Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-29, 19:32
  #3901
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaf69
Varför lägga undan utseendet, det spelar störst roll för de flesta.
Du är helt enkelt inte snygg och sexig nog för de tjejer DU vill ligga med, dom ratar dej.

Du får antingen kompensera med en rolig, spännande och intressant personlighet eller sänka dina egna krav.

Så var är alla feta och fula kvinnor som betalar för sex med snygga män?
Citera
2016-09-29, 19:36
  #3902
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men det är fortfarande inte bara jag som säger det eller hur?

2) Jag vet att de är helt vanliga kvinnor som lever i helt vanliga relationer. För att jag vet att det är så kvinnor känner jag har hört det massor av gånger från kvinnor som jag har umgåtts med.

3) Men jag har backat upp mina påståenden med a) statistik b) kvinnor som säger samma sak.

4) Ja jag är ett undantag för att jag njuter av sex och penetration men det är en mental grej.

1) Jaha, och det betyder typ noll.

2) Och jag har massor av kvinnliga vänner, arbetskamrater, släktingar och vänners fruar som alla bevisar motsatsen. Då har ju jag rätt, eller hur?

3) Nej, du har vinklat obskyr ej vedertagen statistik som passar dina syften och vad gäller kvinnorna så har jag visat att det är fler kvinnor som säger motsatsen, med andra ord har du fel och jag rätt

4) Otroligt märkligt att just du är ett undantag på precis ALLA områden men du hävdar men en dåres envishet att alla andra kvinnor är precis tvärtom. Det gör att all din trovärdighet tyvärr är obefintlig.

Du ska ha cred för att du kan hålla diskussionen på en anständig nivå även om dom kommer med motsägelsefulla åsikter.
Citera
2016-09-29, 19:41
  #3903
Medlem

Gamla bilder enligt datum och alla maskerade, kan mycket väl vara en väninna du lurat att ställa upp under falska föreställningar i somras.

Buffy 2 - Babianen 0
Citera
2016-09-29, 19:45
  #3904
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Så var är alla feta och fula kvinnor som betalar för sex med snygga män?

Dom finns men stigmat är större än för män som köper sex. Det borde du veta Babianen.
Citera
2016-09-29, 19:53
  #3905
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja för kvinnor som gillar sex är det så. Men de flesta kvinnor gillar inte sex.

Är du galen på riktigt? Du skrev ju själv att "kuk är det enda intresse de flesta kvinnor har". Nu vet jag vad du kommer att svara, du kommer att vränga på orden och svara så här: "De flesta kvinnor har inga intressen alls, men de få som faktiskt har det har bara sex som intresse och inget annat. De flesta kvinnor är dock inte intresserade av något alls, inte ens av sex." Det var dock inte det du skrev, vilket alla normalbegåvade kan se. Du skrev att kvinnor köper kläder, sminkar sig osv för att få så mycket kuk som möjligt. Det skulle alltså vara en liten liten minoritet som gör detta menar du nu förstås? Sjukskalle.

Fattar inte hur du orkar, du har ju inget riktigt liv tragiska människa.
__________________
Senast redigerad av olson82 2016-09-29 kl. 19:56.
Citera
2016-09-29, 20:02
  #3906
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av zaf69
1. Vad har det att göra med att han utgör sej för att vara en kvinna?
2. Om inte du får några kvinnor får du göra något åt det istället för att vara butthurt och gnälla, börja träna, bry dej om ditt utseende, skaffa dej en förmögenhet osv istället för att bara sitta och gnälla.
3. Nej, bara för att kvinnorna i din familj (mor, eventuella systrar) är parasiter så är inte alla kvinnor det.
4. Bara för att du inte känner några kvinnor så gäller inte det för alla andra män.
5. Om du någonsin haft umgänge med kvinnor så vet du att det inte bara är att springa in, dra av sej brallorna och pumpa i några minuter, det krävs lite mer engagemang än så, du är verkligen en tragisk liten pissluffare
1, 2, 3, 4, 5) Du är en horunge.

Alla kvinnor är parasiter och ger plötsligt väldigt mycket sex om de kan få något i gengäld. Prova att skriva övertygat i din dejtprofil att du gärna hade tagit hand om en kvinna på det gamla traditionella sättet där du tar hand om allt ekonomiskt så skulle du få bättre respons.

Jag vet vilken typ av idiot du är. Du har fått knulla en gång och tror att du får knulla mycket. I själva verket går det flera månader för dig mellan varven medan du snällt får vänta tills nästa gång du får knulla nån fet och otrevlig kvinnas rynkiga slida.

Kvinnor är horor, ger du de dina resurser så får du sex. Sex är aldrig gratis och kommer aldrig att bli.
Citat:
Ursprungligen postat av zaf69
Dom finns men stigmat är större än för män som köper sex. Det borde du veta Babianen.
Stigmatiseringen är tillräckligt stor för män men ändå köper vi sex. Det blir ju betydligt större konsekvenser för exakt allt som män gör medan kärringar glider igenom livet och åker på andras vingar.
Citera
2016-09-29, 20:02
  #3907
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaf69
1) Jaha, och det betyder typ noll.

