2015-11-24, 19:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
"Oväntat, när du hamnar i återvändsgränd så kommer påhoppen och hånen." För att citera dig själv.
Jag var inte i en återvändsgränd utan ville bara väcka lejonet. Och det gjorde jag.
Citera
2015-11-24, 19:35
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Jag syftade inte på att kvinnor har lägre sexlust när jag skrev att du drar saker till sin spets. Utan att du säger att om man inte äter godis varje dag så gillar man inte godis, bland andra rigida påståenden. Vilket är nonsens.

Anta att du kunde få allt sex du ville ha,

- ha sex med alla kvinnor du ser.

- ha 3kanter.

- ha hur mycket grupp-sex du vill typ knulla 10 tjejer på samma gång om du vill.

- få betalt för att ha sex med kvinnor.

- få sex med en främmande kvinna när som helst.

- med mera.

skulle du inte ha sex varje dag då?
Citera
2015-11-24, 19:37
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Erkänn att du är incel precis som 90% av alla män. Det blir inte bättre av att ni låtsas att ni får ligga.

Ibland är du alldeles för rolig Babianen
Citera
2015-11-24, 19:39
Bannlyst
Citat:
Anta att du kunde få allt sex du ville ha,

- ha sex med alla kvinnor du ser.

- ha 3kanter.

- ha hur mycket grupp-sex du vill typ knulla 10 tjejer på samma gång om du vill.

- få betalt för att ha sex med kvinnor.

- få sex med en främmande kvinna när som helst.

- med mera.

skulle du inte ha sex varje dag då?
Självklart, men man kan vara utan sex en dag utan att sägas vara ointresserad av sex.
Citera
2015-11-24, 19:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Ibland är du alldeles för rolig Babianen
Det är faktiskt inget skämt (och det vet du).

Varför erkänner ni inte att ni är incels, tror ni att tjejer kommer ragga på er här eller vad är grejen? Det kommer aldrig hända.
Senast redigerad av zuluwanker 2015-11-24 kl. 19:46.
Citera
2015-11-24, 19:46
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Självklart, men man kan vara utan sex en dag utan att sägas vara ointresserad av sex.

1) Det är konceptet som räknas. Hur skulle du/ni leva om ni kunde ha allt sex ni ville ha och inte behövde jobba?

2) Vad skulle ni säga om en man som hade samma möjligheter men valde att sitta på facebook och titta på TV?

3) Alltså 1 dag utan sex för kvinnor = 1 år utan sex för män. För kvinnor väljer bort alla porr-kategorier medan män bara väljer bort boy-girl.
Citera
2015-11-24, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Det är faktiskt inget skämt.

Varför erkänner ni inte att ni är incels, tror ni att tjejer kommer ragga på er här eller vad är grejen?
Vem är inte incel här? Alla män vill ligga praktiskt taget varje dag men de flesta får på sin höjd ligga några ggr per år och vissa inte alls. Det är bara de som är snygga och som är sexuella som ligger mycket, annars är även de flesta relationer helt sexuellt döda.

Så ungefär 85 - 90 % av männen är incels.
Citera
2015-11-24, 19:53
Avslutad
Citat:
Jag var inte i en återvändsgränd utan ville bara väcka lejonet. Och det gjorde jag.

Nej eller hur, därför du svarat på mina frågor- nej just det, det har du inte, istället klagar du på att Neverhesitate inte svarar på dina. Du tycker en kvinna med hängbröst, hängröv och bristningar på magen är en 9:a(om jag minns rätt) så ursäkta mig om jag jublar över att du inte tycker jag är snygg.
Du anklagar tjejer för att vara ytliga för att i samma inlägg kritisera min vikt.

Nej du trollet(def. av sådana som skriver för att provocera, vilket du precis erkände) du kan inte diskutera vettigt och hamnar därför på ignoreralistan och hoppas att du en dag ska få en trevligare verklighet.
Blir du för bitter så kan du ju ligga med Babianen, hon älskar ju sex så hon borde ligga med allt och alla, annars är ju en våldtäkt ingen big deal ifall hon säger nej.
Citera
2015-11-24, 19:54
Bannlyst
Citat:
1) Det är konceptet som räknas. Hur skulle du/ni leva om ni kunde ha allt sex ni ville ha och inte behövde jobba?

2) Vad skulle ni säga om en man som hade samma möjligheter men valde att sitta på facebook och titta på TV?

3) Alltså 1 dag utan sex för kvinnor = 1 år utan sex för män. För kvinnor väljer bort alla porr-kategorier medan män bara väljer bort boy-girl.
1) Skulle väl forma livet för att ha så mycket sex som möjligt, men varför är det relevant? Det är uppenbart att alla män praktiskt taget vill ha sex hela tiden.

2) Han har ett allvarligt fel och är extremt ointresserad av sex.

Vad som är huvudsaken med tråden är att inget sex kommer gratis. För alla andra som inte fattar det är flaskhalsen kvinnorna. Om någon kille frågar mig om vi ska spela fotboll så gnäller inte jag på om bollen är dåligt pumpad, planen inte är platt eller att det saknas mål. Man gör det bästa av situationen för att få spela fotboll som är ens största intresse.

I stället sitter kvinnor och gnäller om att långsidan inte är exakt lika lång som fotbollsstandarden säger att den ska vara och grinar som 3-åringar.
Citera
2015-11-24, 19:58
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Det är faktiskt inget skämt (och det vet du).

Varför erkänner ni inte att ni är incels, tror ni att tjejer kommer ragga på er här eller vad är grejen? Det kommer aldrig hända.

Jaså? Om vi säger så här då. Ska du och jag och Babianen ta och träffas en dag? Jag kan bevisa precis allt jag skrivit här. Inga lögner om pengar, förhållanden, karriär och allt annat jag blivit anklagad över att ljuga om. Vi kan ta det via PM om intresse finns. I stället för att sitta här och anta saker så kan ni ju få se hur jag har det i verkligheten.
Efter det kanske ni ska ta och vara tysta båda två
Citera
2015-11-24, 20:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Skulle väl forma livet för att ha så mycket sex som möjligt, men varför är det relevant? Det är uppenbart att alla män praktiskt taget vill ha sex hela tiden.

1) Så vad borde en sexuellt normal kvinna göra?

2) Hur mycket sex och hur många partners borde en normal kvinna ha?

3) Det är relevant för att ni ska inse hur super-frigida 90% av kvinnorna är.

Citat:
2) Han har ett allvarligt fel och är extremt ointresserad av sex.

Så vad säger det om alla kvinnor som sitter på facebook varje dag?

Citat:
Vad som är huvudsaken med tråden är att inget sex kommer gratis. För alla andra som inte fattar det är flaskhalsen kvinnorna. Om någon kille frågar mig om vi ska spela fotboll så gnäller inte jag på om bollen är dåligt pumpad, planen inte är platt eller att det saknas mål. Man gör det bästa av situationen för att få spela fotboll som är ens största intresse.

I stället sitter kvinnor och gnäller om att långsidan inte är exakt lika lång som fotbollsstandarden säger att den ska vara och grinar som 3-åringar.

Ja allt det här stämmer men ni måste förstå att det beror på att det är något allvarligt fel på de flesta kvinnor. Alltså ni har att göra med kvinnor som är störda, inte normala.
Citera
2015-11-24, 20:09
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Sluta tro du vet allt bara för du är tjej. Det beror helt på vad du är för person själv och hur du lever och var/vilka du rör dig med. Det gäller alla förutom oss killar som ligger så fort vi får chansen förutom dom väldigt väldigt lojala och osynliga männen som är svåra att hitta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in