2015-01-03, 21:53
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Ja då är man inte intresserad av sex. Precis vad jag säger och precis vad som står i länken jag postade.

Say what?! Jag älskar sex, jag är intresserad av sex. Det behöver nödvändigtvis inte betyda att jag vill ha sex med främlingar eller allt som har två ben för det.
Citera
2015-01-03, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skoltjej
Say what?! Jag älskar sex, jag är intresserad av sex. Det behöver nödvändigtvis inte betyda att jag vill ha sex med främlingar eller allt som har två ben för det.

Så inget sex är alltså bättre än sex där man kompromissat bort vissa saker som partner inte uppfyller? De flesta tjejer tar inte ens initiativ till kontakt trots att de sett en kille som de tycker är attraktiva. Är det så man visar intresse för sex?
Vill man ha sex så tar man själv kontakt med de killar som man är intresserad av.

Men som länken jag postade så verkar tjejers fitta snarare vara deras handelsvara för att kunna suga ut så mycket som möjligt.
Citera
2015-01-03, 22:02
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Så inget sex är alltså bättre än sex där man kompromissat bort vissa saker som partner inte uppfyller? De flesta tjejer tar inte ens initiativ till kontakt trots att de sett en kille som de tycker är attraktiva. Är det så man visar intresse för sex?
Vill man ha sex så tar man själv kontakt med de killar som man är intresserad av.

Men som länken jag postade så verkar tjejers fitta snarare vara deras handelsvara för att kunna suga ut så mycket som möjligt.

Men va? Nu är du väldigt ologisk. Har du haft sex någon gång?

Sedan handlar det inte om att killen jag har sex med måste uppfylla några krav, vill bara inte ha sex med en främling helt enkelt.

(FYI, finns något som heter onani )
Citera
2015-01-03, 22:05
Bannlyst
Citat:
Men va? Nu är du väldigt ologisk. Har du haft sex någon gång?

Sedan handlar det inte om att killen jag har sex med måste uppfylla några krav, vill bara inte ha sex med en främling helt enkelt.

(FYI, finns något som heter onani )
Ta en fråga i taget om din hjärna inte klarar av.

Varför tar tjejer inte initiativ till sex om det är så underbart?
Citera
2015-01-03, 22:07
Medlem
Akilles-själs avatar
Kvinnor och män sexualitet är generellt snarare baserade på lite olika tillvägagångssätt för upphettning och slutligen sex, snarare än att baserat på endast hur kåt någon faktiskt är genom sin livscykel. Men män har ändå betydligt högre testosteron än kvinnor, vilket rent biologiskt faktiskt ofta leder till större sexlust, eller iaf mer "naken" kåthet snarare än för även en stark sekundär vilja/känsla mer gällande sensuell närhet och passion.
I ett stabilt förhållande vill generellt gärna kvinnan mer än mannen, medans mannen vill mera från start och sen mer mattar av med tiden in i förhållandet.
Män är generellt mer visuellt attraherade med längre impuls-stop med lättsammare sexsyn samt ofta betydligt "snabbare" till bägge upphettsning samt klimax.
Kvinnor uppskattar ofta känslospelet betydligt mera med mystiken, passionen, värmen och närheten samt rätt sorts man för uppdraget, snarare än bara random kille på krogen.

Mellan män och fjollor flyter det sexuella snabbare, och man får betydligt snabbare och mindre velande från fjollor rent sexuellt.
Det sker betydlig mer frekvent, bägge på nätet, på stan eller även diverse klubbar och krogar att jag blir kontaktad från allt som lite yngre pojkflickor till lite äldre desperata snuskgubbar som söker snabb och lätt sex med mig i fokus.
Medans de felsta kvinnor som kontaktar mig (eller jag med dem) sker med ett helt annat tonläge och sexuell frekvens än tex :
Vill du komma och knulla mig diskret och anonymt inatt?

En fråga många homo/bi/trans killar ofta kan ställa relativt omgående (bägge på telefon, internet samt ute i verkliga livet).
Så visst har "bögar" oftare haft fler sexpartners än gemeneman i Svensson skogen, om de har hög sexdrift dvs.

MvH
Senast redigerad av Akilles-själ 2015-01-03 kl. 22:10.
Citera
2015-01-03, 22:08
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Ta en fråga i taget om din hjärna inte klarar av.

