2016-03-18, 01:34
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Ja, såhär beskriver hon samlag iaf:

och därför vill kvinnor inte ha sex. Men våldtäkt går bra tydligen. För det är ju inte alls samma sak

Sen får vi ju inte glömma att hon är en anomali, hon njuter minsann av sex. Men om någon annan hävdar samma sak så är det en man som trollar. Glasklart.
Ja, och så har hon ju avslöjat det stora hemliga konspirationen att enda anledningen kvinnor har sex är för att dom ska slippa jobba, det får man inte glömma. Jag undrar vad Alla Världens Kvinnor kommer att säga på årsmötet om den saken.
Citera
2016-03-18, 01:38
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ja, och så har hon ju avslöjat det stora hemliga konspirationen att enda anledningen kvinnor har sex är för att dom ska slippa jobba, det får man inte glömma. Jag undrar vad Alla Världens Kvinnor kommer att säga på årsmötet om den saken.
Shit, jag vill också slippa jobba. Men det har inte hänt även fast jag legat med en massa killar Vilken slöseri med tid.
Citera
2016-03-18, 02:08
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Shit, jag vill också slippa jobba. Men det har inte hänt även fast jag legat med en massa killar Vilken slöseri med tid.
Men du har väl fått massa saker av dom? En drink i alla fall allra minst? Babianen säger ju att det funkar så... Du får skinande sak av mig, jag får fitta av dig. Finns inte något annat sätt det fungerar på.
Citera
2016-03-18, 02:30
Bannlyst
Citat:

Bli bra på att ta emot kuk och ha snygg kropp och ansikte så tjänar du också pengar på det
Citera
2016-03-18, 02:48
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Svårt ta dig helt seriös när du till synes generaliserar som du gör och sammanblandar föremål i analen och vaginan.
Två googlesökningar. En länk för röven, en för vaginan. Det står ju klart och tydligt för den som är läskunnig.
Citera
2016-03-18, 02:55
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Hur skulle de fastna? Speciellt en boll kommer att tryckas ut. Det skulle krävs något i storleken av ett mynt för att det ska fastna.

2) Du inser att TS i den tråden är en fulgubbe right?

3) Här kan ni se att det är normalt att kvinnor slutar ha sex i relationer,
Så all sjukvårdspersonal som bevittnat det ljuger? Är du medveten om vad vi inom sjukvården får ta del av? Patienter av bägge könen kommer in med allt möjligt uppstoppat i fittan eller i skruven. Du vet inget om det, men jag vet, mina kollegor vet, kollegor i samma bransch världen över vet. Bara håll käften nu med dina idiotiska jävla påståenden.
Senast redigerad av Cineasten 2016-03-18 kl. 03:01.
Citera
2016-03-18, 02:58
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Om något ska fastna där inne då talar vi om mynt storlek.

2) Om du bara vill trycka in saker och hålla in dem då behöver man bara knipa. Sen kanske de har på sig trosor också?

3) Inte storlek nu igen. Get over yourself bro. Om man inte har någon känsel inuti då inser du att man inte ens känner att man har en kuk i sig right? Man känner i princip ingen skillnad mellan en kuk och 2 fingrar.

4) Det betyder att det här med att få en kuk i sig inte är spännande för kvinnor. Kvinnor kan lika gärna trycka in 2 fingrar själva om de vill same-same.
Vad du inte har förstått är att kvinnor har känsel. Jag länkade ju till infon från rfsu. Du har totalt noll koll. Känseln är inte alls obefintlig som du påstår.
Citera
2016-03-18, 08:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Fast det är ju själv handlingen "våldtäkt" som är det tändande förstår du väl? Med allt vad det innebär. Att det är äcklet som kvinnan njuter av. Om jag har tolkat henne rätt i alla fall.

Jämför de här 2 scenerna,

a) Ron Jeremy kryper ner i din säng och sätter på dig.

b) Ron Jeremy hoppar fram ur en buske och våldtar dig.

du skulle känna dig mer förtryckt av att bli våldtagen right? Det är det som kvinnor tänder på.

Citat:

Det behöver inte vara just försörjning, 237 Reasons Why Women Have Sex men det handlar alltid om att få en fördel.

Citat:
Men du har väl fått massa saker av dom? En drink i alla fall allra minst? Babianen säger ju att det funkar så... Du får skinande sak av mig, jag får fitta av dig. Finns inte något annat sätt det fungerar på.

1) Ja exakt. Kontrollera teorin mot verkligheten, http://img.spokeo.com/public/900-600/hugh_hefner_2002_04_25.jpg

a) Har du flera flickvänner som ser ut som Playboy modeller?

b) Varför har Hugh Hefner det när ut inte har det? Är det hans utseende eller personlighet som gör att flera 20 åriga kvinnor är villiga att knulla en 70 årig man?

c) Tror du att de här kvinnorna inte kan få ett vanligt jobb eller hitta en vanlig man som är villig att försörja dem?

d) Om Hugh Hefner var en vanlig pensionär i typ Täby skulle de här kvinnorna fortfarande ha sex med honom?

