2016-03-14, 23:03
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Aha! Du kvinna, du hora kanske jag säga, du är ju bara en del av konspirationen. Allt du säger och skriver rörande sex som är positivt är bara false flag. Du vill bara invagga fler män i förhoppningen om att kvinnor faktiskt gillar sex så att män fortsätter betala för det, antingen direkt eller indirekt. Jag har allt genomskådat hela bluffen tack vara Babianens fantastiska retorik, blixtrande fakta och blytunga argument.

(På grund av tråden innehåller spår av nötter så innehåller ovan stående stycke spår av sarkasm.)

Som sagt, jag tycker bara att det verkar jättekonstigt. Jag är som sagt intresserad av nervsystemet, hur det fungerar och hur man kan se det på en människa, jag har helt enkelt lite koll på en del autonoma händelser - bland annat vid orgasm eller när attraktion uppstår. Såna saker som inte går att styra över eller fejka.
Sarkasm är väl en del av fladhbacks scoutmärke..på gott och ont. Sex kan vara mycket, i dess renaste form, nervändar som gnuggar sig mot varandra. Naturen är inte korkad. Att vi är sexuella varelser är fortfarande viktigt, och visst kan mäns och kvinnors sexualitet se lite olika ut, men det är inte samma som att kvinnor är ointresserade.
Att vara kåt och vilja bli påsatt är naturligt.
Citera
2016-03-14, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Sarkasm är väl en del av fladhbacks scoutmärke..på gott och ont. Sex kan vara mycket, i dess renaste form, nervändar som gnuggar sig mot varandra. Naturen är inte korkad. Att vi är sexuella varelser är fortfarande viktigt, och visst kan mäns och kvinnors sexualitet se lite olika ut, men det är inte samma som att kvinnor är ointresserade.

Om man inte är barn eller asexuell
Citera
2016-03-14, 23:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove

1) Så varför finns det massor av män på Internet som vill bli påsatta men 0 kvinnor?

2) Trots att män som vill bli påsatta är typ 1% av befolkningnen och kvinnor är 50% av befolkningen.
Citera
2016-03-14, 23:05
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
kvinnan kan välja den bästa sperman för sin avkomma. Därför är kvinnor evolutionärt anpassade för att ha sex med så många män som möjligt.
Med ökad risk för att
- bli smittad av könssjukdomar
- råka bli gravid med fel snubbe. Särskilt farligt på den tiden då de inte kunde göra en säker abort

Kvinnor bör således välja sexpartner med omsorg, inte bara hoppa på första bästa person med kuk.
Citera
2016-03-14, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Med ökad risk för att
- råka bli gravid med fel snubbe. Särskilt farligt på den tiden då de inte kunde göra en säker abort

Kvinnor bör således välja sexpartner med omsorg, inte bara hoppa på första bästa person med kuk.

Tror Babianen menade tvärtom där i slutet av meningen och du bekräftade preciis honom.
Citera
2016-03-14, 23:09
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Om man inte är barn eller asexuell
Det förutsatte jag...det finns asexuella individer.,och de ska få vara det utan fördömanden. Min poäng, kåthet, även hos kvinnor är funktionell.
Citera
2016-03-14, 23:09
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Så varför finns det massor av män på Internet som vill bli påsatta men 0 kvinnor?

2) Trots att män som vill bli påsatta är typ 1% av befolkningnen och kvinor är 50% av befolkningen.
Nonsens. Inga vetenskapliga belägg för det. Nätets kontaktsajter är översvämmade av folk som söker sexkontakter. Bara för att du påstår att det inte finns några kvinnor som söker sex via nätet så betyder det inte att verkligheten ser ut så. Jag har både vänner och kollegor som träffat sin partner och tillfälliga partners via nätet. Det är ju rätt vanligt numera. Många träffas där istället för att ragga på krogar och dansgolv.
Citera
2016-03-14, 23:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Med ökad risk för att

1) Om en kvinna får creampie av 10 män då kommer den bästa sperman (de bästa generna) att göra henne gravid.

2) Det är därför som kvinnor kan ha sex med massor av män men män kan bara ha sex med några få kvinnor.

3) Män har också risk att få könssjukdomar är de har sex med kvinnor. Det hindrar inte män från att ha sex.
Citera
2016-03-14, 23:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nonsens. Inga vetenskapliga belägg för det. Nätets kontaktsajter är översvämmade av folk som söker sexkontakter. Bara för att du påstår att det inte finns några kvinnor som söker sex via nätet så betyder det inte att verkligheten ser ut så. Jag har både vänner och kollegor som träffat sin partner och tillfälliga partners via nätet. Det är ju rätt vanligt numera. Många träffas där istället för att ragga på krogar och dansgolv.

1) Var är det översvämmat med kvinnor som söker sex-kontakter?

2) Var finns det kvinnor som söker sex IRL?
Citera
2016-03-14, 23:19
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Om en kvinna får creampie av 10 män då kommer den bästa sperman (de bästa generna) att göra henne gravid.

2) Det är därför som kvinnor kan ha sex med massor av män men män kan bara ha sex med några få kvinnor.

3) Män har också risk att få könssjukdomar är de har sex med kvinnor. Det hindrar inte män från att ha sex.
Vanligtvis brukar kvinnor vara mer mottagliga för könssjukdomar, hiv mm.

Kvinnor kan ha sex med mängder av män men vill de bli gravida, föda barnen och uppfostra dem och se dem växa upp så finns det en gräns för hur många barn de kan skaffa. Män kan doppa veken i säg 4 kvinnor per dag. Med lite tur (beroende på hur man ser det) kan han göra 28 kvinnor på smällen per vecka. Gånger 52 veckor. Det är 1456 gravida, kanske 1456 födda barn/år med olika kvinnor.

En kvinna kan få creampie av 1000 män. Är hon steril spelar det ingen roll vilka superspermier männen har i påsen. Hon förblir utan bulle i ugnen.
Citera
2016-03-14, 23:20
Bannlyst
Citat:
Bevis på att jag är kvinna,

http://www.imagebam.com/image/72f36a471746963

http://www.imagebam.com/image/cfb34a471746971

Tänker inte gå in på dina infekterade länkar.

Citat:
Kan du förklara hur det fungerar? Finns det biokemiska reaktioner som gör att alla män vill ha sex med män också?

Jag kan förklara, men du är inte kapabel till att förstå. Det finns biokemiska reaktioner som gör att man kan tända på byggnader, träd, asfalt etc. Så vad tror du själv?

Citat:
Det är bara fulgubbar och etransor som skriver överdrivet kvinnligt.

Enligt dig så konspirerar alla mot dig, eftersom du säger att alla som säger emot dig är män. Du är en foliehatt för att du inte har någon kontakt med omvärlden som tvingar dig till såna här teorier.

Citat:
Det finns en massa belägg för det googla sperm competition.

Nej. Du klarar inte ens av att tolka vad du länkar till. Antagligen för att du inte förstår engelska.
Citera
2016-03-14, 23:21
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Var är det översvämmat med kvinnor som söker sex-kontakter?

2) Var finns det kvinnor som söker sex IRL?
Sök och du skall finna. Gör din egen läxa. Jag har ingen skyldighet att hjälpa dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in