2) Och jag har massor av kvinnliga vänner, arbetskamrater, släktingar och vänners fruar som alla bevisar motsatsen. Då har ju jag rätt, eller hur?

3) Nej, du har vinklat obskyr ej vedertagen statistik som passar dina syften och vad gäller kvinnorna så har jag visat att det är fler kvinnor som säger motsatsen, med andra ord har du fel och jag rätt

4) Otroligt märkligt att just du är ett undantag på precis ALLA områden men du hävdar men en dåres envishet att alla andra kvinnor är precis tvärtom. Det gör att all din trovärdighet tyvärr är obefintlig.

Du ska ha cred för att du kan hålla diskussionen på en anständig nivå även om dom kommer med motsägelsefulla åsikter.

1) Det är klart att det betyder något att andra kvinnor säger samma sak?

2) Har du haft sex med deras män?

3) Från Kontulas bok,

Citat:
In 2007, 41 percent of women and 12 percent of men had experienced lack of sexual
desire at least fairly frequently.
The reported prevalence of lack of desire increased
among men and women between 1992 and 2007, but only among women did the
trend continue also from 1999 until 2007. As a result, the desire gap between women
and men has grown even more.

Citat:
Libido loss becomes a social issue and is often a problem for anyone who has to
contend with it in a regular relationship. In 2007, 46 percent of married women but
only 13 percent of married men had found their own lack of sexual desire a fairly
frequent problem.

det här är de kvinnor som erkänner att de inte vill ha sex. Du måste lägga till mörkertalet. Då kommer du upp i att typ 80-90% av kvinnorna har lågt libido.
Citera
2016-09-29, 20:05
  #3908
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaf69
Dom finns men stigmat är större än för män som köper sex. Det borde du veta Babianen.

1) Hur många kvinnor köper sex av män jämfört merd antalet män som köper sex av kvinnor?

2) Det är inte alls stigmatiserat att köpa sex som kvinna tvärtom det är väldigt PK.
Citera
2016-09-29, 20:07
  #3909
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olson82
Är du galen på riktigt? Du skrev ju själv att "kuk är det enda intresse de flesta kvinnor har". Nu vet jag vad du kommer att svara, du kommer att vränga på orden och svara så här: "De flesta kvinnor har inga intressen alls, men de få som faktiskt har det har bara sex som intresse och inget annat. De flesta kvinnor är dock inte intresserade av något alls, inte ens av sex." Det var dock inte det du skrev, vilket alla normalbegåvade kan se. Du skrev att kvinnor köper kläder, sminkar sig osv för att få så mycket kuk som möjligt. Det skulle alltså vara en liten liten minoritet som gör detta menar du nu förstås? Sjukskalle.

Fattar inte hur du orkar, du har ju inget riktigt liv tragiska människa.

1) Jag talade om kvinnor som mig. Gå på tinder och se hur många kvinnor som är intresserade av sex.

2) Om majoriteten av kvinnorna gillar sex varför får du (ni) inte ligga hela tiden?
Citera
2016-09-29, 20:07
  #3910
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Om en man vill gifta sig och skaffa barn, men nekar de kvinnor som erbjuder honom detta, vill han fortfarande gifta sig och skaffa barn då?

Nej, självklart vill han inte det. Om en kvinna går igenom 5000 profiler på en dejtingsajt och fortfarande inte hittar någon, ska man tro att hon är intresserad av män?

Det är som att gå till jordgubbsplockning och slänga alla jordgubbar man plockar för att kanske ta den 1001:a, pilla lite i den, och göra samma sak som de andra 1000. Då vill man inte ha jordgubbar.
Citera
2016-09-29, 20:12
  #3911
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
Nej, självklart vill han inte det. Om en kvinna går igenom 5000 profiler på en dejtingsajt och fortfarande inte hittar någon, ska man tro att hon är intresserad av män?

Det är skillnad på att vilja ha en viss person, och att vilja ha en viss livsstil. Folk vill ha en viss livsstil, men inte med vem som helst. Det betyder inte att de inte vill ha livsstilen. Det handlar om prioriteringar. Jag trodde att ni på FB gillade sådana tjejer, som väntar på den rätta istället för att knulla runt.
Citera
2016-09-29, 20:16
  #3912
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Det är skillnad på att vilja ha en viss person, och att vilja ha en viss livsstil. Folk vill ha en viss livsstil, men inte med vem som helst. Det betyder inte att de inte vill ha livsstilen. Det handlar om prioriteringar. Jag trodde att ni på FB gillade sådana tjejer, som väntar på den rätta istället för att knulla runt.

1) Men män som vill ligga är ute och letar efter kvinnor att ha sex med? Varför skulle inte kvinnor göra samma sak?

2) Dessutom har kvinnor 1000 tals män att välja bland.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback