Citat:
Det kan jag faktiskt känna stor glädje över. Störst glädje känner jag av tanken att jag inte försörjer en otacksam kvinna med barn.Se det från den ljusa sidan du kommer i alla fall inte att bli lurad och spendera restan av livet med att försörja en otacksam kvinna som de flesta män.
1) Om en kvinna försörjde en man hur mycket skulle han uppskatta det?
2) Om du jämför det med hur kvinnor behandlar sina män verkar det som att de uppskattar männen?
3) Det rätta svaret är nej kvinnor mobbar män som försörjer dem för att kvinnor är otacksamma och elaka till sin natur.
1) Om en kvinna försörjde en man hur mycket skulle han uppskatta det?
2) Om du jämför det med hur kvinnor behandlar sina män verkar det som att de uppskattar männen?
3) Det rätta svaret är nej kvinnor mobbar män som försörjer dem för att kvinnor är otacksamma och elaka till sin natur.
1) Om jag kunde relatera till det skulle du få ett ärligt svar men jag kan inte. Det finns ingen kvinna som gör någonting eller ens antyder att hon vill anstränga sig för killen. Och det här är väldigt viktigt, de ANTYDER inte ens att de vill att killen ska ha det bra. Kvinnor vill bara ha hela tiden. Och ska de ge så ger de bara om de får. Kom ihåg, huvudregeln är att allt med kvinnor kostar. Inget är gratis. Trevlighet kostar. Kan kvinnan inte vara trevlig så har killen inget som hon har anledning att vara trevlig för.
2) Nej. Kvinnor driver med män idag. Jag känner stor glädje över de restprodukter till kvinnor som frustrerat försöker bli med barn. Rätt åt dem. Samhället är sjukt och vi lever i sjuka tider.
3) Hade de alltid varit elala skulle man veta var man har dem men de är bara elaka om de inte har någon användning av killen. Annars utnyttjar de honom tills verktyget är trasigt eller uppgraderar till någon annan. De är lömska. Otrevliga när det passar dem och trevliga när det passar dem. Allt noga uppvägt på guldvåg och prissatt.