2016-09-30, 14:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Nej. Heterosexualitet betyder samma sak oavsett vem som pratar om ämnet.

Nej, heterokillar har inte sex med män, isåfall är de bisexuella. Du säger ju f.ö. själv att män inte vill ha sex med män eftersom de flesta män tycker att bögsex är äckligt.

Heterosexualitet är en läggning liksom homosexualitet eller bisexualitet. Det handlar inte om att olika personer har olika definitioner av orden.

Är du hetero tänder du på det motsatta könet.

Att folk experimenterar när de är unga handlar om att hitta sin sexualitet vilket kan vara nog så svårt för somliga. Du tycks ju iaf ha fått din fascination för porr och besatthet av sex redan med vällingen.

1) Hur vet du vad heterosexualitet betyder för kvinnor?

2) Varför skulle en man inte kunna vara hetero och fortfarande ha sex med män?

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Varför ska jag be en naken man peta på mig? Det låter rätt poänglöst.

För att det är så det känns att ha sex med en man. Det kan vara bra för er att uppleva det så att ni vet hur det känns för kvinnor.
Citera
2016-09-30, 14:26
Medlem
-Emmanuels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

2) Varför skulle en man inte kunna vara hetero och fortfarande ha sex med män?
För att han är hetero och det betyder att han inte njuter av sex med män.
Citat:
För att det är så det känns att ha sex med en man. Det kan vara bra för er att uppleva det så att ni vet hur det känns för kvinnor.
Nej, det har jag svårt att tro. Det är så det känns för dig, men du borde ju njuta av det. Du har mig veterligen hävdat att kvinnor njuter av att bli våldtagna. Dvs. sex hon inte är med på och inte vill ha är skönt. Så din tes är väl, kvinnor vill inte ha frivilligt sex men vill ha sex om de blir tvingade. Eller hur?
Senast redigerad av -Emmanuel 2016-09-30 kl. 14:29.
Citera
2016-09-30, 14:28
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Men aaaaaapan, vi pratar om att vara självförsörjande. Inte sant?

Ja och om du tittar på kvinnors nivå av försörjning kan du se att de inte skulle klara det utan mäns inkomster. Det är därför som kvinnor är tillsammans med män.

Citat:
Varför skulle det så vara? Möjligen är det därför din man är med dig. För att du betalar. Men nä, apan. Tvåsamhet väljs för det mesta av andra skäl än ekonomiska.

För att kvinnor gillar inte män. Därför måste män betala för att kvinnor ska vara med dem.

Citat:
Nu är det grus i aphjärnmaskineriet igen. Du säger ju att kvinnor inte vill ha män överhuvdtaget (för sexuella ändamål - det är om köttmarknaden vi pratar) men nu menar du att varje kvinna vill ha tio män. Hur ska du ha det?

1) Om kvinnor ville ha män då skulle köttmarknaden vara omvänd kvinnor skulle konkurrera om män.

2) Att kvinnor inte konkurrerar om män (generellt) visar att kvinnor inte är intresserade av män.

Citat:
Nog förekommer det rövknull och gagging även när man ligger med bananer. Svenne sådana eller andra.

Average sex ligger på 15 minuter enligt Kontulas bok. Regelbundet analt är typ 10% av befolkningen (jag kommer inte ihåg de exakta siffrorna. Jämför det med Rocco.

Citat:
Men som du så många gånger påpekat är det inte alla kvinnor som tycker om att ha en kuk i käften. Det borde rimligen betyda att inte alla kvinnor blir besvikna av utebliven gagging? Eller säger du emot dig själv igen? Alla kvinnor vill alltså ha kuk i munnen? Hur. Ska. Du. Ha. Det?

Alla gillar olika. Eller?

1) Nej kvinnor vill inte ha en kuk i munnen för att det är en äcklig upplevelse. Men de vill bli gaggade av Rocco för att det är en rolig upplevelse.

2) Tänk på det som att köra bil det är skillnad på en Volvo och en Ferrari.

Citat:
Vadå kvinnor får inte knulla utan att betala för det? ¿Que?

