2016-03-14, 20:02
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men kvinnor kan ha sex med 500 män i rad utan problem. Så biologiskt borde kvinor knulla runt mer än män.
Nej, det är nämligen inte evolutionmässigt fördelaktigt för människan som art att honan knullar runt. Men du kanske inte är anhängare av Darwins läror?

Citat:
2) Men både bögar och kvinnor har sex med män. Då är det väl logiskt att man är kopplad i huvudet på ungefär samma sätt?
Nej, det är inte det minsta logiskt någonstans. Varför tänker jag inte förklara för dig igen men det korta svaret är att en bög är inte en kvinna och en kvinna är inte en man. Vi snackar saker som är i vårt DNA. Du kanske inte tror på DNA heller?

Citat:
Hur fungerar det när du nyser? Måste din näsa vara känslig för att du ska kunna nysa?
Det är inte näsan som blir irriterad så att du nyser, det är slemhinnorna som inte sitter i själva näsgången. Dessutom är det långt ifrån samma sak att nysa som att få en orgasm. Även om det visserligen är fördjävla gött att nysa.

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Så du var lite sarkastisk när du skrev "sluta hacka på Babianen" ? Det funkar inte alltid på nätet..
Du läser alltså inte vad jag skriver i tråden? Hade du gjort det hade du på en gång förstått att jag var "lite" sarkastisk. Jag borde dock ha haft med för tydlighet.
Citera
2016-03-14, 20:02
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ingen man skulle komma på de saker som jag säger.

Att säga att man gillar att ha sex med män är som att komma ut som en feeder.

Jo det finns massor med hetero män som har bög sex. Googla eller fråga en bög.

Varför har du inte sex med män själv då? Då kan ni få sex när ni vill.

1) Men tänk tanken. Kan du tänka dig att en del män blir mentalt upphetsade av att knulla en fet och äcklig kärring medan deras kuk är bedövad? Så perverst är det att gilla sex med män (bland kvinnor).

2) Hur många kvinnor tror du tänder på det här?

1) Vad i kvinnors beteende tyder på att de (vi) tycker att män är heta?

2) Nej om du knullar Ron Jeremy har du nått botten i alla fall. Då kan du knulla vem som helst.
"Den förra skribenten" som använde kontot Babianen skrev samma saker som du, påstod att kvinnor ska vara underställda män, att de ska våldtas osv. Ditt tramsande har pågått i flera år.
Nej
Har man som man sex med män är man bög eller bi. Porrskådisar som gör bögporr skulle jag se som desperata, penningkåta knäppgökar som inte kan bestämma sig för om de är homo, bi eller hetero.
Sluta tjata om Ron Jeremy.

För hundrafemtielfte gången. Jag är inte intresserad av att ha bögsex så du kan lägga ned ditt jävla tjat. Vad är det som är så svårt att förstå?
Senast redigerad av Cineasten 2016-03-14 kl. 20:07.
Citera
2016-03-14, 20:04
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Nej, det är nämligen inte evolutionmässigt fördelaktigt för människan som art att honan knullar runt. Men du kanske inte är anhängare av Darwins läror?

Nej, det är inte det minsta logiskt någonstans. Varför tänker jag inte förklara för dig igen men det korta svaret är att en bög är inte en kvinna och en kvinna är inte en man. Vi snackar saker som är i vårt DNA. Du kanske inte tror på DNA heller?

Det är inte näsan som blir irriterad så att du nyser, det är slemhinnorna som inte sitter i själva näsgången. Dessutom är det långt ifrån samma sak att nysa som att få en orgasm. Även om det visserligen är fördjävla gött att nysa.

Du läser alltså inte vad jag skriver i tråden? Hade du gjort det hade du på en gång förstått att jag var "lite" sarkastisk. Jag borde dock ha haft med för tydlighet.
Jo men jag visste inte att du var sarkastisk eller ironisk när du skrev "sluta hacka på Babianen nu".
Citera
2016-03-14, 20:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Man nyser därför att flimmerhåren i snoken retas. T.e.x av damm, starka dofter, allergi eller om någon gör ett nph-test på en. Det brukar kittla duktigt i näsan och då är det skönt att nysa. Nysning brukar ju faktiskt beskrivas lite som en orgasm i näsan. Det är skönt som fan att nysa men jag vill inte nysa 10 ggr i rad eftersom det även är ansträngande för hjärtat med kraftiga nysningar.

