2015-01-03, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidKorrekt
Det har inget med det jag skrev att göra.
Hennes alla inlägg får passande kritik från den här tjejen. Hon lägger ord i munnen på folk som de inte har sagt. Allt för att "vinna" diskussionen. Tycker nedanstående trådstart är klockren.

(FB) Fenomenet: Folk som lägger ord i munnen på en och antar saker om andra

OnT, till andra: man kan fråga sig varför killar kam ha sex med "främlingar" men inte tjejer.
Citera
2015-01-03, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Hennes alla inlägg får passande kritik från den här tjejen. Hon lägger ord i munnen på folk som de inte har sagt. Allt för att "vinna" diskussionen. Tycker nedanstående trådstart är klockren.

(FB) Fenomenet: Folk som lägger ord i munnen på en och antar saker om andra

OnT, till andra: man kan fråga sig varför killar kam ha sex med "främlingar" men inte tjejer.

Ja, den stämde bra in på henne.

I mina ögon vann hon ingenting. Det var alldeles för ologiskt svar. Trodde att hon gjorde fel när hon citerade och avsåg att svara någon annan eftersom "svaret" var verkligen "goddag yxskaft".
Citera
2015-01-03, 22:57
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Vad då blandar in en helt annan sak? Tjejers sexlust är väl minst sagt relevant? Fy faaaan...

Vi kommer nog ingenstans. Läs länken jag postade.

Nej, försöker ju förklara att sexlust inte har något att göra med antal partners.

Vilken länk?
Citera
2015-01-03, 23:03
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
"Främlingar man inte tänder på" är ett villkor som du själv hittat på. Finns tillfällen där tjejen visst tänder på främlingen men trots det vägrar ha sex med honom. Kom inte och säg att du "som vuxen" inte har sex med främlingar när det inte är särskilt ovanligt för tjejer att gå hem med en kille som de växlat några enstaka ord med.

Du är en patologisk hycklare som ägnar dig åt fula argumentationsknep som "i min bekantskapskrets", "som vuxen" (som att andra skulle vara barn) och andra liknande uttryck för att på något sätt höja dig över andra. Du är så tragiskt genomskinlig med din sargade självkänsla.

Att du själv inte startat en enda tråd säger väl klart och tydligt att du är rädd för att bli utsatt för en hård utfrågning. Men att skjuta bajspilar på andras trådar, det är du bra på. Och alltid är det samma struktur i dina inlägg, som om du följer en mall.

Det har hänt några gånger att jag har haft sex män män som varit mer eller mindre främmande för mig, ja. Dock har jag alltid varit sexuellt attraherad av dem där och då.

Dock tackar jag nej till i stort sett alla inviter jag får. Det stora, stora flertalet inviter jag fått genom åren har varit totalt ointressanta. Meningslösa "Ska vi knulla, eller?" är så gott som alltid ointressanta.

Det finns givetvis en lång rad anledningar att tacka nej till snubbar man attraheras av. Man kanske redan är upptagen. Man kanske blöder. Man kanske är jävligt trött och okåt just precis då.

Du försöker måla ut den kvinnliga sexualiteten som i stort sett obefintlig. Du gör gällande att kvinnor knappt ligger förutom då vi säljer fittan i utbyte mot saker.

När du blir vuxen kommer även du bli varse att kvinnor har en sexualdrift. Och att kvinnor knullar av kåthet. Utbytet vi får är inte några drinkar, en femhunka, en middag, ny handväska eller husrum. Vi får en stunds njutning tillbaka.

Om jag har startat trådar vet du noll och intet. I övrigt undrar jag hur tankegångarna går när du säger att det enbart skulle vara en trådstartares inlägg som blir ifrågasatta? Inte alls, va?
Citera
2015-01-03, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Det har hänt några gånger att jag har haft sex män män som varit mer eller mindre främmande för mig, ja. Dock har jag alltid varit sexuellt attraherad av dem där och då.

Dock tackar jag nej till i stort sett alla inviter jag får. Det stora, stora flertalet inviter jag fått genom åren har varit totalt ointressanta. Meningslösa "Ska vi knulla, eller?" är så gott som alltid ointressanta.

Det finns givetvis en lång rad anledningar att tacka nej till snubbar man attraheras av. Man kanske redan är upptagen. Man kanske blöder. Man kanske är jävligt trött och okåt just precis då.

Du försöker måla ut den kvinnliga sexualiteten som i stort sett obefintlig. Du gör gällande att kvinnor knappt ligger förutom då vi säljer fittan i utbyte mot saker.
Att sälja fittan är ju precis vad ni gör och ni gör det i utbyte mot saker och inte sex. Hade det BARA varit sex så skulle ni också haft mer sex. Så är inte fallet riktigt.

Citat:
När du blir vuxen kommer även du bli varse att kvinnor har en sexualdrift. Och att kvinnor knullar av kåthet. Utbytet vi får är inte några drinkar, en femhunka, en middag, ny handväska eller husrum. Vi får en stunds njutning tillbaka.

Om jag har startat trådar vet du noll och intet. I övrigt undrar jag hur tankegångarna går när du säger att det enbart skulle vara en trådstartares inlägg som blir ifrågasatta? Inte alls, va?
När jag blir vuxen... Samma omogna argumentationsteknik använder du igen. Du antar massa saker för att verkar bättre vetande när du egentligen vet minst.

