2016-10-13, 08:08
Medlem
Babianens avatar
Titta på den här tråden brahs, [Sensations] When I'm on top during sex, it's almost as if I'm just literally sitting on my partner. I can barely feel his penis inside me. Is this even normal?

Citat:
Same, and my partner is fairly well endowed. I've found aggressive wiggling helps. I don't think there's anything wrong with us

Citat:
My guess is it's a combination of your excitement level and angles. If someone just sticks their finger or dick straight in, you won't necessarily feel much unless they're huge - think of a tampon, once inside it pretty much disappears.

Citat:
My wife felt the same with some of her partners, while she can feel me perfectly good when sitting atop. She says it's more a form/curvature thing than size.

Citat:
Are you at all overweight? I am, and I don't get much at all from being on top, I think because a lot of my weight suppresses things/makes it harder to access.

But then, I also have virtually no feeling farther in my vag, and all of the good sensation for me is around the opening.

Citat:
Nothing wrong with us. It used to be like that for me. It felt like nothing was inside me.

Citat:
He's around 6 inches. Girth looks average.

Before we had sex (my first time) he tried to warm me up by fingering me. He managed to put his entire finger in without me feeling anything. I couldn't believe it, even when I saw his entire finger in, as I could barely feel anything.

Citat:
same!! and my partner is well endowed but i cant feel a thing. its as if im just sitting on him lol

Citat:
My boyfriend's dick is very straight, so I think in that position it just slides right in. I can feel it, but it isn't as "full" feeling as other positions, and as I get wetter the sensation from his actual penis gets quite low. I get off, however, on the psychological aspect and him playing with my breasts and me rubbing my clit against him,

här kan ni se 7 olika kvinnor som alla säger att de inte känner något när de får en kuk i sig. Om ni antar att det här är representativt för 100% av kvinnorna skulle det förklara varför kvinnor inte vill ha sex med er?
Citera
2016-10-13, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
här kan ni se 7 olika kvinnor som alla säger att de inte känner något när de får en kuk i sig. Om ni antar att det här är representativt för 100% av kvinnorna skulle det förklara varför kvinnor inte vill ha sex med er?

Varför vill du ha sex då om du inte känner något, du verkar helt porrskadad. Hur porrberoende är du egentligen?
Citera
2016-10-13, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
Det finns inga tjejer som har sex enbart för sexet skull. Att man skulle hejda sig själv från att ha sex för att man kallas för hora är inget annat än lögn. Det är som att en homosexuell skulle bli kallad bög och helt plötsligt undvika att ha sex.

Nej era argument håller inte. Ingen tjej vill ha sex och det är inget som beror på att killen är oattraktiv utan att tjejen inte vill ha sex om hon inte får något i gengäld. Det är många som låtsas vara intresserade när de får saker i gengäld men ta bort allt och ha enbart sex, då försvinner deras incitament för att ha sex.

Du har fel, Babianen har sex bara för sexet skull. Gör om, gör rätt, fler i tråden har bevisat motsatsen inkluderat Babianen.
Citera
2016-10-13, 08:43
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
Varför vill du ha sex då om du inte känner något, du verkar helt porrskadad. Hur porrberoende är du egentligen?

1) För att jag är mentalt kåt hela tiden. Det är ett state of being det har inget att göra med porr.

2) Om du tar till exempel hur en kille är när han runkar till porr så är jag fast hela tiden.

3) Jag tittar inte så mycket på porr för jag blir för kåt varje gång jag ser det.

Citat:
Du har fel, Babianen har sex bara för sexet skull. Gör om, gör rätt, fler i tråden har bevisat motsatsen inkluderat Babianen.

1) Jag är ett undantag.

2) Om kvinnor generellt bara fick sex och inget annat då skulle de inte ha sex.
Citera
2016-10-13, 10:08
Medlem
Citat:
1)
1) Jag är ett undantag.

Där försvann all din trovärdighet......
Citera
2016-10-13, 11:06
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Där försvann all din trovärdighet......

Jag har postat bevis här, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod) ni kan se att kvinnor har större variation i sex-drift än män ie antingen gillar man sex eller så hatar man det.
Citera
2016-10-13, 12:16
Medlem
Citat:
Jag har postat bevis här, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod) ni kan se att kvinnor har större variation i sex-drift än män ie antingen gillar man sex eller så hatar man det.

