2015-11-24, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Se det från den ljusa sidan du kommer i alla fall inte att bli lurad och spendera restan av livet med att försörja en otacksam kvinna som de flesta män.

1) Om en kvinna försörjde en man hur mycket skulle han uppskatta det?

2) Om du jämför det med hur kvinnor behandlar sina män verkar det som att de uppskattar männen?

3) Det rätta svaret är nej kvinnor mobbar män som försörjer dem för att kvinnor är otacksamma och elaka till sin natur.
Det kan jag faktiskt känna stor glädje över. Störst glädje känner jag av tanken att jag inte försörjer en otacksam kvinna med barn.

1) Om jag kunde relatera till det skulle du få ett ärligt svar men jag kan inte. Det finns ingen kvinna som gör någonting eller ens antyder att hon vill anstränga sig för killen. Och det här är väldigt viktigt, de ANTYDER inte ens att de vill att killen ska ha det bra. Kvinnor vill bara ha hela tiden. Och ska de ge så ger de bara om de får. Kom ihåg, huvudregeln är att allt med kvinnor kostar. Inget är gratis. Trevlighet kostar. Kan kvinnan inte vara trevlig så har killen inget som hon har anledning att vara trevlig för.

2) Nej. Kvinnor driver med män idag. Jag känner stor glädje över de restprodukter till kvinnor som frustrerat försöker bli med barn. Rätt åt dem. Samhället är sjukt och vi lever i sjuka tider.

3) Hade de alltid varit elala skulle man veta var man har dem men de är bara elaka om de inte har någon användning av killen. Annars utnyttjar de honom tills verktyget är trasigt eller uppgraderar till någon annan. De är lömska. Otrevliga när det passar dem och trevliga när det passar dem. Allt noga uppvägt på guldvåg och prissatt.
Citera
2015-11-24, 21:32
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Om vi tar bodycontact (att du ens hänger där får mig att misstänkliggöra dig som en incel av manligt kön men jag ska inte vara dryg) som exempel, hur många killar ser du och hur många tjejer ser du, 90 % killar 10 % tjejer?
Att killar har sådana mobbade osäkerheter är irrelevant att de ens är där bevisar att de har ett större intresse av sex än ca 90% av kvinnor.

Klart det finns tjejer på sexkontaktsidor. Annars skulle de inte kunna existera. Även tjejer som raggar på tjejer. Funkar rätt bra som kk-förmedling faktiskt. Det är bekvämt att slippa chansa sig fram till folks preferenser. Bara att välja och vraka bland diverse hunkar. Egentligen ingen skillnad från Badoo och Tinder där folk också mest är ute efter sex.

Du väljer att tolka det som att det betyder att killar har större sexintresse medan jag väljer att tolka det som att killar har större efterfrågan på dessa sidor eftersom att de blir utan. Dessutom skriver många där som hjärndöda gorillor och skrämmer bort tjejer som faktiskt vågat sig dit. Jag kan lätt fixa ett krogragg men de är rätt "meh" generellt. Därför har jag testat några olika plattformar för att kunna handplocka precis det jag sökt när det kommit till sex just då. Sedan är det klart att vissa ljuger om hur kåta, hårda och dominanta de är. Män är så bara. De har en image att leva upp till utåt sett.
Citera
2015-11-24, 21:37
Bannlyst
Citat:
1) Varför är du inte för att ta bort kvinnors rättigheter istället?

2) Om man lär dem att lyda så är det inte sämre än att ha en hund.
1) Det har du helt rätt i. Det skulle vara det absolut ideala. Man kan bara drömma.

2) Visst. Och jag får faktiskt mer uppskattning av en hund än en kvinna.