Och jo, jag kan se om du har startat trådar. Du har inte startat en enda.
Citera
2015-01-03, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skoltjej
Nej, försöker ju förklara att sexlust inte har något att göra med antal partners.

Vilken länk?
Fast det är rimligt att anta att någon med fler sexpartners är mer intresserad av sex än någon som inte haft så många. Tjejer vill alltid ha nåt i utbyte och när detta utbyte inte finns med i bilden så försvinner inte sällan "intresset" för sex. Men när man stoppar pengar i henne så säras hennes ben och karusellen är igång igen.

Länken finns några sidor bak.
Citera
2015-01-03, 23:31
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Fast det är rimligt att anta att någon med fler sexpartners är mer intresserad av sex än någon som inte haft så många. Tjejer vill alltid ha nåt i utbyte och när detta utbyte inte finns med i bilden så försvinner inte sällan "intresset" för sex. Men när man stoppar pengar i henne så säras hennes ben och karusellen är igång igen.

Länken finns några sidor bak.

Nej. Få fasta partners innebär (tro det eller ej) MER och BÄTTRE sex.
Citera
2015-01-03, 23:35
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Men det funkar med bögar? Jag har själv blivit tillfrågad av en bisexuell kille och han sa själv att tjejer inte är intresserade av sex.
Det är tabu för tjejer att svara ja på sådana frågor.
Citera
2015-01-03, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skoltjej
Nej. Få fasta partners innebär (tro det eller ej) MER och BÄTTRE sex.
Ja men det stämmer. Säger inte emot dig där även om du tycks tro det. Bättre sex korrelerar ju inte automatiskt med ett större intresse.
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Det är tabu för tjejer att svara ja på sådana frågor.
Ska det verkligen vara det 2015?
Citera
2015-01-03, 23:39
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Att sälja fittan är ju precis vad ni gör och ni gör det i utbyte mot saker och inte sex. Hade det BARA varit sex så skulle ni också haft mer sex. Så är inte fallet riktigt.

När jag blir vuxen... Samma omogna argumentationsteknik använder du igen. Du antar massa saker för att verkar bättre vetande när du egentligen vet minst.

Och jo, jag kan se om du har startat trådar. Du har inte startat en enda.

Om vi vänder på steken då? Vad har du att erbjuda, förutom saker, i utbyte mot lite fitta?

Jag har inte startat trådar som empo, nej. Det betyder dock inte att jag aldrig startat trådar. Hur vore det om du slutade fokusera på mig och min persona och istället bemödar dig med att bemöta det som skrivs i tråden.
Citera
2015-01-03, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Om vi vänder på steken då? Vad har du att erbjuda, förutom saker, i utbyte mot lite fitta?
Tydligen har jag nåt att erbjuda eftersom jag legat med 14 tjejer.

Citat:
Jag har inte startat trådar som empo, nej. Det betyder dock inte att jag aldrig startat trådar. Hur vore det om du slutade fokusera på mig och min persona och istället bemödar dig med att bemöta det som skrivs i tråden.
Haha vad jag misstänkte om dig fick jag svar nu. Nu får du lära dig en ny sak...

Personer med flera användarkonton har drag för att kunna platsa som psykopater eftersom de genom olika användare även har skapat olika personligheter. Den kritik som de inte klarar av att bemöta när det blir "too much" gör att de hoppar till nästa personlighet (nästa anvämdare) för att fortsätta trolla. Det ser man i dina inlägg då du aldrig brusar upp. Jag säger inte att du ska göra det men länge har jag misstänkt att du sitter på flera konton. Du agerar som en psykopat och tar inte ansvar för det du skriver och på samma sätt tar du heller inte ansvar över kritiken du får eftersom den inte träffar din riktiga personlighet.

Sjukt offtopic.
Citera
2015-01-03, 23:55
Medlem
Sirianas avatar
Well, jag kan ju bara tala för mig själv, men eftersom jag har svårt att få orgasm så ger tillfälliga sexuella kontakter mig nada och nichtz.
För att jag ska kunna känna njutning under akten krävs att jag är involverad på ett djupare plan.

Så ja. Jag har ofta tackat nej till ONS trots att jag varit småkåt eftersom jag vet att det inte ger mig nåt. Killen kommer bara slicka fitta lite halvhjärtat, pumpa och sen tömma. Jahapp....och VAD fick jag ut av det? Inget.

Det här gäller såklart inte för ALLA tjejer, men många kvinnor upplever svårigheter att nå orgasm.
Orsaken till att män lättare når orgasm beror på att deras orgasm startar i en mer primitiv del av hjärnan kallad hypotalamus. Kvinnans orgasm är mer avancerad än mannens, detta hävdar neurologerna Paul Reading och Robert Will. Den är ett resultat av ett invecklat händelseförlopp högt upp i hjärnan.
(Jag skrev en uppsats om just det här fenomenet för några år sedan, men hittar just nu INTE korrekt avhandling att hänvisa till. Om någon är intresserad av att läsa deras studie så ska jag göra mitt bästa för att hitta länken).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in