1) Det är ungefär så fast istället för en kittling känner man lite tryck.

2) När man har blivit påsatt ett tag då kommer man automatiskt precis som du nyser automatisk om du retar näshåren tillräckligt länge.

3) Ja exakt det är skönt att få orgasm men man vill inte ha multipla orgasmer (inte jag i alla fall) för att det är utmattande precis som att nysa flera gånger i rad är det.

4) Om ni antar att orgasm fungerar som nysningar då kan ni se att kvinnor kan få orgasm med vem som helst när som helst precis som att vem som helst kan få dig att nysa till exempel,

- om man spelar in porr
- om man horar
- om man har sex med nån man inte gillar
- om man blir tvingad till sex
- om man blir våldtagen
- om man blir knullad av Ron Jeremy

allt beror på hur mycket stimulans man får intui + hur mentalt upphetsad man är.
Citera
2016-03-14, 20:08
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Det är ungefär så fast istället för en kittling känner man lite tryck.

2) När man har blivit påsatt ett tag då kommer man automatiskt precis som du nyser automatisk om du retar näshåren tillräckligt länge.

3) Ja exakt det är skönt att få orgasm men man vill inte ha multipla orgasmer (inte jag i alla fall) för att det är utmattande precis som att nysa flera gånger i rad är det.

4) Om ni antar att orgasm fungerar som nysningar då kan ni se att kvinnor kan få orgasm med vem som helst när som helst precis som att vem som helst kan få dig att nysa till exempel,

- om man spelar in porr
- om man horar
- om man har sex med nån man inte gillar
- om man blir tvingad till sex
- om man blir våldtagen
- om man blir knullad av Ron Jeremy

allt beror på hur mycket stimulans man får intui + hur mentalt upphetsad man är.
Återigen en massa nonsens. Borde inte du spendera lite mer tid med dina stackars barn istf att sitta här och tramsa?
Citera
2016-03-14, 20:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Det är klart att det är. När människor levde i små stammar var det fördelaktigt att alla män fick knulla alla kvinnor för att det förhindrade konflikter. Det är därför som kvinnor kan knulla 100 män i rad, men män kan inte knulla mer än kanske 2-3 kvinnor i rad.

Citat:

Men för att ha sex med män måste man ha drivrutinen "gilla kuk" installerad i huvudet. Sen finns det olika hårdvara mellan män och kvinnor. Hur skulle det annars fungera?

Citat:

Det är ungefär samma sak fast man krampar mer när man får orgasm.

Citat:
"Den förra skribenten" som använde kontot Babianen skrev samma saker som du, påstod att kvinnor ska vara underställda män, att de ska våldtas osv. Ditt tramsande har pågått i flera år.

Har min man någonsin skrivt att kvinnor tänder på att knulla äckliga män? Nej. För min man vägrar att acceptera det (när jag säger det till honom)

Citat:
Återigen en massa nonsens. Borde inte du spendera lite mer tid med dina stackars barn istf att sitta här och tramsa?

Min familj tar hand om dem några dagar i veckan, min man tar dem 1 dag i veckan också.
Senast redigerad av Babianen 2016-03-14 kl. 20:20.
Citera
2016-03-14, 21:17
Bannlyst
Citat:
Du är bara avundsjuk.

På din pygmékropp eller ditt åbäke till fru?

Citat:
Om en man är van vid en kvinna som är petite kommer han inte att vilja ha en kvinna som är fet.

Din fru måste väl vara längre än vad du är, inte särskilt petite.

Citat:
Jag gillar plastiga porr tjejer, http://titten-sex-girls.com/images/scharfe-tittenschlampe-mit-monstertitten-zeigt-sich-vollkommen-nackt.jpg

Min man gillar Belladonna, http://coupledu44.c.o.pic.centerblog.net/o/52ccae2d.jpg

Du är rätt jäkla sjuk som låtsas ha två olika personligheter, aldrig uppsökt en läkare?

Citat:
Hur vet du att det som jag säger inte stämmer om du inte är kvinna själv?

Detta är lite av nyckeln till din påstådda förändring, som jag förklarade i mitt första inlägg. Du tror att om man säger att man är kvinna så vet man allt om kvinnor. Jag kan lika gärna vara en kvinna, eller en man, det spelar ingen roll. Men sånt förstår inte du.

Citat:
Jag och min man har samma utbildning det kanske är det.

