2016-04-11, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det är så för de flesta män. Fast det blir bättre efter 25-30 då börjar kvinnor att jaga efter män.

2) Vad ska du med en kvinna till anyway?

3) Alla kvinnor vet att de har sitt på det torra.

Det är bara att skaffa jobb + bostad då kommer massor med kvinnor att vilja vara med dig. Hur tror du (ni) att alla andra män gör?

Kan bara bekräfta. Chirco skaffa dig jobb och ha ditt på det torra så kommer nog någon kvinna.
Om du vill bli en nya James Deen får du söka dig itll porren alternativt flytta ner till ett öststatsland och knulla horor
Saken är att den bilden du får från media inte är sann eller ju den är sann men för en ytterst liten minoritet män.
Citera
2016-04-11, 20:54
Medlem
tjoff13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Jag kommer få mängder av idioter mot mig i samband med denna trådstart men det skiter jag i. Jag vill gå på djupet och ta reda på varför det är så här.

Jag hävdar bestämt att tjejer nästintill inte är intresserade av sex, är de intresserade av en kille så är det primärt för andra skäl än för sexet. Det kan vara att hon får saker av killen eller nåt annat och i utbyte ger hon sex. Jag säger ger för att killen aldrig får sex i den mängd som han egentligen skulle vilja ha. Jag har provat att fråga tjejer rakt ut om de vill ha sex eller följa med mig hem och mysa, inte ett enda jakande svar har jag fått. Varken på internet eller i verkligheten.

Nu tittar vi på bögarna. Där kan killar fråga rakt ut till den andra killen (trots att han är okänd för den som frågar) om han vill ha sex eller följa med hem och mysa. Svaret blir antingen ja eller nej. Ser vi statistiken för antal partners som homosexuella killar har så är det i snitt hundratal vi pratar om. Under en livstid kan det röra sig om 500 till en bit över 1000 partner. Det råder inga tvivel om att flaskhalsen är tjejerna som visar på ett starkt ointresse för sex.

Med bögarna som underlag så innebär det att om tjejer inte var en sådan flaskhals skulle varje heterokille snitta lika många partner som bögarna. Säg nu inte att tjejerna skulle betraktas som horor om de följde med hem, för det skulle ingen frisk kille säga, i alla fall inte öppet.

Jag räknar inte med några ärliga svar utan ser hellre på hur världen faktiskt ser ut och hur könen skiljer sig åt. Homosexuella killar badar i sex medan heterosexuella killar blockeras pga tjejers ointresse. Detta är sjukt uppenbart och ändå sitter feminister och fula misslyckade tjejer och förnekar detta. Är man intresserad av något så ser man till att utöva det så ofta man får chansen. Har jag fel?

Vad är alternativen för oss som gillar sex? Köpesex är ju förbjudet och tjejer är ointresserade. Vad kan man göra för att ha snabb och enkel tillgång till sex?
Snabb tillgång innebär tillgång till sex inom 30 min, för att exemplifiera.
Varför är tjejer ointresserade av sex? Tycker man att sex är obekvämt?
Varför säger tjejen att killen är "creepy" (klassiska fjortisordet hos svenska tjejer) när han frågar om sex, men aldrig när bögar frågar varandra om sex? Bögarna är lika okända för varandra och har ändå sex med varandra men när det kommer till tjejer så försvarar de deras ointresse för sex med att de inte känner killen.

Jag tycker det här inlägget är sorgligt.
Jag är kvinna. Jag har frågat "får jag följa med dig hem".. eller "jag kan inte ta mig hem, kan jag sova hemma hos dig?"
På internet har jag nog gjort liknande, typ: jag bygger upp en spänning och teasar för att sedan faktiskt genomföra min plan. Men har endast varit någon bekant, eller folk man vet inte är "farlig". Man får inte vara dum.
Min bästa "erövring" var nån jag haft lite koll på i flera år. Ett intresse fanns..Tog kontakt, blev inte mer än en fling som dog ut av olika skäl.

Kanske är jag gammal, men får känslan av att det var mer avslappnat med kk och sexpartners i början av 2000-talet och fram till..2010..? Vad är det som hänt?
Har ni inte kul i jakten på den där ni tycker är intressant? Har ni inget att erbjuda..? Vad är dagens problem?

