2017-07-01, 01:12
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Nej, men vet du vad?
Du är mer känslig på utsidan och mannen likaså, fast egentligen på är mer än tre fjärdedelar av dig inte organiserade så.

Bra sex är en konstart och nej, den lär man sig inte på one night stands.
Nej antagligen inte men då jag inte är material för fortsatt umgänge så har jag slutat med män
Citera
2017-07-01, 01:13
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Fast att någon vill runka av sig i mig är knappast eftersträvansvärt
Hur mycket mer bevis behöver du på att din egen ideologi har lett till att du objektifierar dig själv som kvinna - och din egen sexualitet?! Du skriver det ju uttryckligen själv! Och sedan undrar du varför du inte finner närhet och kärlek? Och sedan ifrågasätter du mitt påstående att genusvetenskap - dvs "feminism" - lett till detta sekteristiska helvete? Herre min jävla gud och jag inte på något sätt religiös.

För ett exempel, se på den här videoserien av en kritiker av Anita Sarkeesian, som ser datorspel som kvinnoförtryckande. Serien pekar på flera ståndpunkter som spårat ur fullständigt i modern feminism och som precis verkar vara de problem du har med att vara kvinna https://www.youtube.com/watch?v=dlUD0AAfD0M
Senast redigerad av Ubbe Cykelkedja 2017-07-01 kl. 01:17.
Citera
2017-07-01, 01:13
Medlem
Citat:
Och kvinnor är slampor. Win-win

Säger vem?

Att en del män har det som preferens i en kvinna att hon inte legat runt är en preferens som han har all rätt att ha, det betyder inte att han ser den kvinnan som en slampa utan att hon inte är en kvinna med de egenskaperna han söker.

De flesta män har dock mig veterligen inga sådana preferenser.
Citera
2017-07-01, 01:14
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Jag har inte män att välja på. Jag har usla engångsligg att välja på.
Då raggar du på, och väljer fel killar.
Sånt där var enkelt förr, men med allt fler MGTOWS, eller slackers som inte bryr sig blir det troligen svårare.
Varje man du släpat hem eller gått hem till har du dock valt själv.
Säger det dig nånting?
Citera
2017-07-01, 01:15
Medlem
Citat:
Nej antagligen inte men då jag inte är material för fortsatt umgänge så har jag slutat med män

Men herregud sluta grina.

Det finns män som inte ens tillåts tilltala kvinnor utan att de blir irriterade över hans blotta existens, men du hittar inte män som vill leva livet ut med dig? Tillåt mig tvivla.
Citera
2017-07-01, 01:15
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja
Hur mycket mer bevis behöver du på att din egen ideologi har lett till att du objektifierar dig själv som kvinna - och din egen sexualitet?! Du skriver det ju uttryckligen själv! Och sedan undrar du varför du inte finner närhet och kärlek? Och sedan ifrågasätter du mitt påstående att genusvetenskap - dvs "feminism" - lett till detta sekteristiska helvete? Herre min jävla gud och jag inte på något sätt religiös.
Jag grundar det på observationer. Jag är medelålders. Alldaglig. Barn. Skör. På intet sätt ett kap ens med generösa mått. Jag tror att både män och kvinnor i mycket vill sköta sitt eget. Sex vill de flesta ha och där kan även jag få en skärva. Relationer är något annat
Citera
2017-07-01, 01:17
Medlem
Citat:
På vilket sätt är det något annat efter 15 min? Och man aldrig hör av människan? Zenbuddhism?

Har du legat med alla män? Nu är den där igen, ditt sätt att se ned på män.
Jag tror vi börjar närma oss lösningen på världens enda kvinna som inte kan hitta en man...
Citera
2017-07-01, 01:17
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Då raggar du på, och väljer fel killar.
Sånt där var enkelt förr, men med allt fler MGTOWS, eller slackers som inte bryr sig blir det troligen svårare.
Varje man du släpat hem eller gått hem till har du dock valt själv.
Säger det dig nånting?
Jag ligger mycket sällan. Och de jag tidigare träffat har nog varit ganska vanliga typer men de har inte tyckt om mig.
Citera
2017-07-01, 01:18
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Har du legat med alla män? Nu är den där igen, ditt sätt att se ned på män.
Jag tror vi börjar närma oss lösningen på världens enda kvinna som inte kan hitta en man...
Jag ser inte ner på män, jag är realistisk.dessa har säkert kärlekar i sitt liv, men jag är inte hon.
Citera
2017-07-01, 01:19
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Men herregud sluta grina.

Det finns män som inte ens tillåts tilltala kvinnor utan att de blir irriterade över hans blotta existens, men du hittar inte män som vill leva livet ut med dig? Tillåt mig tvivla.
Män ogillar starkt instabila kvinnor. Men Skitsamma. Sexuell makt var det. Jag har den inte.
Citera
2017-07-01, 01:22
Medlem
Citat:
Jag ser inte ner på män, jag är realistisk.dessa har säkert kärlekar i sitt liv, men jag är inte hon.

Nu talade vi om män generellt inte endast de män du legat med och generaliserade om alla män utifrån dina erfarenheter med ett fåtal.

Men ok.
Citera
2017-07-01, 01:26
Medlem
Citat:
Män ogillar starkt instabila kvinnor. Men Skitsamma. Sexuell makt var det. Jag har den inte.

Knappast alla män och det finns gott om ostabila kvinnor med män som älskar dem.

Jo du besitter sexuell makt över de män som gör nästintill vad som helst för att få närhet från en kvinna.
Vi har redan avhandlat detta och jag påstår inte att du utnyttjar den makten eller medvetet utövar den på något vis men det förändrar inte att män kommer att toffla för dig vilket i grunden är deras eget problem och inget som du kan lastas för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in