2016-04-05, 15:46
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det är mindre än så för att vaginan är mindre känslig än läpparna. Kanske 25% mindre känsel.

2) Lägg sen till att det är Ron Jeremy som ligger ovanpå dig naken och gör det, https://firstlightforum.files.wordpress.com/2014/05/ron-jeremy-rides-a-wrecking-ball-naked-400x300.jpg?w=590

Nej så är det verkligen inte. Det är som att bli petad på magen innifrån.

Nej det är trams. Men även om det var så kunde kvinnor nöja sig med att bli smekta på läpparna för att det känns ganska mycket mer än att bli penetrerad.

Nej verkligen inte. Vi talar om bög sex med Ron Jeremy har du glömt det?

Ja exakt konceptet med penetration är inte sexuellt för kvinnor. Är det sexuellt att trycka in något i näsan eller örat? Då är det inte sexuellt att tryck in något i vaginan heller. Bland kvinnor räknas det som en perversion att tycka om det.

1) Kvinnor kan gå igång på tanken att ha sex och att få uppmärksamhet men det vanligaste är att de inte går igång överhuvudtaget.

2) Om en kvinna blir kåt då äter hon godis och tittar på TV för att det ger mer njutning.

Men det finns ingenting sexuellt med att ha sex med en man det är bara äckligt och vidrigt.
Jag har aldrig hört eller läst dina knäppa påståenden förut. Aldrig träffat en kvinna som sagt att sex med män är perverst. Inte ens flator påstår det. Du har noll belägg för dina påståenden.

Dessutom har jag länkat till info angående vaginans känsel men det vägrar du kommentera eller ens läsa. Du är en stor jävla bluff.
Citera
2016-04-05, 15:52
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Jag är van vid ganska knepiga människor, och jag har nog alltid varit rätt orädd, yrkesskada möjligen. Jag har klarat situationer som skulle få mången Flashbackare att pissa på sig av rädsla, och jag har klarat dem bättre än "stora starka ordningsvakter" skulle ha gjort.

Ont: varför är det så konstigt att kvinnor skulle uppskatta sex? Enligt normen på fb är man antingen fulgubbe eller galen för att komma med något sådant. Det blir ju jäkligt svårt att uttrycka någon som helat åsikt ledde premisserna.
Har ni aldrig varit i närheten av kvinnor? Jag tror inte att samtliga män är porrskadade och kåta 24/7, mäns lust är inte alltid på topp heller. Det bästa är ju om man har en partner som är på ungefär samma nivå.
Normen är inte sådan på FB. Däremot försöker Babianen och några käppgökar i den här forumdelen få det att framstå som att de representerar i stort sett alla män med sina "åsikter". Det är förstås löjligt.

Jag tror inte ens det är deras riktiga åsikter. De skriver för att få folk att reagera.
Citera
2016-04-05, 15:59
Medlem
fjungen33s avatar
Skulle nog tippa på att tjejer är minst lika intresserad av sex som killar. Men mycket beror nog på lust, vem som frågar, hur denna frågar samt var frågan uppkommer. Gäller väl båda könen men kvinnan må säkert vara mer kräsen när det kommer bara till sex, med all rätt. Samt kan tänk att tjejer håller lite mer på sig själv pga att de så lätt annars får hora-stämpel i pannan medans killar ofta får kungsstämpel när de ligger runt.
Senast redigerad av fjungen33 2016-04-05 kl. 16:11.
Citera
2016-04-05, 19:32
Medlem
"mest oflexibla sinne"
den var rå och väldigt snygg.
10/10!!!
Citera
2016-04-05, 21:31
Avslutad
Citat:
Ts menar att kvinnor inte gillar sex om vi inte använder det för att få ut något av det. Jag spann vidare på det varför kvinnor i vissa lägen inte är lika fria som män att uttrycka sin sexualitet. Vi ska vara sexiga, för den manliga blicken men att vara intresserad av sex eller vilja ha sex gör att man hamnar i skottlinjen för slutshaming, vilket påverkar hur kvinnor behandlar ämnet. Kvinnor har inte haft En sexuell frihet särskilt länge historiskt sett. Nu är det gudskelov bättre, men ta en titt i vissa forum som menar att kvinnor är äckliga spermahinkar och dessa hycklare är bittra idioter som inte får ligga och därför använder det äldsta kortet i boken, anklaga en kvinna för att vara promiskuös.
Varför nekar då kvinnor som är i relationer sina män sex, ska de bli slutshamade av sina män då eller?
Sen är det i min erfarenhet inte nån kvinna som på riktigt bryr sig om att de blir slutshamade och inte så många män som slutshamar.

Sen vill jag påpeka att i alla fall jag inte tror att kvinnor inte alls gillar sex på något plan men jag menar att de flesta kvinnor hellre gör andra saker som att äta, shoppa, kolla på film, prata i telefon o s v. För män är sex en hög prioritet.

För män är prioriteringar typ så här:
Sex
Mat
Öl
Intressen.

För kvinnor typ så här:
Mat
Prata med sina vänninor
Bekräftelse
Smink/Kläder
Alkohol/droger
Kolla på film eller TV
Stirra in i väggen
Sex.
Citera
2016-04-05, 21:35
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Varför nekar då kvinnor som är i relationer sina män sex, ska de bli slutshamade av sina män då eller?
Sen är det i min erfarenhet inte nån kvinna som på riktigt bryr sig om att de blir slutshamade och inte så många män som slutshamar.

Sen vill jag påpeka att i alla fall jag inte tror att kvinnor inte alls gillar sex på något plan men jag menar att de flesta kvinnor hellre gör andra saker som att äta, shoppa, kolla på film, prata i telefon o s v. För män är sex en hög prioritet.