Aldrig någonsin har jag skrivit att kvinnor bara har sex med attraktiva män. Vänligen länka till inlägg där jag uttrycker något sådant.

Du börjar tappa bettet nu, apan!

1) Feta och fula kvinnor får inte knulla attraktiva män.

2) Så nu menar du att kvinnor har sex med oattraktiva män?

Citat:
Ingen av oss vet vad feta kvinnor tänder på. Inte sant?

Men du skrev att kvinnor tänder på snygga män? Menar du att de tänder på fula män?

Citat:
Det är ju det jag säger. Män klänger på kvinnor. Därför behöver vi inte betala.

Hört talas om chambre séparée? Men eftersom det trots allt är gängse nattklubbar vi talar om och inte knullklubbar så är mäns förmåga att sexuellt prestera tillsammans med andra män ovidkommande.

1) Men det är ingen som vill bli klängd på efter sexet. Det är en anledning till att betala.

2) Men man vill ju ha flera killar det kan man inte få på nattklubbar. Det är en till anledning till att betala.

3) Trots det finnns det inga FKKs med män som säljer sex.

Citat:
Heterosexualitet är en sexuell läggning där man attraheras av det motsatta könet. Och så är det med den saken. Sedan är skalan för all del flytande. Så är det.

Hur vet du att heterosexuella kvinnor attraheras av män?

Men den som känner ovilja inför sex, närhet och relationer med män är du, apan. Inte heterosexuella kvinnor i allmänhet.

Så varför kan män inte få spontant sex med kvinnor om kvinnor är så intresserade av sex med män?

Citat:
Vi vet att du är ledsen och besviken för att du har en dysfunktionell fitta. Vi vet. Och vi förstår alla att det är lättare att acceptera dina plågor om du medelst länkar kan visa att det minsann finns andra som (inte) känner lika.

Svara på argumentet,

Citat:
The vagina as a whole, however, lacks nerve endings, which commonly hinders a woman's ability to receive sufficient sexual stimulation, including orgasm, solely from penetration of the vagina.

menar du att det här inte stämmer?

Citat:
För att det är skönt. Du vet, den där känslan när hela fiffi blir som en fuktig sugpropp som liksom bara suger tag om kuken. Det är gött!

Eller vänta, nä, du vet ju inte.

Men det är inte skönt eftersom kvinnor inte känner något och dessutom har de en äcklig man över sig.
Citera
2016-09-30, 14:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
1) Dina bevis håller inte. Det är bara citat klippta från okänd källa som inte säger något. Spelar ingen roll om någon kvinna i USA inte känner något i sin vagina när det är vetenskapligt bevisat att det finns en G-punkt. Vetenskapen i sig ger större kredibilitet än någon enstaka person.

Vad säger du om alla kvinnor överallt i media/bloggar/verkligheten som vill ha sex, ljuger dem menar du?

2) Nej klitoris är bara en av flera erogena zoner. Läs på.

1) Här är hela källan, (FB) Kvinnans sexualitet och uppbyggnad låter komplext

2) Really?

Citat:
Scientists at the Twin Research and Genetic Epidemiology Unit, led by Andrea Burri and Professor Tim Spector, have published a study in The Journal of Sexual Medicine claiming that there is no evidence for the existence of the G-spot —a cluster of nerve endings believed to offer increased sexual pleasure to women.

1,804 female twins aged 22–83 completed a questionnaire which included questions about female sexuality and asked about the presence or absence of a G-spot. It was the largest study ever on the subject, and the first to ask if there was an underlying genetic basis to the existence of the G-spot.

56 per cent of respondents to the study claimed to have a G-spot, but identical twins were no more likely to share the characteristic than non-identical twins, suggesting that women’s experience of the G-spot is subjective, and that there is no physical or physiological basis for it.

“Women may argue that having a G-spot is due to diet or exercise, but in fact it is virtually impossible to find real traits,” said Professor Spector , who co-authored the research. “This is by far the biggest study ever carried out and it shows fairly conclusively that the idea of a G-spot is subjective.”

