2016-04-07, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men varför tror du att unga späda tjejer skulle ha något emot att bli knullade av Ron?

2) Jag kan garantera dig att alla dina klasskamrater skulle ha knullat Ron om de visste att han är en kändis eller han typ gav dem godis.

1) Vad menar du?

2) Visst varför inte? Om man har sex med män kan man knulla vem som helst.

Varför skulle klitoris vara känslig om man har kommit genom penetration? Då känner man inget på klitoris.

Det är väl för att jag tänker mig att tjejerna inte vill bli påknullade av svettiga, håriga, feta och grisiga gubbar. Men om man accepterar din förklaringsmodell så är det ju precis detta som eftertraktas. Ser så sjukt ut när den fete Ron med sin gigantiska mage har kuken halvvägs inne i en späd ung tjej med feminima kläder och uppsminkad som inte ens svenska kvinnor är på helgerna..
Klädsel och smink i porrfilmer är något svenska kvinnor kunde lärt sig av när det gäller att vara feminima. Där skiljer sig filmerna åt men vissa bolag är riktigt bra på att klä kvinnorna på ett äkta kvinnligt sätt.

Ja det är väl så att alla brudar egentligen vill pröva det förbjudna.

Filip och Fredrik och deras hyllande av Ron i deras reportage var så jävla cuckold. Var inte långt ifrån att de tog med sig sina fruar till Ron för att se om han kunde knulla deras fruar.
Att genuint beundra män som knullar på film är per definition cuckold.
Citera
2016-04-08, 14:52
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

Kvinnor över typ 45 har inte sex överhuvudtaget.
Haha - jo, det har dom visst det! o vi älskar det!!!

Vilket jävla trådsvammel!! riktigt roande tom!

Vem som helst med lite koll känner väl till att mellan 80- 90% av kvinnor uppger att de INTE kan få orgasm enbart genom vaginal stimulans! så när det gäller just detta så är jag helt hundra på din sida Baboon.

Det här med att kvinnor inte får vaginal orgasm är ngt som är väldigt tabubelagt på ett sätt - o det är klart, det är inte så jävla kul att erkänna för sin man att de fejkat genom åren.
Citera
2016-04-08, 18:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Det är väl för att jag tänker mig att tjejerna inte vill bli påknullade av svettiga, håriga, feta och grisiga gubbar.

Kvinnor bryr sig inte Brad Pitt eller Ron Jeremy är same-same det som räknas är vad kvinnan kan få ut av det.

Citat:
Men om man accepterar din förklaringsmodell så är det ju precis detta som eftertraktas. Ser så sjukt ut när den fete Ron med sin gigantiska mage har kuken halvvägs inne i en späd ung tjej med feminima kläder och uppsminkad som inte ens svenska kvinnor är på helgerna..
Klädsel och smink i porrfilmer är något svenska kvinnor kunde lärt sig av när det gäller att vara feminima. Där skiljer sig filmerna åt men vissa bolag är riktigt bra på att klä kvinnorna på ett äkta kvinnligt sätt.

1) Ungefär 80% av kvinnorna är inte feminina överhuvudtaget de är typ medelålders män med bröst. Det är i princip ingen skillnad mellan "Helena 18 år" i kvinno-kläder och smink och "Bengt 45 år" i kvinno-kläder och smink.

2) Att kvinnor är feminina är ett undantag och det är inte PK att vara det bland kvinnor.

Citat:
Ja det är väl så att alla brudar egentligen vill pröva det förbjudna.

Ja det är ganska vanligt.

Citat:
Filip och Fredrik och deras hyllande av Ron i deras reportage var så jävla cuckold. Var inte långt ifrån att de tog med sig sina fruar till Ron för att se om han kunde knulla deras fruar.
Att genuint beundra män som knullar på film är per definition cuckold.

Ja jag kan tänka mig att det är så.

Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Haha - jo, det har dom visst det! o vi älskar det!!!

Vilket jävla trådsvammel!! riktigt roande tom!

Vem som helst med lite koll känner väl till att mellan 80- 90% av kvinnor uppger att de INTE kan få orgasm enbart genom vaginal stimulans! så när det gäller just detta så är jag helt hundra på din sida Baboon.

