

3) Här har jag postat bilder på hur kvinnor ser ut, (FB) Min helt vanliga tjejkropp
Senast redigerad av Babianen 2015-12-28 kl. 01:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in