2016-09-09, 23:17
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Men jag har länkat till en vetenskaplig studie?

Det gör inte ont inne i vaginan (fram till den delen där man har lite känsel) det är det som är poängen.

Vill du inte testa för att se hur det är?

1) Nej kvinnor generellt gillar inte att suga kuk precis som män generellt inte gillar att suga kuk. Att kvinnor låtsas och förväntas gilla det är en annan sak.

2) Kvinnor har ingen heterosexuell sexdrift. Om de hade det skulle de vara lika intresserade av sex som män.

3) Sluta leva i förnekelse nu och acceptera sanningen.
Nej, du har postat skit och feltolkat texter, det är allt.

Som heterokille är jag helt ointresserad av att suga kuk eller röra vid män på det sättet. I jobbet ingår det däremot att tvätta män och kvinnor mellan benen och sätta urinkateter men det är knappast något som får mig att tänka på sex, snarare tänker man "hur fan kan man ens ha ett sexbehov efter att ha sett alla smutsiga, stinkande kön?".

Heterosexuella kvinnor som inte är frigida har en sexdrift. De dras till män. Lesbiska kvinnor dras till...kvinnor. De flesta flator har sex. Lägg ned ditt autistiska dösnack.

Jag tycker du ska sluta trolla och umgås med barnen och herr babian istället. Eller gå ut utan burqa och hetsa männen i Husby eller var du nu bor. Du kanske får åka duktigt...

Tre motfrågor. När började din pappa och dina farbröder sätta på dig? Hur många generationer tillbaka har din släkt skaffat barn med sina syskon? Är din familj allmänt känd som "de där inavlade banjospelarna" i ditt område eller går ni under nån annan beteckning?
Senast redigerad av Cineasten 2016-09-09 kl. 23:23.
Citera
2016-09-09, 23:30
Medlem
paperboy85s avatar
Fru Babian har möjligtvis blivit utsatt för en eller flera våldtäkter och njuter därför inte längre av sex. Det hade även förklarat varför hon lever i en sadomasochistisk relation.
Citera
2016-09-10, 19:56
Bannlyst
Citat:

2) Kvinnor har ingen heterosexuell sexdrift. Om de hade det skulle de vara lika intresserade av sex som män.
Exakt, det stämmer. Kvinnor måste lära sig att vara heterosexuella, det är vad jag faktiskt tror. Jag brukar tänka tillbaka hur det var för längesedan i jägarsamhällena där män jagade och kvinnorna var hemma. Lämnades kvinnorna hemma så ställande de sitt sexuella begär med att hångla och ha lesbiskt sex och när männen kom tillbaka med en fångst så betande de med sex, men för det mesta var det lesbiskt sex som var på menyn mellan kvinnorna. Heterosex var sällsynt tror jag.
Citera
2016-09-10, 19:56
Medlem
BewilderedHulders avatar
Oftast inte, tyvärr.
Citera
2016-09-10, 19:59
Bannlyst
Citat:
1) Hur skulle det kännas för en hetero man att suga kuk?

2) Tror du att det är annorlunda för kvinnor?
Män tänder inte på det. Bara för att det är fysiskt samma sak som när en man gör det betyder inte att det är samma sak. Du fattar inte helt enkelt.

Män tänder inte på det för att de är heterosexuella. Du förstår men kommer med idiotargument för att förenkla det som redan är enkelt.
Citera
2016-09-10, 22:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
Exakt, det stämmer. Kvinnor måste lära sig att vara heterosexuella, det är vad jag faktiskt tror. Jag brukar tänka tillbaka hur det var för längesedan i jägarsamhällena där män jagade och kvinnorna var hemma. Lämnades kvinnorna hemma så ställande de sitt sexuella begär med att hångla och ha lesbiskt sex och när männen kom tillbaka med en fångst så betande de med sex, men för det mesta var det lesbiskt sex som var på menyn mellan kvinnorna. Heterosex var sällsynt tror jag.

Nu är jag riktigt nyfiken. Man lär sig alltså att bli hetero genom att männen finns omkring en?
Citera
2016-09-10, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Nu är jag riktigt nyfiken. Man lär sig alltså att bli hetero genom att männen finns omkring en?
Genom att ha sex. Ju tidigare en kvinna har sex med en man och lär sig att gilla det desto mer övas hon i att tända på män. Många kvinnor pratar ju faktiskt om sex i termer av intresse/ointresse.
Citera
2016-09-10, 22:51
Avslutad
Citat:
Genom att ha sex. Ju tidigare en kvinna har sex med en man och lär sig att gilla det desto mer övas hon i att tända på män. Många kvinnor pratar ju faktiskt om sex i termer av intresse/ointresse.

Mitt första intresse för en pojke var på dagis, var väl 5 år och sen fortsatte intresset för pojkar/killar, blev inte av med oskulden förrän vid 16 års ålder men ändå var intresset endast riktat mot det manliga könet. Eller anser du att det finns en åldersgräns då man kan börja tänka bi/homo?
Citera
2016-09-10, 22:52
Bannlyst
En sak jag märkt är att tjejer är intresserade utav sex till de fångat en med sina klor då genast blir de mindre sex och till slut helt obefintligt med sex.
Citera
2016-09-10, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Mitt första intresse för en pojke var på dagis, var väl 5 år och sen fortsatte intresset för pojkar/killar, blev inte av med oskulden förrän vid 16 års ålder men ändå var intresset endast riktat mot det manliga könet. Eller anser du att det finns en åldersgräns då man kan börja tänka bi/homo?
Försöker du dra saker till en löjlig spets för att försöka motbevisa mig? Nej en strikt ålder tror jag inte finns men jag tror definitivt att det finns faktorer i uppväxten som gör att kvinnor är mindre intresserade av sex med män och en av förklaringen är att kvinnor måste lära sig heterosex. Finns en hel tråd om det i feminismforumet. Heterosex är inte naturligt för kvinnor eller vad den heter.
Citera
2016-09-10, 23:00
Avslutad
Citat:
Försöker du dra saker till en löjlig spets för att försöka motbevisa mig? Nej en strikt ålder tror jag inte finns men jag tror definitivt att det finns faktorer i uppväxten som gör att kvinnor är mindre intresserade av sex med män och en av förklaringen är att kvinnor måste lära sig heterosex. Finns en hel tråd om det i feminismforumet. Heterosex är inte naturligt för kvinnor eller vad den heter.

Ärligt talat så har aldrig feminism varit för mig. Så vad de tycker struntar jag i att läsa.
Tänk i ex. Saudiarabien där män och kvinnor knappt får träffas, där borde alltså lesbiskt sex vara normen? Så kan inte handla om att man måste umgås med män.
Så hur lär sig en kvinna heterosex? För mig har det alltid varit så, inget jag tänkt på.
Citera
2016-09-10, 23:01
Medlem
whadeewhoos avatar
Au contraire mon ami!
Enligt väldigt avancerade studier på min umgängeskrets så är det killarna som blir less sex så fort de får chansen till det.

Är en kille singel så kan han inte tänka på annat än att ligga.
Är en kille i ett förhållande så kan han inte tänka på annat än mat/dator/runka/sova/listan blir lång, men det innehåller allting förutom sex =)

Flickvännen är ett elakt sextörstigt monster som försöker kastrera honom varenda chans hon får och han vill bli av med henne. Men tolka mig inte fel, för han älskar henne!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in