Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Men jag har länkat till en vetenskaplig studie?
Det gör inte ont inne i vaginan (fram till den delen där man har lite känsel) det är det som är poängen.
Vill du inte testa för att se hur det är?
1) Nej kvinnor generellt gillar inte att suga kuk precis som män generellt inte gillar att suga kuk. Att kvinnor låtsas och förväntas gilla det är en annan sak.
2) Kvinnor har ingen heterosexuell sexdrift. Om de hade det skulle de vara lika intresserade av sex som män.
3) Sluta leva i förnekelse nu och acceptera sanningen.
Nej, du har postat skit och feltolkat texter, det är allt.
Som heterokille är jag helt ointresserad av att suga kuk eller röra vid män på det sättet. I jobbet ingår det däremot att tvätta män och kvinnor mellan benen och sätta urinkateter men det är knappast något som får mig att tänka på sex, snarare tänker man "hur fan kan man ens ha ett sexbehov efter att ha sett alla smutsiga, stinkande kön?".
Heterosexuella kvinnor som inte är frigida har en sexdrift. De dras till män. Lesbiska kvinnor dras till...kvinnor. De flesta flator har sex. Lägg ned ditt autistiska dösnack.
Jag tycker du ska sluta trolla och umgås med barnen och herr babian istället. Eller gå ut utan burqa och hetsa männen i Husby eller var du nu bor. Du kanske får åka duktigt...
Tre motfrågor. När började din pappa och dina farbröder sätta på dig? Hur många generationer tillbaka har din släkt skaffat barn med sina syskon? Är din familj allmänt känd som "de där inavlade banjospelarna" i ditt område eller går ni under nån annan beteckning?