Det här med att kvinnor inte får vaginal orgasm är ngt som är väldigt tabubelagt på ett sätt - o det är klart, det är inte så jävla kul att erkänna för sin man att de fejkat genom åren.

1) Nope fulgubbe. De flesta kvinnor slutar att ha sex nån gång efter 40. I princip alla kvinnor över 45 är 100% asexuella. Det betyder att i princip ingen man över 45 får ligga mer än typ 3 gånger per år.

2) Alla kvinnor kan få vaginal orgasm att de flesta inte får det beror på att de inte knullar tillräckligt länge.

3) I princip alla kvinnor fejkar för att de vill inte ha sex överhuvudtaget.
Citera
2016-04-10, 15:52
Medlem
Babianens avatar
Här är ett till exempel brahs, Mother-of-two, 24, tells her fiance to sleep with other women after ten years together as the thought of sex with him 'creeps her out' - but he refuses to leave her side

Citat:
Amy Ford, 24, from Poole, has two young boys with her fiancé James
Couple have been together for 10 years but Amy no longer wants sex
Despite telling James he's free to sleep around, he's vowed to stand by her
Amy says she knows other women are facing the same problem

Citat:
A 24-year-old woman who has been with her partner since the age of 14 has told him that she never wants sex again - as the thought of being touched 'creeps her out'.

Citat:
But since becoming a mother to Marley and Harvey in May 2014, Amy has told James, 25, that she can no longer bear the thought of sex - or anything sexual - with him.

Citat:
'Of course, I'm still sexually attracted to him and I still have those feelings towards him, but I don't want to be intimate with him because I know where it will lead.

'It's embarrassing for me, as a young woman, to say I am no longer interested in the idea of sexual relations with my partner. Even the thought of being touched creeps me out.'

'It has been difficult to face this,' Amy confessed. 'But I know I am not alone in this, and despite me trying to hide this big secret - which actually affects many other young mums - I wanted to speak out.'

1) ni kan se att när kvinnor har fått barn har de ingen anledning att ha sex längre.

2) Den här kvinnan började inte att ogilla sex efter 10 år obviously hon ogillade sex hela tiden men ställde upp tills hon fick barn.

3) Det här är det normala i typ 80% av relationerna men folk vill inte prata om det generellt.
Citera
2016-04-11, 16:40
Bannlyst
Det finns inte en enda singelkvinna längre. Alla är upptagna. För det spelar liksom ingen roll om det finns 500 fåglar i skogen om inte en av dem kan tänkas flyga in i handen ens om jag visslar efter dem. Det är sinnessjukt, det går inte längre att träffa nån. Det finns inga singlar längre. Vill de inte vara med mig så spelar det ingen roll om det finns miljarder singlar, för mig är det lika med noll.

Ikväll vill jag knulla men det finns inte en enda hora. Jag kan kontakta massa kärringar på nätet, 20, 40 eller 95, det spelar ingen roll. Ingen vill ses.

Var är alla singeltjejer? För varje kvinna står det minst tusentals killar i kö men det står inte en enda kvinna i kö för nån vanlig kille (trots att kärringarna själva är helt vanliga medelmåttor).

Jag hoppas världen gården i ett tredje världskrig. Hela Europa vill jag ska raseras och gränser ska förintas. Jävla horkvinnor. Idag kommer vi in på relationer lunchen, deras barn, deras sambo, vill inte du ha barn frågar nån, kanske... Man behöver ju skaffa en kärringjävel för att skaffa dessa idiotjävlar också. Jag hatar kvinnor så jävla hårt att jag inte längre kan uttrycka det i ord. Ni kommer aldrig att fatta att ni har ert på det torra.
Citera
2016-04-11, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Det finns inte en enda singelkvinna längre. Alla är upptagna. För det spelar liksom ingen roll om det finns 500 fåglar i skogen om inte en av dem kan tänkas flyga in i handen ens om jag visslar efter dem. Det är sinnessjukt, det går inte längre att träffa nån. Det finns inga singlar längre. Vill de inte vara med mig så spelar det ingen roll om det finns miljarder singlar, för mig är det lika med noll.

Ikväll vill jag knulla men det finns inte en enda hora. Jag kan kontakta massa kärringar på nätet, 20, 40 eller 95, det spelar ingen roll. Ingen vill ses.