Idag har jag en stadig relation och barn 😁👍🏻
Citera
2016-04-11, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjoff13
Jag är kvinna. Jag har frågat "får jag följa med dig hem".. eller "jag kan inte ta mig hem, kan jag sova hemma hos dig?"
På internet har jag nog gjort liknande, typ: jag bygger upp en spänning och teasar för att sedan faktiskt genomföra min plan. Men har endast varit någon bekant, eller folk man vet inte är "farlig". Man får inte vara dum.
Min bästa "erövring" var nån jag haft lite koll på i flera år. Ett intresse fanns..Tog kontakt, blev inte mer än en fling som dog ut av olika skäl.

Kanske är jag gammal, men får känslan av att det var mer avslappnat med kk och sexpartners i början av 2000-talet och fram till..2010..? Vad är det som hänt?
Har ni inte kul i jakten på den där ni tycker är intressant? Har ni inget att erbjuda..? Vad är dagens problem?

Onlinedejtande och tinder exploderade. Det hände tror jag du syftar på.

Mer lätttillgängligt att få kuk för damerna och hitta top 20% männen
Citera
2016-04-11, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det är så för de flesta män. Fast det blir bättre efter 25-30 då börjar kvinnor att jaga efter män.

2) Vad ska du med en kvinna till anyway?

3) Alla kvinnor vet att de har sitt på det torra.

Det är bara att skaffa jobb + bostad då kommer massor med kvinnor att vilja vara med dig. Hur tror du (ni) att alla andra män gör?
Jag vet inte längre min vän. Börjar kvinnor att jaga efter män? Sen vaknade du eller nåt.
Ingenstans jagar kvinnor efter män.

Jag har både jobb och bostad.
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Kan bara bekräfta. Chirco skaffa dig jobb och ha ditt på det torra så kommer nog någon kvinna.
Om du vill bli en nya James Deen får du söka dig itll porren alternativt flytta ner till ett öststatsland och knulla horor
Saken är att den bilden du får från media inte är sann eller ju den är sann men för en ytterst liten minoritet män.
Jag vill bli uppskattad en gång i livet bara, förstår du? Tänk om en tjej skulle baka bullar till mig eller dra ihop en trerätters, fylla lägenheten med doften av god mat och så när jag kommer hem står hon där i solljuset i sin blommiga klänning med trosorna synliga under den silkeslena klänningen, glad vänder hon sig om och tar emot mig med en varm kram och säger att jag äntligen är hemma.

Drömma kan man alltid göra. I min värld trodde jag att detta var något som kunde hända men jag hade fel. Det är väl bara början till att ett helvete bryter lös och världen får det betydligt sämre.

Hela världen hatar jag. Tänk om man kunde omsluta en stor hand runt jordgloben och pressa av helvetets fulla kraft. Vi skulle se hela jorden tryckas ut som en enda bajsade ut i rymden.
Citera
2016-04-11, 21:31
Bannlyst
Citat:
Jag vet inte längre min vän. Börjar kvinnor att jaga efter män? Sen vaknade du eller nåt.

Jag vill bli uppskattad en gång i livet bara, förstår du? Tänk om en tjej skulle baka bullar till mig eller dra ihop en trerätters, fylla lägenheten med doften av god mat och så när jag kommer hem står hon där i solljuset i sin blommiga klänning med trosorna synliga under den silkeslena klänningen, glad vänder hon sig om och tar emot mig med en varm kram och säger att jag äntligen är hemma.

Drömma kan man alltid göra. I min värld trodde jag att detta var något som kunde hända men jag hade fel. Det är väl bara början till att ett helvete bryter lös och världen får det betydligt sämre.

Hela världen hatar jag. Tänk om man kunde omsluta en stor hand runt jordgloben och pressa av helvetets fulla kraft. Vi skulle se hela jorden tryckas ut som en enda bajsade ut i rymden.

Det är ingen mänsklig rättighet att ha någon som älskar en och du gör tyvärr inte mycket för att förtjäna det. Finns betydligt ensammare människor som förtjänar det mer än dig.
Citera
2016-04-11, 21:39
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

Är du möjligen anställd som professionell gnällspik? Om du är så missnöjd med allt kan du ju söka psykvård och sluta förpesta din omgivning. Tung medicinering är nog bra för dig.
Citera
2016-04-11, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjoff13

Vad roligt med barn, mina barn kommer jag aldrig att få se. Jävla fittkvinna. Förlåt, men du är fan en jävla kvinna som jag inte kan svära åt men faan jag gör det ändå helvete. Fitta. Jag hatar att ni har det så enkelt. Billiga ettöresluder.