3) Vilka är de andra erogena zonerna?

4) De vill inte ha sex de låtsas för att få uppmärksamhet eller hitta en rik man som kan försörja dem.
Citera
2016-09-30, 14:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Emmanuel
Du måste sluta med detta. Kinsey betydde mycket för att synliggöra kvinnors sexualitet. Han menar bara att kvinnor behöver stimulans av clitoris men detta är ingen odiskutabel sanning. Många menar dock att clitoris storlek och nervtrådar är vad som möjliggör vaginal orgasm.
Detta är omtvistat.

Poängen är att du fortfarande inte har bevisat någonting. Och det kan du inte. Men ägna ett år åt en ordentlig, akademisk kvantitativ studie och återkom med den.

Eller har du nåt annat som talar för att kvinnor inte njuter av sex?

1) Nej hans studie visar att kvinnor inte känner något inne i vaginan vilket är sunt förnuft för alla som har en vagina, (FB) Kvinnans sexualitet och uppbyggnad låter komplext

2) Um det här är en studie på flera 100 kvinnor?

3) Att de har sex med män? Det är väl sunt förnuft att ingen (generellt) vill ha sex med män?
Citera
2016-09-30, 14:41
Medlem
-Emmanuels avatar
Citat:
För att kvinnor gillar inte män. Därför måste män betala för att kvinnor ska vara med dem.
Jo, många kvinnor gillar män. Ge mig ett av dina bevis igen så ska jag syna det
Citat:
1) Om kvinnor ville ha män då skulle köttmarknaden vara omvänd kvinnor skulle konkurrera om män.
Kvinnor konkurrerar om män. Din subjektiva upplevelse är inte allas.
Citat:
Average sex ligger på 15 minuter enligt Kontulas bok. Regelbundet analt är typ 10% av befolkningen (jag kommer inte ihåg de exakta siffrorna. Jämför det med Rocco
Ännu ett av dina bevis utan källa.
Citat:
Så varför kan män inte få spontant sex med kvinnor om kvinnor är så intresserade av sex med män?

Det kan de.
Citat:
Men det är inte skönt eftersom kvinnor inte känner något och dessutom har de en äcklig man över sig.
Kvinnor känner både i clitoris, blygdläppar och vagina. Det som de med kunskap inte är ense om, är ifall stimulans av clitoris på något vis behövs för orgasm.
Senast redigerad av -Emmanuel 2016-09-30 kl. 14:59.
Citera
2016-09-30, 14:43
Medlem
Babianens avatar
Citat:
För att han är hetero och det betyder att han inte njuter av sex med män.

Varför skulle en man inte njuta av att få en avsugning av en annan man?

Citat:
Nej, det har jag svårt att tro. Det är så det känns för dig, men du borde ju njuta av det.

Varför?

Citat:
Du har mig veterligen hävdat att kvinnor njuter av att bli våldtagna. Dvs. sex hon inte är med på och inte vill ha är skönt. Så din tes är väl, kvinnor vill inte ha frivilligt sex men vill ha sex om de blir tvingade. Eller hur?

Ja det stämmer.
Citera
2016-09-30, 14:53
Medlem
-Emmanuels avatar
Citat:
Varför skulle en man inte njuta av att få en avsugning av en annan man?
Jo, men det kan han nog om han är riktigt kåt. Du talade om annat, som analsex, trodde jag.
Och OT detta. Enormt mycket OT från dig.
Citat:
Varför?
Du har ditt svar i det jag skriver och det du skriver. För att du tycker att kvinnor vill bli våldtagna och njuter av det och alltså njuter även du av våldtäkt. Av ofrivilligt sex. Omöjligt att diskutera med dig.
Senast redigerad av -Emmanuel 2016-09-30 kl. 14:56.
Citera
2016-09-30, 14:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jo, många kvinnor gillar män. Ge mig ett av dina bevis igen så ska jag syna det

Vad vill du ha bevis på exakt?

Citat:
Kvinnor konkurrerar om män. Din subjektiva upplevelse är inte allas.