Var är alla singeltjejer? För varje kvinna står det minst tusentals killar i kö men det står inte en enda kvinna i kö för nån vanlig kille (trots att kärringarna själva är helt vanliga medelmåttor).

Jag hoppas världen gården i ett tredje världskrig. Hela Europa vill jag ska raseras och gränser ska förintas. Jävla horkvinnor. Idag kommer vi in på relationer lunchen, deras barn, deras sambo, vill inte du ha barn frågar nån, kanske... Man behöver ju skaffa en kärringjävel för att skaffa dessa idiotjävlar också. Jag hatar kvinnor så jävla hårt att jag inte längre kan uttrycka det i ord. Ni kommer aldrig att fatta att ni har ert på det torra.

Fast Chirco du är ju extremt hatisk. Hur ska du få kvinna när du hatar så mycket?
Om du inte är porrskådisar alternativt köper dem alternativt är Brad Pitt
Citera
2016-04-11, 17:43
Bannlyst
Citat:
Fast Chirco du är ju extremt hatisk. Hur ska du få kvinna när du hatar så mycket?
Om du inte är porrskådisar alternativt köper dem alternativt är Brad Pitt
Jag vet inte längre, det finns inget jag kan göra längre. All kraft och ork är helt borta, motivation till att ens vilja vara med en kvinna är djupt nere i mörkret.

Bara knulla, tänk vad svårt det ska vara.
Citera
2016-04-11, 17:45
Bannlyst
Citat:
Jag vet inte längre, det finns inget jag kan göra längre. All kraft och ork är helt borta, motivation till att ens vilja vara med en kvinna är djupt nere i mörkret.

Bara knulla, tänk vad svårt det ska vara.

Jaha ja jo. Det måste vara tufft om jag ska bedöma efter vad du skriver. Hatet bara flödar.
Men hur ser du ut?
Citera
2016-04-11, 17:53
Bannlyst
Citat:
Jaha ja jo. Det måste vara tufft om jag ska bedöma efter vad du skriver. Hatet bara flödar.
Men hur ser du ut?
Bortsett från min näsa ser jag riktigt snygg ut, näsan är -1 poäng. Kroppen får 8 poäng eftersom jag tränar. Ansiktet får 7 poäng för att jag ser ung och energisk ut. Det finns långt fler killar som Sverker Olofsson hade dumpat i den röda tunnan innan jag åkt i. Då snackar vi jämförelser med BMW 540i och uppåt mot Audi A6 3,2TDI och inga Volvovalpar om du förstår.

Men vad spelar det för, jag är en medioker kille med allting på, inget extra av nånting men ändå nånting där som skiljer sig från andra, ingen vet vad heller.
Citera
2016-04-11, 18:00
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

Inte en enda singelkvinna? 😂😂😂 Kom ut från pojkrummet hemma hos lilla mamsen och upplev verkligheten.
Citera
2016-04-11, 18:59
Bannlyst
Citat:
Bortsett från min näsa ser jag riktigt snygg ut, näsan är -1 poäng. Kroppen får 8 poäng eftersom jag tränar. Ansiktet får 7 poäng för att jag ser ung och energisk ut. Det finns långt fler killar som Sverker Olofsson hade dumpat i den röda tunnan innan jag åkt i. Då snackar vi jämförelser med BMW 540i och uppåt mot Audi A6 3,2TDI och inga Volvovalpar om du förstår.

Men vad spelar det för, jag är en medioker kille med allting på, inget extra av nånting men ändå nånting där som skiljer sig från andra, ingen vet vad heller.

Inte säker jag förstår billiknelsen

Men jag tror det är ditt monumentala hat som avskräcker
Citera
2016-04-11, 20:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Det är så för de flesta män. Fast det blir bättre efter 25-30 då börjar kvinnor att jaga efter män.

2) Vad ska du med en kvinna till anyway?

3) Alla kvinnor vet att de har sitt på det torra.

Citat:
Men vad spelar det för roll om det finns massvis med singelkvinnor om inte en enda vill vara med dig? Det spelar ingen roll, man kan lika gärna säga att det inte finns några alls.

Det är bara att skaffa jobb + bostad då kommer massor med kvinnor att vilja vara med dig. Hur tror du (ni) att alla andra män gör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in