Felet jag har gjort är att tro på samhällets alla nitlotter om kvinnor som fina och jämställda varelser. Det är bättre att ta bort alla rättigheter från dem och få ett idealt samhälle än att önska sig till att de var på mäns nivå. Vi kan aldrig bli uppskattade som vi är och det är synd och tragiskt.
Citera
2015-11-24, 21:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Klart det finns tjejer på sexkontaktsidor. Annars skulle de inte kunna existera. Även tjejer som raggar på tjejer. Funkar rätt bra som kk-förmedling faktiskt. Det är bekvämt att slippa chansa sig fram till folks preferenser. Bara att välja och vraka bland diverse hunkar. Egentligen ingen skillnad från Badoo och Tinder där folk också mest är ute efter sex.
LOL. Det finns fler hunkar (killar som ser bra ut) på Tinder och Badoo.
Citat:
Du väljer att tolka det som att det betyder att killar har större sexintresse medan jag väljer att tolka det som att killar har större efterfrågan på dessa sidor eftersom att de blir utan. Dessutom skriver många där som hjärndöda gorillor och skrämmer bort tjejer som faktiskt vågat sig dit. Jag kan lätt fixa ett krogragg men de är rätt "meh" generellt. Därför har jag testat några olika plattformar för att kunna handplocka precis det jag sökt när det kommit till sex just då. Sedan är det klart att vissa ljuger om hur kåta, hårda och dominanta de är. Män är så bara. De har en image att leva upp till utåt sett.
1) Och varför tror du de blir utan? För att tjejer inte vill ha sex med dem.

2) Om du levde i ett patriarkat hade du inte haft problem att hitta normala män.
Citera
2015-11-24, 21:51
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
På Bodycontact finns inga tjejer. Skulle det vara 10 % tjejer så skulle det vara riktigt bra men det går ungefär 250 killar på varje "tjej" (badtunna, fläskberg, gris, hälften häst hälften åsna osv) så granskar man närmare så finns det inga tjejer. Det finn BBW, 160 och 130. Skriver man inte enhet vet man inte vilken som är längd och vilken som är vikt.

Det får killarna.

Bullshit.

Folk trodde inte jag var på riktigt först för jag hade så pass bra kropp och snygga ofixade bilder. Var helt ärlig med mina "siffror" också för de är normala.Jag är sexintresserad helt enkelt och tackade inte nej till lite gött garderobsknull som singel när jag väl hittat någon som höll måttet. Bekvämt att hitta folk via telefonen som nyinflyttad, särskilt heta DILFS på 35+ som man inte träffar på naturligt i vardagen.
Citera
2015-11-24, 21:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Det har du helt rätt i. Det skulle vara det absolut ideala. Man kan bara drömma.

2) Visst. Och jag får faktiskt mer uppskattning av en hund än en kvinna.

Felet jag har gjort är att tro på samhällets alla nitlotter om kvinnor som fina och jämställda varelser. Det är bättre att ta bort alla rättigheter från dem och få ett idealt samhälle än att önska sig till att de var på mäns nivå. Vi kan aldrig bli uppskattade som vi är och det är synd och tragiskt.

May I recommend,

Citat:
The year 2022... Many countries have passed the 'Compulsory Female Slavery Law' and legalized the sexual-use and trade
of nubile women over 18 years of age. When a girl reaches slavery age, she can be bought and sold, hired and whored,

and used in every imaginable way. She becomes her owner’s personal property....

kolla in "The Birthday Gift" serien, http://www.8muses.com/album/fansadox-comics/101-200/fansadox-161-erenisch-the-birthday-gift-1 det är det enda sättet som kvinnor kommer att släppa till.
Citera
2015-11-24, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Bullshit.

Folk trodde inte jag var på riktigt först för jag hade så pass bra kropp och snygga ofixade bilder. Var helt ärlig med mina "siffror" också för de är normala.Jag är sexintresserad helt enkelt och tackade inte nej till lite gött garderobsknull som singel när jag väl hittat någon som höll måttet. Bekvämt att hitta folk via telefonen som nyinflyttad, särskilt heta DILFS på 35+ som man inte träffar på naturligt i vardagen.
Posta bild här då om du redan postat på nätet. Allt jag säger är rätt.

Som tjej är det ett paradis. Det är kvinnans intresse för sex som utgör flaskhalsen för hur mycket sex hon kommer få. Ju mer intresse desto mer sex.
Citat:
May I recommend,

kolla in "The Birthday Gift" serien, http://www.8muses.com/album/fansadox-comics/101-200/fansadox-161-erenisch-the-birthday-gift-1 det är det enda sättet som kvinnor kommer att släppa till.
Tanken att ha en egen ung sexkvinna är lockande. Priset är säkert väldigt högt.
Senast redigerad av chirho 2015-11-24 kl. 22:02.
Citera
2015-11-24, 21:58
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ska du bevisa att du betalar för ett förhållande? Visst, anytime.

