Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Ja och om du tittar på kvinnors nivå av försörjning kan du se att de inte skulle klara det utan mäns inkomster. Det är därför som kvinnor är tillsammans med män.
Nej, det är inte den primära anledningen till att man väljer tvåsamhet. Allmän fördelningspolitik är något helt annat.
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
För att kvinnor gillar inte män. Därför måste män betala för att kvinnor ska vara med dem.
Nä, apan det är du som inte gillar män.
Citat:
1) Om kvinnor ville ha män då skulle köttmarknaden vara omvänd kvinnor skulle konkurrera om män.
Kvinnor vill ha män, apan. Män tycks dock vara mer benägna att ha flyktiga sexuella kontakter. Det betyder dock inte att kvinnor inte vill ha män.
Kom igen, apan! Du vet väl hur sönderknullade alla svenska kvinnor är?
Citat:
2) Att kvinnor inte konkurrerar om män (generellt) visar att kvinnor inte är intresserade av män.
Jodå. Nog konkurrerar vi om män, alltid. Men köttmarknaden är kvinnornas.
Citat:
Average sex ligger på 15 minuter enligt Kontulas bok. Regelbundet analt är typ 10% av befolkningen (jag kommer inte ihåg de exakta siffrorna. Jämför det med Rocco.
Som sagt, Rocco medverkar i filmer inspelade i underhållningssyfte. Dikt och verklighet. Kommer du ihåg?
Citat:
1) Nej kvinnor vill inte ha en kuk i munnen för att det är en äcklig upplevelse. Men de vill bli gaggade av Rocco för att det är en rolig upplevelse.
Du skrev emellertid att det kvinnorna blev besvikna för att bananen inte gaggade dem. Så om kvinnor blir besvikna av uteblivet gaggande med bananen och de inte vill ha hans kuk i munnen, är det foten de vill bli gaggade med? Jag fattar inte.
När vi kvinnor ligger med en banan så blir vi inte besvikna att vi inte blir gaggade av Rocco eftersom vi vet att det inte är Rocco vi ligger med.
Citat:
2) Tänk på det som att köra bil det är skillnad på en Volvo och en Ferrari.
1) Feta och fula kvinnor får inte knulla attraktiva män.
Jag tror att feta och fula kvinnor får knulla med män de attraheras av, ja. Jag som är smal och ful får ligga med män som attraherar mig. Det betyder dock inte att exempelvis du tycker att de är attraktiva.
Citat:
2) Så nu menar du att kvinnor har sex med oattraktiva män?
Det händer säkert. Du säger ju att du ligger med män du tycker är äckliga.
Citat:
Men du skrev att kvinnor tänder på snygga män? Menar du att de tänder på fula män?
Meeeeeen aaaaaapan, vi attraheras alla av olika ting. Det behövs ens inte diskuteras. Alla tycker inte lika. Punkt.
Citat:
1) Men det är ingen som vill bli klängd på efter sexet. Det är en anledning till att betala.
Du tror inte att det skulle bli ännu svårare att bli av med de klängande klisterlapparna om man dessutom
betalade?
Citat:
2) Men man vill ju ha flera killar det kan man inte få på nattklubbar. Det är en till anledning till att betala.
Du vill emellertid inte ha någon man.
Citat:
3) Trots det finnns det inga FKKs med män som säljer sex.
Supply and demand, apan! Supply and demand!
Citat:
Så varför kan män inte få spontant sex med kvinnor om kvinnor är så intresserade av sex med män?
Det händer, apan. Den sönderknullade svenska kvinnan känner du väl till?
Citat:
Svara på argumentet,
menar du att det här inte stämmer?
Jag känner när en kuk penetrerar mig. Känner även fingrar. Petande på måfå är dock inte skönt. Det måste göras med systematisk bestämdhet.
Försök väck liv i din döda apfitta och kläm åt runt fingrarna eller kuken så ska du se att det känns skönt.
Citat:
Men det är inte skönt eftersom kvinnor inte känner något och dessutom har de en äcklig man över sig.
Prova att vara ovanpå en fräsch män, vet jag! Om du tycker att det är oskönt att ha en äcklig man över dig, menar jag.
Du börjar bli trött nu, va? Tycker att du har tappat fart, sting och bett. Underlåter att svara på frågor om mal på om samma saker om och om igen. Säger emot dig själv och anklagar andra för än det ena än det andra när argumenten tryter. Skärpning!
Vi förstår alla att
du inte tycker om att ligga med män eftersom du inte gör annat än att pladdra på om hur äckliga och otäcka de är. Gott så.
Men varför är det så viktigt för dig att visa att andra kvinnor har samma skeva syn på män och sexualitet?