Sex
Mat
Öl
Intressen.

För kvinnor typ så här:
Mat
Prata med sina vänninor
Bekräftelse
Smink/Kläder
Alkohol/droger
Kolla på film eller TV
Stirra in i väggen
Sex.
Nu vet jag inte hur stor din erfarenhet är av relationer men olika perioder av livet kan inverka negativt på lusten. Tex om kvinnan tar större ansvar för hemarbetet kanske hon inte är lika sugen i slutet av dagen. Självklart påverkas lusten av en rad olika faktorer. De där sakerna du radar upp är ju taget ur luften.
Citera
2016-04-05, 21:38
Avslutad
Citat:
Nu vet jag inte hur stor din erfarenhet är av relationer men olika perioder av livet kan inverka negativt på lusten. Tex om kvinnan tar större ansvar för hemarbetet kanske hon inte är lika sugen i slutet av dagen. Självklart påverkas lusten av en rad olika faktorer. De där sakerna du radar upp är ju taget ur luften.
Jag har haft relationer i princip hela tiden sen jag hade min första då var jag typ 15.
Blir män mindre sugna om de går till jobbet och/eller gör hemarbete? Nej... Det handlar om att kvinnor får mer njutning av att göra annat än att ha sex så sex prioriteras lägre.
Citera
2016-04-05, 21:43
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Jag har haft relationer i princip hela tiden sen jag hade min första då var jag typ 15.
Blir män mindre sugna om de går till jobbet och/eller gör hemarbete? Nej... Det handlar om att kvinnor får mer njutning av att göra annat än att ha sex så sex prioriteras lägre.
Statistiskt sett så dubbelarbetar kvinnor i högre grad och har ett större ansvar för ev. Barn. Lusten som sådan är ju sällan statisk hos människor, vi påverkas i olika grad av yttre och inre faktorer. Jag har i perioder inte varig så sugen om det har stormat men generellt har jag haft större drift än mina partners.
Citera
2016-04-05, 21:47
Avslutad
Citat:
Statistiskt sett så dubbelarbetar kvinnor i högre grad och har ett större ansvar för ev. Barn. Lusten som sådan är ju sällan statisk hos människor, vi påverkas i olika grad av yttre och inre faktorer. Jag har i perioder inte varig så sugen om det har stormat men generellt har jag haft större drift än mina partners.
Och statistisk så jobbar män mer än kvinnor på riktiga jobb. Varför påverkas inte män av detta men kvinnor gör det? Inse att alla dessa argument om slutshaming, hemarbete o sv är bortförklaringar. Om man gillar sex då ser man till att ha sex, precis som att man ser till att ha tid och ork för annat som man absolut vill göra.
Citera
2016-04-05, 21:54
Bannlyst
Citat:

Sex
Mat
Öl
Intressen.

För kvinnor typ så här:
Mat
Prata med sina vänninor
Bekräftelse
Smink/Kläder
Alkohol/droger
Kolla på film eller TV
Stirra in i väggen
Sex.

Konstig lista för männen där..

För mig är listan mer
Mat/vatten
Sömn
Träning. Speciellt konditions
Sex
Övriga intressen

Öl är jag inte intresserad av för fem öre

EDit: Varför finns droger bara med i kvinnornas lista? Menar du att öl är enda drogen män brukar men kvinnor brukar övriga droger vilket inte män gör?
Senast redigerad av Aktuellnutid 2016-04-05 kl. 21:57.
Citera
2016-04-05, 21:55
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Och statistisk så jobbar män mer än kvinnor på riktiga jobb. Varför påverkas inte män av detta men kvinnor gör det? Inse att alla dessa argument om slutshaming, hemarbete o sv är bortförklaringar. Om man gillar sex då ser man till att ha sex, precis som att man ser till att ha tid och ork för annat som man absolut vill göra.
Nej det är verkligen inte bortförklaringar. Att sitta kvar på jobbet och "jobba klart", medan kvinnan kanske jobbar 75% och ändå ska hinna med lika mycket, samt hämta barn och stå för stor fel av markservicen är inget påhitt. Slutshaming påverkar främst yngre tjejer, det är ett problem som män själva inte upplever så ni "ser det inte", självklart påverkar det.

Det är ok att du inte håller med mig, men jag vågar nog påstå att du inte gått genom livet och varit konstant kåt.

Du är ung, när du lever i en familj och är i min ålder kommer du nog upptäcka att sex inte blir prio ett.

Och förresten, vad menar du med "riktiga jobb"?

Om jag är barnledig och pigg så är väl listan (bortsett från basalbehoven)

Träning
Sex (om lämplig kandidat finns, annars egensex)
Kreativa matlagningsprojekt
Umgås med mina vänner
Läsa
Lyssna på podd/musikljudböcker och rita

Men ordningen för vad som
Prioriteras ser ju olika ut från dag till dag
Senast redigerad av Buffymylove 2016-04-05 kl. 22:01.
Citera
2016-04-05, 21:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Konstig lista för männen där..

För mig är listan mer
Mat/vatten
Sömn
Träning. Speciellt konditions

Öl är jag inte intresserad av för fem öre
Sex
Övriga intressen
Det var ju självklart inte menat att alla män prioriterar så det gör inte jag heller men typ så.

Jag tror du prioriterar sex som nr 1. Om du var på väg till träning och en tjej ringer och säger att om du kommer till mig nu så har vi sex då åker du dit. Detsamma gäller om du är mitt i maten eller sömnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in