Jag kan bevisa att jag inte gör det. Till skillnad från tjejer/kvinnor som ni varit tillsammans med, så har min flickvän ett eget liv och egen karriär. Vi tjänar både bra med pengar så det finns ingen anledning för henne att leva på mig, och ge tillbaka med sex som ett tack för prylar, resor och middagar.
Som sagt allt detta kan bevisas om intresse finns. Hit me up
Citera
2015-11-24, 22:33
Medlem
Mandy-Lees avatar
Citat:
Ja allt det här stämmer men ni måste förstå att det beror på att det är något allvarligt fel på de flesta kvinnor. Alltså ni har att göra med kvinnor som är störda, inte normala.

Du måste förstå att kvinnor fungerar så här för att det inte var evolutionärt gångbart att som kvinna sära för vem som helst. De kvinnor som uppvisade det här beteendet sorterades bort via naturligt urval, eftersom deras avkommor inte överlevde för att föra den lösaktiga kvinnans gener vidare till nästa generation. Bara för att vårt samhällsklimar rent kulturellt förändrats så betyder det inte att vi förändrats särskilt mycket ut biologisk synpunkt.

Numera kan en kvinna med hjälp av p-piller eller annat skydda sig mot oönskad graviditet, men det här har bara varit ett alternativ de senaste 50 åren.
Citera
2015-11-24, 22:36
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Posta bild här då om du redan postat på nätet. Allt jag säger är rätt.

Som tjej är det ett paradis. Det är kvinnans intresse för sex som utgör flaskhalsen för hur mycket sex hon kommer få. Ju mer intresse desto mer sex.

Tanken att ha en egen ung sexkvinna är lockande. Priset är säkert väldigt högt.

Lär inte hända, hörru...inte nu för tiden iallafall 😉 Fan, snygga bi-tjejer raggade på mig också. Lite synd att man inte är lagd åt det hållet faktiskt. Några äckelmän försökte erbjuda rätt stora summor pengar också men dem fick man anmäla och blocka så de inte skulle skrämma bort fler. Sedan fanns det normala typiska Tinderkillar som gillade att kunna vara ännu mer rakt på sak utan bullshit.

Vadå för pris? Det gäller bara att hitta någon likasinnad. Man måste ha tålamod sedan kan din verklighet också vara att knulla en minst lika kåt brud 4 gånger per dag och börja varje morgon med att bli avsugen. De finns definitivt men måste bemötas bra.

Lika många män som kvinnor är i heterosexuella förhållanden och har därmed inom paren exakt lika mycket regelbundet sex och, ja det blir svårt utan samtycke. Är det för stora meningsskiljaktigheter kring sex så är det lika bra att dumpa. Bland singlarna ligger tjejer mer men med en mindre grupp killar. När de "framgångsrika" killarna knullar runt mycket blir de tillgängliga för allt fler tjejer som då får råd att vara kräsna.
Citera
2015-11-25, 00:16
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Du begriper väl att Babianen drar saker till sin spets, i vissa fall bara för att provocera.

Kvinnohatare är bara nåt positivt. Finns inget att upskatta hos tomma varelser som är ytliga. Det finns ingen kvinna som uppskattar män som vi är. Ringer, uppvaktar, tycker om oss och gör saker för oss. Gillar man någon så vill man att han/hon ska ha det bra, men det enda kvinnor ger är sex i utbyte mot saker. Inget kommer av deras egen välvilja. Man måste så fröet för att de ska fatta att de ska ge. De är tafatta och initiativlösa skräpvarelser.

Feta lionqueen säger sig ligga med snygga killar. Hon själv är fet som en snål spargris.
Med den inställningen är det inte mer än rätt att du går lottlös.
Citera
2015-11-25, 00:26
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Så vad borde en sexuellt normal kvinna göra?

2) Hur mycket sex och hur många partners borde en normal kvinna ha?

3) Det är relevant för att ni ska inse hur super-frigida 90% av kvinnorna är.

Så vad säger det om alla kvinnor som sitter på facebook varje dag?

Ja allt det här stämmer men ni måste förstå att det beror på att det är något allvarligt fel på de flesta kvinnor. Alltså ni har att göra med kvinnor som är störda, inte normala.
Du gnäller på kvinnor som sitter och kollar in facebook dagarna i ända. På vilket sätt är du bättre eller mer normal när du skriver nonsens på flashback, påstår att kvinnor uppskattar att bli våldtagna och att misshandel inte är någon big deal för kvinnor när i princip all forskning och alla offer talar emot dig. Du ska ju verkligen inte snacka om vad som är normalt och inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in