Båda hoppade av skolan i nian?

Citat:
Jag är aktiv med andra saker också? Ibland tar jag en paus och postar här.

Ibland tar du en paus från att posta för att göra annat, menar du.

Citat:
Svara på argumentet tror du att kvinnor har någon magisk funktion som gör att män blir sexuellt attraktiva?

Nej, inget magiskt, bara biokemiska reaktioner.

Citat:
Du tror att när kvinnor har sex med Louis CK då ser de Brad Pitt ovanpå sig?

Du tänker alldeles för manligt för att kunna vara en kvinna. Fråga din mamma (om hon ens har kontakt med sin sjuka son) om hur hon resonerar.

Citat:
Det är klart att det är. När människor levde i små stammar var det fördelaktigt att alla män fick knulla alla kvinnor för att det förhindrade konflikter. Det är därför som kvinnor kan knulla 100 män i rad, men män kan inte knulla mer än kanske 2-3 kvinnor i rad.

Haha, du påminner om stollen i kosmologi-tråden, vad han nu heter. Du hittar på lite vad du vill som ska stämma överens med din världsbild.
Citera
2016-03-14, 22:21
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Det här är ganska ovanligt för mig men alla har en gräns. Är du fullständigt dum i hela huvudet? Sov du i skolan? Det är inte så det fungerar och det är har inte något med att förhindra konflikter att göra. Som sagt, evolutionsteorin, tror du på den? Kan du svara på det.

Citat:
Men för att ha sex med män måste man ha drivrutinen "gilla kuk" installerad i huvudet. Sen finns det olika hårdvara mellan män och kvinnor. Hur skulle det annars fungera?
Absolut, för att ha sex med män så måste man ha den drivrutinen installerad. Fast för män så finns det inga direkta akuta konsekvenser att ha sex, alltså behöver män inga direkta skyddsprogram när det kommer till sex. För kvinnan är det inte riktigt så enkelt, rent biologiskt sett. Visst, idag så behöver man inte bli gravid om man inte vill men det är ju inte ens 100 år gammalt. Jag pratar om saker som är kodat i vårt DNA och som har buggtestats och finslipats på i snart 200 000 år. Vi har även massa riktigt gamla drivrutiner från tiden innan människan blev människa. Bra liknelse faktiskt men du hade behövt jobba lite mer på den. Och på dina biologikunskaper.

Citat:
Det är ungefär samma sak fast man krampar mer när man får orgasm.
Skillnaden är att en orgasm kan man framkalla. Lycka till att försöka nysa på riktigt om du inte behöver det. Dålig liknelse. Det är två helt olika funktioner. Du behöver jobba på dina biologikunskaper som sagt.

Citat:
Jo men jag visste inte att du var sarkastisk eller ironisk när du skrev "sluta hacka på Babianen nu".
Som sagt, det är inte lätt på internet. Högstadiebiologi är tydligen inte heller så lätt det heller.
Citera
2016-03-14, 22:27
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Det här är ganska ovanligt för mig men alla har en gräns. Är du fullständigt dum i hela huvudet? Sov du i skolan? Det är inte så det fungerar och det är har inte något med att förhindra konflikter att göra. Som sagt, evolutionsteorin, tror du på den? Kan du svara på det.

Absolut, för att ha sex med män så måste man ha den drivrutinen installerad. Fast för män så finns det inga direkta akuta konsekvenser att ha sex, alltså behöver män inga direkta skyddsprogram när det kommer till sex. För kvinnan är det inte riktigt så enkelt, rent biologiskt sett. Visst, idag så behöver man inte bli gravid om man inte vill men det är ju inte ens 100 år gammalt. Jag pratar om saker som är kodat i vårt DNA och som har buggtestats och finslipats på i snart 200 000 år. Vi har även massa riktigt gamla drivrutiner från tiden innan människan blev människa. Bra liknelse faktiskt men du hade behövt jobba lite mer på den. Och på dina biologikunskaper.

Skillnaden är att en orgasm kan man framkalla. Lycka till att försöka nysa på riktigt om du inte behöver det. Dålig liknelse. Det är två helt olika funktioner. Du behöver jobba på dina biologikunskaper som sagt.