Men enligt dej själv och ekbiffen så gillar ingen kvinna sex, undantaget dej då
Citera
2016-10-13, 13:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Men enligt dej själv och ekbiffen så gillar ingen kvinna sex, undantaget dej då

1) Här är en studie på kvinnor som gillar sex, Differentiating highly sexual women from less sexual women.

Citat:
A major contribution of our study was the delineation of a number of dimensions that appear to be central to highly sexual women. It is important to note that the cluster analysis identified a two group solution, suggesting that there is a dichotomy of highly sexual versus less sexual women. As such, this study provides important insights into how highly sexual women are distinctly different from less sexual women.

Citat:
Interestingly, only five of the 11 clustering variables were included in the top 10 items differentiating highly sexual women from less sexual women (Table 4). This suggests that the biggest differences between highly sexual and less sexual women lie in a few significant domains. Specifically, highly sexual women express sexual agency in their conceptualization of their sexuality (e.g., I have a huge appetite for sex), have high levels of confidence regarding their own sexuality (e.g., I think I am better at sex than most women, I am confident about my sexual ability), and are not dependent upon a partner for sexual arousal (e.g., I really enjoy masturbating to orgasm, I enjoy touching myself during sex). These findings are paralleled by the large F-values resultant when comparing highly sexual women to less sexual women on the clustering variables related to sexual fantasy, masturbation, and sexual self-esteem. Taken together, these results suggest that autonomous sexual desire may be an important underlying facet of highly sexual women.

The behavioural outcome measures provide additional evidence regarding the significant differences between highly sexual and less sexual women. Highly sexual women began having sexual intercourse at younger ages, had higher numbers of both committed and casual sex partners, and engaged in more frequent sexual activity.

Citat:
Contrary to findings reported in much of the sexuality research literature (e.g., Meston & Buss, 2007), the highly sexual women did not need to be in a love or in a committed relationship to experience sex. Given their focus on sexual pleasure, these women are willing to engage in sexual activity both in and out of relationships. Additionally, contrary to the findings of Regan (2000), it appears that the highly sexual women in our study are not focused on evaluating partners with regard to their long-term commitment potential.

key points,

Citat:
It is important to note that the cluster analysis identified a two group solution, suggesting that there is a dichotomy of highly sexual versus less sexual women. As such, this study provides important insights into how highly sexual women are distinctly different from less sexual women.

du kan se att kvinnor är antingen är kåta eller frigida.

Citat:
Specifically, highly sexual women express sexual agency in their conceptualization of their sexuality (e.g., I have a huge appetite for sex), have high levels of confidence regarding their own sexuality (e.g., I think I am better at sex than most women, I am confident about my sexual ability), and are not dependent upon a partner for sexual arousal

enligt den här studien är skillnaderna,

a) sexual agency.

b) high sexual confidence.

c) independent sexual arousal.

Citat:
Taken together, these results suggest that autonomous sexual desire may be an important underlying facet of highly sexual women.

The behavioural outcome measures provide additional evidence regarding the significant differences between highly sexual and less sexual women. Highly sexual women began having sexual intercourse at younger ages, had higher numbers of both committed and casual sex partners, and engaged in more frequent sexual activity.

du kan se att kvinnor som gillar sex i) börjar ha sex tidigare ii) har fler sex partners iii) har sex oftare.

2) Enligt mina erfarenheter är det kanske 1 kvinna på 100 som gillar sex.
Citera
2016-10-13, 20:21
Medlem
Citat:
1) Här är en studie på kvinnor som gillar sex, Differentiating highly sexual women from less sexual women.

key points,

du kan se att kvinnor är antingen är kåta eller frigida.

enligt den här studien är skillnaderna,

a) sexual agency.

b) high sexual confidence.

c) independent sexual arousal.

du kan se att kvinnor som gillar sex i) börjar ha sex tidigare ii) har fler sex partners iii) har sex oftare.

2) Enligt mina erfarenheter är det kanske 1 kvinna på 100 som gillar sex.

