Citat:
Ursprungligen postat av
Trashtextat
Man kan vara ganska vanlig även om man vågar sig på ett högriskbeteende. Bara för att man talar online med människor som sannolikt inte är friska dem själva betyder inte garanterat att man är sjuk mer än att man vågar liksom inte lever styrd av rädsla. Alla människor är inte svaga i karaktären. Även om man är medveten om att få vågar löpa linan ut. Att andra är rädda. Eller att rädsla är sunt.
Jag är van vid ganska knepiga människor, och jag har nog alltid varit rätt orädd, yrkesskada möjligen. Jag har klarat situationer som skulle få mången Flashbackare att pissa på sig av rädsla, och jag har klarat dem bättre än "stora starka ordningsvakter" skulle ha gjort.
Ont: varför är det så konstigt att kvinnor skulle uppskatta sex? Enligt normen på fb är man antingen fulgubbe eller galen för att komma med något sådant. Det blir ju jäkligt svårt att uttrycka någon som helat åsikt ledde premisserna.
Har ni aldrig varit i närheten av kvinnor? Jag tror inte att samtliga män är porrskadade och kåta 24/7, mäns lust är inte alltid på topp heller. Det bästa är ju om man har en partner som är på ungefär samma nivå.