Var konkurrerar kvinnor om män?

Citat:
Ännu ett av dina bevis utan källa.

1) Here you go,

Citat:
How long does love-making last?
The title, “15 minutes of happiness”, refers to the average time Finns spend on
intercourse according to this study’s responses. This is new data, as the question
was included for the first time in 2007. The exact question was: “How long does
intercourse usually last from the beginning to the possible release of you or your
partner?”
It is difficult to say what people assess as the ‘beginning’, or whether or
not respondents included foreplay. The responses clustered together, however, and
were consistent with international findings regarding the duration of intercourse.
Both men and women reported that one average, intercourse lasted about 15 minutes. For
about one-third of men and women, intercourse lasted 10 minutes at most, on average.
In the oldest age group, one in two respondents reported intercourse lasting at most 10
minutes. Four-fifths of men and women said that intercourse had lasted 20 minutes at
most. The responses were very similar among women and men. The concept of duration
in love-making was interpreted not at all differently on the basis of gender.

du kan se att average sex i Finland är 15 minuter och det behöver inte ens betyda 15 minuters bankande.

2) Här är siffror på anal-sex,

Citat:
The last time I looked at the anal sex data, I figured that most women who reported having done it meant they'd tried it just once. I was wrong. If you push these women beyond the "have you ever" question, the numbers stay surprisingly high, and they're getting higher. In 1992, the percentage of women in their 20s and 30s who said they'd had anal sex in the past year was around 10 percent. Now that number has doubled to more than 20 percent, and one-third of these women say they've done it in the last month. Among all women surveyed, the number who reported anal sex in their most recent sexual encounter was 3 percent to 4 percent.

så du kan se att 6-7% av (unga) kvinnorhar gjort analt den senaste månaden och bara 3-4% senaste gågnen de hade sex. Det betyder att 90% av kvinnorna inte fick analt senast de hade sex.

Citat:
Det kan de.

Var kan män spontant sex med kvinnor?

Citat:
Kvinnor känner både i clitoris, blygdläppar och vagina. Det som de med kunskap inte är ense om, är ifall stimulans av clitoris på något vis behövs för orgasm.

1) Jag talar inte om orgasm det är en annan sak.

2) Jag säger att vaginal penetration inte är fysiskt skönt.
Citera
2016-09-30, 15:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jo, men det kan han nog om han är riktigt kåt. Du talade om annat, som analsex, trodde jag.
Och OT detta. Enormt mycket OT från dig.

1) Menar du att det är mindre skönt för en man att anal-knulla en annan man än att anal-knulla en kvinna?

2) Alltså är det helt möjligt för en hetero man att njuta av bög-sex.

3) Det betyder att hetero inte har med sex att göra utan med relationer.

4) Så att kvinnor är hetero betyder inte att de gillar sex med män det betyder att de har relationer med män.

Citat:
Du har ditt svar i det jag skriver och det du skriver. För att du tycker att kvinnor vill bli våldtagna och njuter av det och alltså njuter även du av våldtäkt. Av ofrivilligt sex. Omöjligt att diskutera med dig.

1) Det beror på hur spännande det är och hur mycket kuk som jag får men ja jag skulle sannolikt gilla det lite.

2) Det handlar om hur spännande eller roligt det är mentalt inte om det fysiska.
Citera
2016-09-30, 15:05
Medlem
-Emmanuels avatar
Citat:
Jag säger att vaginal penetration inte är fysiskt skönt.
Jag talar inte om orgasm det är en annan sak.
(HELOMVÄNDNING. Kvinnor kan få orgasm. Kvinnor kan njuta av sex! Babianen har insett detta!
(Det andra i ditt långa inlägg var rappakalja som vanligt.)
Ha det fint nu, Babianen
Senast redigerad av -Emmanuel 2016-09-30 kl. 15:10.
Citera
2016-09-30, 15:09
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ja och om du tittar på kvinnors nivå av försörjning kan du se att de inte skulle klara det utan mäns inkomster. Det är därför som kvinnor är tillsammans med män.