Varför tar tjejer inte initiativ till sex om det är så underbart?

Igen, har du haft sex någon gång?

Jag tar intitiativ till sex, ofta.
Citera
2015-01-03, 22:12
Bannlyst
Citat:
Igen, har du haft sex någon gång?

Jag tar intitiativ till sex, ofta.
Du fattar ju ingenting. Tråden handlar inte om när du tar initiativ till sex i din relation med din kille. Den handlar om varför tjejer generellt inte är intresserade av sex och varför de inte tar initiativ. Fattar du nu?
Iofs handlar den om massa andra frågor också men den handlar inte om dig.

Jag har haft sex med 14 tjejer. Men vad har det med tråden att göra? Vill du bara hävda dig som "bättre vetande" än mig?
Senast redigerad av chirho 2015-01-03 kl. 22:16.
Citera
2015-01-03, 22:17
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Du fattar ju ingenting. Tråden handlar inte om när du tar initiativ till sex i din relation med din kille. Den handlar om varför tjejer generellt inte är intresserade av sex och varför de inte tar initiativ. Fattar du nu?

Jag har haft sex med 14 tjejer. Men vad har det med tråden att göra? Vill du bara hävda dig som "bättre vetande" än mig?

Ja, men du blandar in tjejers sexlust vilket är en helt annan sak.
Sen tycker du att om jag har sexlust på riktigt så borde jag ligga runt med främlingar "om jag nu verkligen är kåt" när jag är singel. Det behöver jag inte. Av samma anledning till att jag inte har haft sex med andra nu när jag varit ifrån min pojkvän en hel månad. Det är väl klart att jag fortfarande är kåt, men jag väntar på något bättre helt enkelt.

Tycker att du formulerar dig som en oskuld. Har du nu haft sex med 14 tjejer så har du haft sex med fler än de flesta killar. Vad klagar du då på? Jag har bara haft sex med två stycken. Är inte mindre kåt än dig, säger bara att det har sina förklaringar.
Citera
2015-01-03, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ja, men du blandar in tjejers sexlust vilket är en helt annan sak.
Sen tycker du att om jag har sexlust på riktigt så borde jag ligga runt med främlingar "om jag nu verkligen är kåt" när jag är singel. Det behöver jag inte. Av samma anledning till att jag inte har haft sex med andra nu när jag varit ifrån min pojkvän en hel månad. Det är väl klart att jag fortfarande är kåt, men jag väntar på något bättre helt enkelt.
Vad då blandar in en helt annan sak? Tjejers sexlust är väl minst sagt relevant? Fy faaaan...

Vi kommer nog ingenstans. Läs länken jag postade.
Citera
2015-01-03, 22:25
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidKorrekt
Dagens skämt?
Nästan alla kvinnor som jag har knullat har jag raggat upp själv. Visst händer det att någon ful eller medioker tjej aktivt stöter på en, men den dagen en riktigt snygg tjej börjar ragga på killar kommer nog aldrig att komma.

Om kvinnor vill ha casual sex så har kvinnor casual sex. Det finns ingen som helst anledning att tacka ja till knullinviter från främlingar man inte tänder på.
Citera
2015-01-03, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Om kvinnor vill ha casual sex så har kvinnor casual sex. Det finns ingen som helst anledning att tacka ja till knullinviter från främlingar man inte tänder på.
"Främlingar man inte tänder på" är ett villkor som du själv hittat på. Finns tillfällen där tjejen visst tänder på främlingen men trots det vägrar ha sex med honom. Kom inte och säg att du "som vuxen" inte har sex med främlingar när det inte är särskilt ovanligt för tjejer att gå hem med en kille som de växlat några enstaka ord med.

Du är en patologisk hycklare som ägnar dig åt fula argumentationsknep som "i min bekantskapskrets", "som vuxen" (som att andra skulle vara barn) och andra liknande uttryck för att på något sätt höja dig över andra. Du är så tragiskt genomskinlig med din sargade självkänsla.

Att du själv inte startat en enda tråd säger väl klart och tydligt att du är rädd för att bli utsatt för en hård utfrågning. Men att skjuta bajspilar på andras trådar, det är du bra på. Och alltid är det samma struktur i dina inlägg, som om du följer en mall.
Citera
2015-01-03, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne

Det har inget med det jag skrev att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in