Inget av det du citerar är legitima vetenskapliga studier utan bara åsikter.
Precis som vi har åsikter här på flashback, ergo, det du citerar faller platt och dina åsikter är just bara .................. åsikter.

Med andra ord så erkänner du också attkvinnor gillar sex utifrån det du skrivit och citerat
Citera
2016-10-13, 23:47
Avslutad
Citat:
Precis som vi har åsikter här på flashback, ergo, det du citerar faller platt och dina åsikter är just bara .................. åsikter.

Med andra ord så erkänner du också attkvinnor gillar sex utifrån det du skrivit och citerat
Varför inte då?
Citera
2016-10-14, 09:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Studierna finns i det här inlägget,

a) International Sexuality Description Project,

Citat:
As part of the International Sexuality Description Project (ISDP), the SOI was translated from English into 25 additional languages and administered to a total sample of 14,059 people across 48 nations.

Citat:
Third, sex differences in sociosexuality were generally large and demonstrated cross-cultural universality across the 48 nations of the ISDP,

b) BBC Internet survey,

Citat:
Using
data from 53 nations and from over 200,000 participants
surveyed
in a recent BBC Internet survey,

Citat:
Sex drive, sociosexuality, and height all showed
consistent sex differences across nations (mean ds = .62,
.74, and 1.63). Women were consistently more variable than
men in sex drive
(mean female to male variance ratio =
1.64).

c) Lippa, 2006, Study 3,

Citat:
I computed a reliable (a = .82) multi-item
self-report measure of sex drive, and in a sample of over
1,700 participants, heterosexual men and women
showed a
large difference in their self-reported sex drive (d = .82).
Furthermore, women were more variable than men in their
sex drive
(female to male variance ratios were 1.43 for
heterosexual participants).

d) Lippa, 2006, Study 1,

Citat:
once again, women’s self-reported
sex drive was significantly more variable than men’s

e) Ostavich and Sabini, 2004,

Citat:
Their
data also showed women to be more variable than men in
sex drive
(female to male variance ratio = 1.60).

f) Schmitt, 2005,

Citat:
across nations, women were consistently
more variable than men in sex drive.
Sex drive was the
only trait to show such a powerful sex difference in trait
variability.

2) Den studie som jag citerar säger att det fins en grupp kvinnor som gillar sex (highly sexed women) och en grupp kvinnor som inte gillar sex (less sexual women),

Citat:
the cluster analysis identified a two group solution, suggesting that there is a dichotomy of highly sexual versus less sexual women. As such, this study provides important insights into how highly sexual women are distinctly different from less sexual women.

Citat:
This suggests that the biggest differences between highly sexual and less sexual women lie in a few significant domains.

Citat:
Citera
2016-10-14, 17:04
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Studierna finns i det här inlägget,

a) International Sexuality Description Project,

b) BBC Internet survey,

c) Lippa, 2006, Study 3,

d) Lippa, 2006, Study 1,

e) Ostavich and Sabini, 2004,

f) Schmitt, 2005,

2) Den studie som jag citerar säger att det fins en grupp kvinnor som gillar sex (highly sexed women) och en grupp kvinnor som inte gillar sex (less sexual women),
Less sexual betyder inte ointresserad av sex, snarare mindre sexuellt intresse. Lär dig engelska. Hade de skrivit uninterested hade det varit en annan sak.

Din definition av intresse, dvs besatt eller helt ointresserad är extrem och felaktig. Inte alls representativ för människor i gemen. Man kan vara mycket intresserad, lagom/normal intresserad, lite intresserad, totalt ointresserad och kanske även total motståndare till något pga hat, extrem sjuklig moralisk övertygelse eller dylikt.

Jag är tex intresserad av matlagning och att testa nya maträtter men jag är inte besatt och kan gå i flera dygn utan lagad mat. Jag är filmnerd men är inte så besatt att jag enbart pratar om film eller tittar på film 10 timmar/dygn. Det har jag varken tid, lust, ork eller ro till. Jag blir rastlös.

Din besatthet kring sex tyder mer på någon sorts autism, typ asperger än på ett vanligt extremt intresse.
Senast redigerad av Cineasten 2016-10-14 kl. 17:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in