Nej, det är inte den primära anledningen till att man väljer tvåsamhet. Allmän fördelningspolitik är något helt annat.

Citat:

Nä, apan det är du som inte gillar män.

Citat:

Kvinnor vill ha män, apan. Män tycks dock vara mer benägna att ha flyktiga sexuella kontakter. Det betyder dock inte att kvinnor inte vill ha män.

Kom igen, apan! Du vet väl hur sönderknullade alla svenska kvinnor är?

Citat:
2) Att kvinnor inte konkurrerar om män (generellt) visar att kvinnor inte är intresserade av män.

Jodå. Nog konkurrerar vi om män, alltid. Men köttmarknaden är kvinnornas.

Citat:

Average sex ligger på 15 minuter enligt Kontulas bok. Regelbundet analt är typ 10% av befolkningen (jag kommer inte ihåg de exakta siffrorna. Jämför det med Rocco.

Som sagt, Rocco medverkar i filmer inspelade i underhållningssyfte. Dikt och verklighet. Kommer du ihåg?

Citat:
1) Nej kvinnor vill inte ha en kuk i munnen för att det är en äcklig upplevelse. Men de vill bli gaggade av Rocco för att det är en rolig upplevelse.

Du skrev emellertid att det kvinnorna blev besvikna för att bananen inte gaggade dem. Så om kvinnor blir besvikna av uteblivet gaggande med bananen och de inte vill ha hans kuk i munnen, är det foten de vill bli gaggade med? Jag fattar inte.

När vi kvinnor ligger med en banan så blir vi inte besvikna att vi inte blir gaggade av Rocco eftersom vi vet att det inte är Rocco vi ligger med.

Citat:
2) Tänk på det som att köra bil det är skillnad på en Volvo och en Ferrari.

1) Feta och fula kvinnor får inte knulla attraktiva män.

Jag tror att feta och fula kvinnor får knulla med män de attraheras av, ja. Jag som är smal och ful får ligga med män som attraherar mig. Det betyder dock inte att exempelvis du tycker att de är attraktiva.

Citat:
2) Så nu menar du att kvinnor har sex med oattraktiva män?

Det händer säkert. Du säger ju att du ligger med män du tycker är äckliga.

Citat:
Men du skrev att kvinnor tänder på snygga män? Menar du att de tänder på fula män?

Meeeeeen aaaaaapan, vi attraheras alla av olika ting. Det behövs ens inte diskuteras. Alla tycker inte lika. Punkt.

Citat:
1) Men det är ingen som vill bli klängd på efter sexet. Det är en anledning till att betala.

Du tror inte att det skulle bli ännu svårare att bli av med de klängande klisterlapparna om man dessutom betalade?

Citat:
2) Men man vill ju ha flera killar det kan man inte få på nattklubbar. Det är en till anledning till att betala.

Du vill emellertid inte ha någon man.

Citat:
3) Trots det finnns det inga FKKs med män som säljer sex.

Supply and demand, apan! Supply and demand!

Citat:

Det händer, apan. Den sönderknullade svenska kvinnan känner du väl till?

Citat:

Svara på argumentet,

menar du att det här inte stämmer?

Jag känner när en kuk penetrerar mig. Känner även fingrar. Petande på måfå är dock inte skönt. Det måste göras med systematisk bestämdhet.

Försök väck liv i din döda apfitta och kläm åt runt fingrarna eller kuken så ska du se att det känns skönt.

Citat:

Prova att vara ovanpå en fräsch män, vet jag! Om du tycker att det är oskönt att ha en äcklig man över dig, menar jag.

Du börjar bli trött nu, va? Tycker att du har tappat fart, sting och bett. Underlåter att svara på frågor om mal på om samma saker om och om igen. Säger emot dig själv och anklagar andra för än det ena än det andra när argumenten tryter. Skärpning!

Vi förstår alla att du inte tycker om att ligga med män eftersom du inte gör annat än att pladdra på om hur äckliga och otäcka de är. Gott så.

Men varför är det så viktigt för dig att visa att andra kvinnor har samma skeva syn på män och sexualitet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in