Citat:
Ursprungligen postat av
Aktuellnutid
Det är väl för att jag tänker mig att tjejerna inte vill bli påknullade av svettiga, håriga, feta och grisiga gubbar.
Kvinnor bryr sig inte Brad Pitt eller Ron Jeremy är same-same det som räknas är vad kvinnan kan få ut av det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Aktuellnutid
Men om man accepterar din förklaringsmodell så är det ju precis detta som eftertraktas. Ser så sjukt ut när den fete Ron med sin gigantiska mage har kuken halvvägs inne i en späd ung tjej med feminima kläder och uppsminkad som inte ens svenska kvinnor är på helgerna..
Klädsel och smink i porrfilmer är något svenska kvinnor kunde lärt sig av när det gäller att vara feminima. Där skiljer sig filmerna åt men vissa bolag är riktigt bra på att klä kvinnorna på ett äkta kvinnligt sätt.
1) Ungefär 80% av kvinnorna är inte feminina överhuvudtaget de är typ medelålders män med bröst. Det är i princip ingen skillnad mellan "Helena 18 år" i kvinno-kläder och smink och "Bengt 45 år" i kvinno-kläder och smink.
2) Att kvinnor är feminina är ett undantag och det är inte PK att vara det bland kvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Aktuellnutid
Ja det är väl så att alla brudar egentligen vill pröva det förbjudna.
Ja det är ganska vanligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Aktuellnutid
Filip och Fredrik och deras hyllande av Ron i deras reportage var så jävla cuckold. Var inte långt ifrån att de tog med sig sina fruar till Ron för att se om han kunde knulla deras fruar.
Att genuint beundra män som knullar på film är per definition cuckold.
Ja jag kan tänka mig att det är så.
Citat:
Ursprungligen postat av
KnackehaxanMia
Haha - jo, det har dom visst det!

o vi älskar det!!!
Vilket jävla trådsvammel!! riktigt roande tom!
Vem som helst med lite koll känner väl till att mellan 80- 90% av kvinnor uppger att de INTE kan få orgasm enbart genom vaginal stimulans! så när det gäller just detta så är jag helt hundra på din sida Baboon.
Det här med att kvinnor inte får vaginal orgasm är ngt som är väldigt tabubelagt på ett sätt - o det är klart, det är inte så jävla kul att erkänna för sin man att de fejkat genom åren.

1) Nope fulgubbe. De flesta kvinnor slutar att ha sex nån gång efter 40. I princip alla kvinnor över 45 är 100% asexuella. Det betyder att i princip ingen man över 45 får ligga mer än typ 3 gånger per år.
2) Alla kvinnor
kan få vaginal orgasm att de flesta inte får det beror på att de inte knullar tillräckligt länge.
3) I princip alla kvinnor fejkar för att de vill inte ha sex överhuvudtaget.