Man var mer nyfiken på varandra förr i tiden, det räcker med tio år tillbaka i tiden, helst i början av 2000-talet även om jag var väldigt ung då. Jag minns den tiden som en glad period i livet men allt är verkligen borta och man väntar på att dö, jag hade velat ta bakvägen ut och somna om till en kass VHS som låter alldeles för högt. Så sitter man där med dålig belysning och flottig skinnsoffa, och det måste vara bottenplan, annars funkar det inte. Det ska ha regnat kraftigt dagarna innan också och snart ska en ny solig period börja, med nya glada aktiviteter, men alla får inte uppleva det. Ungefär så känns det. Ungefär så skulle jag vilja att det avslutades. Ingen ska vilja nå mig.
Citera
2016-04-11, 21:42
Bannlyst
Citat:
Det är ingen mänsklig rättighet att ha någon som älskar en och du gör tyvärr inte mycket för att förtjäna det. Finns betydligt ensammare människor som förtjänar det mer än dig.
Det är de jag hatar. Det är de som borde brinna instängda. De som tror sig förtjäna det gör det inte.

Problemet med idioter som du är att ni har lärt er att använda newage-resonemang som inte gagnar människor som vill ha gemenskap. Du säger att jag inte förtjänar nån eller att man inte ska se en kvinna som en rättighet, men det är inte någon som förtjänar den heller. Eller vad vill du att man ska göra för att förtjäna den? Vad gör kvinnor för mig? Ändå vill jag vara med kvinnor, helt gratis, av egen vilja.
Senast redigerad av chirho 2016-04-11 kl. 21:47.
Citera
2016-04-11, 21:54
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Det är de jag hatar. Det är de som borde brinna instängda. De som tror sig förtjäna det gör det inte.

Problemet med idioter som du är att ni har lärt er att använda newage-resonemang som inte gagnar människor som vill ha gemenskap. Du säger att jag inte förtjänar nån eller att man inte ska se en kvinna som en rättighet, men det är inte någon som förtjänar den heller. Eller vad vill du att man ska göra för att förtjäna den? Vad gör kvinnor för mig? Ändå vill jag vara med kvinnor, helt gratis, av egen vilja.

Du verkar ha en sämre dag än vanligt. Att du anser jag förtjänar att misshandlas var grovt tom för dig.

Kärlek är inget man förtjänar på det sättet du tror, men du kan inte fortsätta hata, det sipprar igenom, svämmar över och förgiftar.
Fundera över vad du kan göra för att komma tillrätta med det, föreslår en kurator till att börja med, försök att bygga upp dig själv. Du saknar ju helt klart någon som bryr sig om dig, men du måste börja med att genuint bry dig om dig själv.
Citera
2016-04-11, 21:54
Bannlyst
Citat:

Fortfarande ingen mänsklig rättighet.

Vem är det som har skyldighet att älska dig fast att du är så här hatisk?
Citera
2016-04-11, 21:59
Bannlyst
Citat:
Fortfarande ingen mänsklig rättighet.

Vem är det som har skyldighet att älska dig fast att du är så här hatisk?
Ingen har skyldighet att gilla mig men nu för tiden är det så pass svårt att träffa någon att minsta lilla gnäll tolkas som att det inte är en rättighet. Det är ingen rättighet, men för mig är trösklarna att tycka om någon betydligt lägre, sen får ju förvirrade halvapor kalla mig för desperat eller nåt annat men att slänga upp rättighetsargumentet är bara efterblivet när du själv vet om att det är omöjligt att träffa nån, inte bara för mig, utan får många i det här landet.
Citera
2016-04-11, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ingen har skyldighet att gilla mig men nu för tiden är det så pass svårt att träffa någon att minsta lilla gnäll tolkas som att det inte är en rättighet. Det är ingen rättighet, men för mig är trösklarna att tycka om någon betydligt lägre, sen får ju förvirrade halvapor kalla mig för desperat eller nåt annat men att slänga upp rättighetsargumentet är bara efterblivet när du själv vet om att det är omöjligt att träffa nån, inte bara för mig, utan får många i det här landet.

Fast mitt intryck är att du är en av de som förtjänar någon minst av alla. Jag vet att svenskarna är världens ensammaste folk men du står inte direkt högt på listan om du ens är i närheten av hur du är här. Och inte då heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in