2017-07-01, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Fast det är ju något ni män verkar tro. Att ett sexuellt kapital är tillräckligt. Så är det inte. Jag har varit intensivt avundsjuk på vänner som hade förälskade män efter sig (även om jag nu förstår att det inte är särskilt kul om det inte är ömsesidigt). Jag är nog lite för udda, för mycket. För "ofin"

Det tror i varje fall inte jag själv och får inte intrycket att andra män gör det heller, du verkar däremot underskatta hur viktigt sex är för många män vilket kanske beror på att du aldrig själv har befunnit dig i den sitsen och aldrig kommer att göra det.
Citera
2017-07-01, 01:05
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja
Eller hur? Men om en man skulle påstå detsamma skulle ingen ens lyfta på ögonbrynen. "Jaha, som vanligt då?"

Jag vet inte hur många överviktiga, fula, korkade och allmänt oattraktiva kvinnor jag känner , samtliga som vill ha pojkvän har hittat en pojkvän. Jag fattar inte hur de gör det och hur i helvete de lyckas. Det är som magi.

Och jag vet inte hur många normalviktiga, åtminstone godkänt intelligenta män som jag känner som inte har kvinnligt sällskap, fastän många vill det. Vem fan ifrågasätter rubriken och tråden?
Här i forumet är jag känd som den mentalt ostabila uppmärksamhetshoran, oavsett normalvikt så är jag alltså inte någon män av normalgraden vill ha
Citera
2017-07-01, 01:06
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ja man kan ju inte göra så mycket mer än vara sig själv. Jag är inte otrevlig eller har dåligt bordsskick. Jag är nog ganska rak.Norrbottnisk. Det har inte funkat.

Jag står fast vid att det inte lyckas för alla.
Jag beklagar och anser nog att du gör en hel del rätt. För en del är sökandet efter en livskamrat i livslång historia. Andra väljer bland nya personer varje vecka efter "fel egenskap".

Det faktum att du har "män att välja på" har du till förmån för ditt kön.
Citera
2017-07-01, 01:07
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Det tror i varje fall inte jag själv och får inte intrycket att andra män gör det heller, du verkar däremot underskatta hur viktigt sex är för många män vilket kanske beror på att du aldrig själv har befunnit dig i den sitsen och aldrig kommer att göra det.
Fast att någon vill runka av sig i mig är knappast eftersträvansvärt
Citera
2017-07-01, 01:08
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Här i forumet är jag känd som den mentalt ostabila uppmärksamhetshoran, oavsett normalvikt så är jag alltså inte någon män av normalgraden vill ha
Ehh, nej.
Jag har hört 0 (noll) personer uttala sig så om dig, så inbillningen är din egen.
Du får skicka PM, om du är osäker på utvecklingen.
Citera
2017-07-01, 01:08
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag beklagar och anser nog att du gör en hel del rätt. För en del är sökandet efter en livskamrat i livslång historia. Andra väljer bland nya personer varje vecka efter "fel egenskap".

Det faktum att du har "män att välja på" har du till förmån för ditt kön.
Jag har inte män att välja på. Jag har usla engångsligg att välja på.
Citera
2017-07-01, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja
Eller hur? Men om en man skulle påstå detsamma skulle ingen ens lyfta på ögonbrynen. "Jaha, som vanligt då?"

Jag vet inte hur många överviktiga, fula, korkade och allmänt oattraktiva kvinnor jag känner , samtliga som vill ha pojkvän har hittat en pojkvän. Jag fattar inte hur de gör det och hur i helvete de lyckas. Det är som magi.

Och jag vet inte hur många normalviktiga, åtminstone godkänt intelligenta män som jag känner som inte har kvinnligt sällskap, fastän många vill det. Vem fan ifrågasätter rubriken och tråden?

Det är bara ännu ett exempel på samhällets sympati till kvinnor och avsaknaden av densamma mot män.

En misslyckad man som inte får ligga är en dålig man i både kvinnor och andra mäns ögon, det bästa är om han inte ynglar av sig.
Alla vinner förutom den enskilde mannen.
Citera
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Ehh, nej.
Jag har hört 0 (noll) personer uttala sig så om dig, så inbillningen är din egen.
Du får skicka PM, om du är osäker på utvecklingen.
Har du missat detta så är du blind
Citera
Medlem
Citat:

Det är inte det enda män ser i sex, är du säker på att du inte ser ned på män?
Citera
2017-07-01, 01:10
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Det är bara ännu ett exempel på samhällets sympati till kvinnor och avsaknaden av densamma mot män.

En misslyckad man som inte får ligga är en dålig man i både kvinnor och andra mäns ögon, det bästa är om han inte ynglar av sig.
Alla vinner förutom den enskilde mannen.
Och kvinnor är slampor. Win-win
Citera
2017-07-01, 01:10
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Nej, men vet du vad?
Du är mer känslig på utsidan och mannen likaså, fast egentligen på är mer än tre fjärdedelar av dig inte organiserade så.

Bra sex är en konstart och nej, den lär man sig inte på one night stands.
Citera
2017-07-01, 01:12
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Det är inte det enda män ser i sex, är du säker på att du inte ser ned på män?
På vilket sätt är det något annat efter 15 min? Och man aldrig hör av människan? Zenbuddhism?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in