2) "Men alla kvinnor är inte så bla bla bla" visa mig några andra 70+ män som inte är rika som har flera "Playboy grade" 20 åringar som lever med dem.
Senast redigerad av Babianen 2016-03-18 kl. 08:08.
Citera
2016-03-18, 08:29
Medlem
Babianens avatar
Här är flera kvinnor som berättar hur sex känns,

Sex doesn't feel good for me . . .

Citat:
I have been with my boyfriend for a year now, and have been sexually active for 9 or 10 months. Sex, unfortunately, has never felt good for me . . . As much as you all want to know this, he is quite large and I have a very tight vagina from years of dancing, so sex was pretty painful at first. It's not painful anymore though, just a bit frictiony occasionally, but it just feels like nothing. I mean I can obviously feel it, but it doesn't feel good or bad. Almost how I imagine sex in the armpit would be. I know how to masturbate, before anyone suggests that, and I've taught him how to stimulate my clitoris - but it is rare for me to be able to orgasm. I have no sex drive as sex doesn't feel good. Please help me?!

Citat:
Many women find they have little pleasure from intercourse and that part of love-making is mainly for the man's benefit - the woman's pleasure mostly being gained from extended foreplay.

Citat:
Of course it is possible your problem (or part of your problem) is the chemistry between you and your boyfriend - maybe he just doesn't turn you on that much...

Citat:
it doesn't seem to be unnatural, sadly. I have been engaged to my soul mate for a few months now, and have been sexually active for about 6 years. Unfortunately i have never had a full orgasm, and also lack stimulation during sex.

Citat:
Your primary sexual organ is your clitoris, not your vagina.

The vagina serves as the birth canal, an outlet for mucus discharge and menstrual debris, and as a save place for a man to deposit his sperm when you are trying to get pregnant. In order to protect your well being during child birth, your vagina is largely devoid of nerve endings. Only the outer third (the opening) has some nerve endings.

In contrast, your clitoris is the single organ in the human body with the densest concentration of nerve endings. Yes, that small little head (glans) of your clitoris has more nerve endings than a full penis. From there, nerves will carry sexual stimulation signals to your brain until it gets so overwhelmed by it that you orgasm.

Citat:
So just like a man will not be very satisfied if you rub his scrotum, you will very likely not be very satisfied with rubbing inside your vagina. the man's penis needs to be rubbed, and your clitoris needs to be rubbed. But I am sure you already know this from masturbation?

During intercourse, the mechanics of sex and the anatomy of most woman's genitals does not bring the necessary stimulation to her clitoris to get an orgasm. For that reason, most women does not orgasm from just intercourse.

Key phrases,

Citat:
but it just feels like nothing. I mean I can obviously feel it, but it doesn't feel good or bad. Almost how I imagine sex in the armpit would be.

Citat:
I have no sex drive as sex doesn't feel good.

Citat:
In order to protect your well being during child birth, your vagina is largely devoid of nerve endings. Only the outer third (the opening) has some nerve endings.

Citat:
For that reason, most women does not orgasm from just intercourse.

ni kan se att den här kvinnan beskriver det som att ha sex i armhålan och säger att hon inte har någon sex drift. Inser ni hur mycket vaginal penetration suger för kvinnor?
Citera
2016-03-18, 08:46
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Här är flera kvinnor som berättar hur sex känns,

[url=http://ehealthforum.com/health/sex-doesn-t-feel-good-for-me-t356285-a1.html]Sex doesn't feel good for me . . .[/U

ni kan se att den här kvinnan beskriver det som att ha sex i armhålan och säger att hon inte har någon sex drift. Inser ni hur mycket vaginal penetration suger för kvinnor?

Du inser att du citerar fulgubbar right?

Riktiga kvinnor är intresserade av sex
Citera
2016-03-18, 09:06
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Du inser att du citerar fulgubbar right?

Riktiga kvinnor är intresserade av sex

1) Nej för att,

a) jag vet själv att det är så det känns.

b) fulgubbar pratar alltid om hur mycket kvinnor gillar sex för att deras fantasier går ut på "unga kåta tjejer" eller "kåta tanter".

c) det kan inte kännas på något annat sät fysiskt på grund av anatomin.

2) Här är ett till exempel, Sex doesn't feel good.

Citat:
When I have sex, it doesn't feel good at all. I am not numb- I can feel his penis inside me- I just don't feel any pleasure. I like it and can feel it when he plays with my clit, but not when we have sex or when he fingers me. I've been masturbating trying to see what feels good, but still only playing with my clit feels good- nothing with my vagina feels good. It doesn't hurt, I just don't get any pleasure. I cannot see a doctor because my parents don't know I am having sex. I know that most women don't orgasm from sex, but everyone I talked to says it at least feels good.

Citat:
What you are describing is normal and the majority of women experience this. The vagina is mostly without nerve endings, the clitoris has the most nerve endings per surface area of any part of the human body. Some women will develop feeling in their vagina later in life.

3) Vad ska kvinnor vara intresserade av när det a) inte känns skönt b) är äckligt att ha sex med en man?
Citera
2016-03-18, 09:59
Avslutad
3) Vad ska kvinnor vara intresserade av när det a) inte känns skönt b) är äckligt att ha sex med en man?

Stackas Babian va trist det måste va bland bananerna i djungeln. Ändå är du sjukt fixerad vid knull
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in