Som sagt, det är inte lätt på internet. Högstadiebiologi är tydligen inte heller så lätt det heller.
+1. Skönt när andra sätter ord på tankarna.
Citera
2016-03-14, 22:44
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
+1. Skönt när andra sätter ord på tankarna.
Aha! Du kvinna, du hora kanske jag säga, du är ju bara en del av konspirationen. Allt du säger och skriver rörande sex som är positivt är bara false flag. Du vill bara invagga fler män i förhoppningen om att kvinnor faktiskt gillar sex så att män fortsätter betala för det, antingen direkt eller indirekt. Jag har allt genomskådat hela bluffen tack vara Babianens fantastiska retorik, blixtrande fakta och blytunga argument.

(På grund av tråden innehåller spår av nötter så innehåller ovan stående stycke spår av sarkasm.)

Som sagt, jag tycker bara att det verkar jättekonstigt. Jag är som sagt intresserad av nervsystemet, hur det fungerar och hur man kan se det på en människa, jag har helt enkelt lite koll på en del autonoma händelser - bland annat vid orgasm eller när attraktion uppstår. Såna saker som inte går att styra över eller fejka.
Citera
2016-03-14, 22:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Detta är lite av nyckeln till din påstådda förändring, som jag förklarade i mitt första inlägg. Du tror att om man säger att man är kvinna så vet man allt om kvinnor. Jag kan lika gärna vara en kvinna, eller en man, det spelar ingen roll. Men sånt förstår inte du.

Bevis på att jag är kvinna,

http://www.imagebam.com/image/72f36a471746963

http://www.imagebam.com/image/cfb34a471746971

Citat:
Nej, inget magiskt, bara biokemiska reaktioner.

Kan du förklara hur det fungerar? Finns det biokemiska reaktioner som gör att alla män vill ha sex med män också?

Citat:
Du tänker alldeles för manligt för att kunna vara en kvinna. Fråga din mamma (om hon ens har kontakt med sin sjuka son) om hur hon resonerar.

Det är bara fulgubbar och etransor som skriver överdrivet kvinnligt.

Citat:
Haha, du påminner om stollen i kosmologi-tråden, vad han nu heter. Du hittar på lite vad du vill som ska stämma överens med din världsbild.

Det finns en massa belägg för det googla sperm competition.

Citat:

Hur vet du att det inte fungerar så?

Citat:

Har du funderat på fördelen för kvinnan med att ha sex med många män?

Citat:
The "good sperm hypothesis" is very common in polyandrous mating systems.[34] The "good sperm hypothesis" suggests that a male's genetic makeup will determine the level of his competitiveness in sperm competition.[34] When a male has "good sperm" he is able to father more viable offspring than males that do not have the "good sperm" genes.[34] Females may select males that have these superior "good sperm" genes because it means that their offspring will be more viable and will inherit the "good sperm" genes which will increase their fitness levels when their sperm competes.[35]

Studies show that there is more to determining the competitiveness of the sperm in sperm competition in addition to a male’s genetic makeup. A male’s dietary intake will also affect sperm competition. An adequate diet consisting of increased amounts of diet and sometimes more specific ratio in certain species will optimize sperm number and fertility. Amounts of protein and carbohydrate intake were tested for its effects on sperm production and quality in adult fruit flies (Diptera: Tephritidae). Studies showed these flies need to constantly ingest carbohydrates and water to survive, but protein is also required to attain sexual maturity.[36] In addition, The Mediterranean fruit fly, male diet has been shown to affect male mating success, copula duration, sperm transfer, and male participation in leks.[37] These all require a good diet with nutrients for proper gamete production as well as energy for activities, which includes participation in leks.

Citat:
Female factors can influence the result of sperm competition through a process known as "sperm choice".[46] Proteins present in the female reproductive tract or on the surface of the ovum may influence which sperm succeeds in fertilizing the egg.[46] During sperm choice females are able to discriminate and differentially use the sperm from different males. One instance where this is known to occur is inbreeding; females will preferentially use the sperm from a more distantly related male than a close relative.[46]

kvinnan kan välja den bästa sperman för sin avkomma. Därför är kvinnor evolutionärt anpassade för att ha sex med så många män som möjligt.
Citera
2016-03-14, 23:00
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

Jag har inga problem med biologin men du syftar väl på Babianen gissar jag. Ironi funkar ofta rätt dåligt på nätet om det inte är helt uppenbar sådan. Tack så mycket för att du kallar mig nöt förresten..
Senast redigerad av Cineasten 2016-03-14 kl. 23:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in