Citat:
Ursprungligen postat av
makullerad
Jo jag förstår iaf att utbudet måste bli dåligt. Tråkigt, jag fick värsta visionen av dig som arab. Haha! Funderat på sterilisering? Eller damer i klimakteriet?
Jag delar väldigt mycket av det debattören framför:
http://www.aftonbladet.se/debatt/article21099564.ab Har tänkt på vasektomi men tycker att det inte behövs. Jag är inte med i "spelet" så att säga mellan kvinnor och män för parbildning så ser det lite onödigt att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
makullerad
I slutet funkar vi olika men har behov som går mot varandras. Jag har gjort insikten emot. Eftersom jag träffat män från andra kulturer också. Det handlar inte så mycket om kåthet som det faktiskt handlar om att de är korkade. Majoriteten av svenska män får svensk fostran i sexuella normer medan invandrare får väldigt splittrade budskap eller inga alls med sig. Det handlar exempelvis inte enbart om makt att ofreda kvinnor utan helt enkelt om bristande kunskaper, uppfostran och sexualundervisning. Därför jag tänkte mig dig som arab. Latinos är mer integrerade. Afrikaner i den första delen av invandringen är rätt svenska medan araber liksom jugoslaver mest singlar slant i det där med att fostras till män. Nåväl även vi svenskor misslyckas med våra söner ibland.
Håller med. Men fasthåller vid att kåtheten gör män korkade och därtill lättmanipulerade av kvinnan. Männen får skylla sig själva. Jag är väldigt nitisk till att visa män att kvinnor är lika mycket grisar som män. Dom gör det bara på ett "finare" sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
makullerad
Men jag står fast vid att det rör sig om att de är korkade. Jag hejdar mig inte riktigt pga impulsivitet, när jag handlar och talar (,om annat iofs) inte enbart pga ADHD utan brister när jag präglats, män gör det för att de saknar vett. De kan inte bättre än att göra en jävla massa som kräver abnormt med överseende. Varför tror du att invandrare är mest sexuellt påflugna? För att de inte har en susning om hur de ska göra, och ändå är det inte lätt för alla svenskar heller. Sedan kommer sådana som dig o fuckar upp det ännu mer. Klart som fan att männen själva blir förlorarna.
Vilka invandrare pratar du om som är mest sexuellt påflugna? Kan inte tänka mig att Japaner är sexuellt påflugna när dom kommer till Sverige.
Man pratar oftast om den "feminiserade mannen". Den som i mångt och mycket inte får ligga, som går på bara sina knän för att kvinnor ska se hur bra och hjälpsam han är för att han ska få en högre chans att ligga. För detta har kvinnor berättat för honom.
Samme man ser samtidigt hur mannen som inte respekterar kvinnor får sex.
Klart han får det väldigt, väldigt svårt. Och självfallet blir han en förlorare i längden.
Jag fuckar inte upp något. Vi är så få i världen att vi inte ens märks.
När det kommer till parbildningen så kommer generellt sett den stora gruppen inom vardera kön inte att ändra sig, män och kvinnor kommer inte ändra sig. Det är så inrotat i vårt DNA.
https://francisdroy.files.wordpress.com/2014/11/2014-11-08-mgtow-in-a-nutshell6.png?w=1400
Även fast jag ser mig mer som en japansk gräsätare än MGTOW.