2017-06-28, 01:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rodriguez89-3
Nej, det finns ingen sådan gräns.

Det finns män som till och med betalar för att få ligga med kraftigt överviktiga kvinnor.

I mäns ögon är kvinnor dumma, men mot kvinnor är män dumma.
Nej, det finns verkligen ingen gräns här för dumhet.
Citera
2017-06-28, 01:35
Avslutad
Det är bättre att fråga sig varför inte feminister erkänner invandringens problem gentemot kvinnor i samhället.
Citera
2017-06-28, 01:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Det är bättre att fråga sig varför inte feminister erkänner invandringens problem gentemot kvinnor i samhället.

I frågor likt dessa så slår sig alltid mannen för bröstet och säger att: "Kvinnor kan, för att männen har lärt dem".
Utan mäns maktutövande gentemot kvinnan så hade aldrig feminismen uppstått.
Fortfarande idag så lever mannen gott på kvinnans frigörelse.
En riktig man tvingar inte fram en kvinnlig feminist.
Citera
2017-06-28, 01:47
Medlem
PappaPundares avatar
Håller med dig på alla punkter.

Dagens feminism är värre än pesten. Fan till och med nazism, kommunism och radikal islamism är bättre.
Nä men på riktigt asså vansinnet måste få stopp på nått vis. Men förhoppningsvis kommer det bara rinna ut i sanden.
Men någonting säger mig ändå att den kommer vara kvar länge.
Citera
2017-06-28, 01:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PappaPundare
Håller med dig på alla punkter.

Dagens feminism är värre än pesten. Fan till och med nazism, kommunism och radikal islamism är bättre.
Nä men på riktigt asså vansinnet måste få stopp på nått vis. Men förhoppningsvis kommer det bara rinna ut i sanden.
Men någonting säger mig ändå att den kommer vara kvar länge.

Precis detta jag också varnat kvinnor här på Flashback för, trots jag själv inte är någon feminist, att svenska män kommer att anamma detta arabiska vad gäller kvinnosynen.
Men som sagt, kvinnan har mycket riktigt detta mycket att lära av mannen.

Och vad gäller just kvinnor här i världen så räkna inte detta med ens Vänstern här i Sverige.
Tro mig, men jag har kollat upp detta.
Lika illa som Hitler som Palme som idag Vänsterpartiet och SD och KD, o. s. v, men som kvinna glöm det.
Kvinnor är billiga, för de går oftast männens ärenden.
Och ärenden är oftast detta billiga i denna mannens värld.
Senast redigerad av hee4r 2017-06-28 kl. 02:05.
Citera
2017-06-28, 01:58
Medlem
När en kvinna utövar sin sexuella makt är hon en hora i mäns ögon som inte förtjänar någon respekt.

Och kom inte och påstå att det endast är kvinnor som snackar skit om andra kvinnor. Det räcker med att läsa flashback för att inse att så är inte fallet.
Citera
2017-06-28, 02:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
När en kvinna utövar sin sexuella makt är hon en hora i mäns ögon som inte förtjänar någon respekt.

Och kom inte och påstå att det endast är kvinnor som snackar skit om andra kvinnor. Det räcker med att läsa flashback för att inse att så är inte fallet.

Det är liksom det allt går ut på, att få någon annan att framstå sämre än sig själv.
Men i just fall som detta så går det ut på att giva kvinnan skulden för.
När en kvinna använder sig av sin makt så är det alltså mycket sämre än när en man utövar sin makt över en kvinna.
Jag förstår inte här varför en kvinnas makt skulle vara sämre än en mans makt?
Mäns makt heter inget särskilt medan kvinnors makt heter "Feminism"?
Jo, men precis!

Av nu två bioLOGISKA kön så är mannen den starke.
Finns ingen man värd namnet och ordet och som gömmer sig bakom kvinnor likt det görs här på Flashback i denna avdelningen.
Att en kvinna är en fitta ligger i sakens natur, men när en man börjar bete sig och agera som en fitta så är det inte längre lika naturligt.
Senast redigerad av hee4r 2017-06-28 kl. 02:28.
Citera
2017-06-28, 02:38
Avslutad
Citat:
Så ni skulle alltså vilja ha sex med en 70årig överviktig tant utan tänder?

Dem med tänder måste man lära upp?
Citera
2017-06-28, 06:09
Medlem
Problemet män har på dejtingfronten beror på att en allt större andel av kvinnor ansluter sig till en grupp som man kan kalla: avskyr män.

Dessa kvinnor är inte tillgängliga om de är ihop med någon man så är det högst tillfälligt för något speciellt syfte att få barn eller skaffa sig pengar.

Man kan se en trend att kvinnor som provar sex med kvinnor ökar stadigt och är cirka 20 %. Man skulle kunna se det som en initieringsrit inte mot att bli lesbisk det är inte många kvinnor som klarar men att bli med i gruppen: avskyr män. Vilket faktiskt är lättare och inte så svårt.

http://edition.cnn.com/2016/01/07/health/bisexuality-on-the-rise/index.html

Vad det innebär för män är att det blir mycket svårt att hitta en kvinnlig partner speciellt som är ärlig ,fast det finns fortfarande en majoritet kvinnor som är goda och ärliga men gruppen minskar.
Det är därför som de flesta män inte ser något problem de har hittat en bra kvinna.

Vad innebär detta för samhället. Jo dessa kvinnor kommer konstant jobba för att män ska få det sämre i det dolda , rösta på de sämsta alternativ som finns typ MP eller Centern.

Anledningen till att de får extra kraft är att de har många journalister i gruppen inte alla dock , det finns även journalister som kan se sanningen , denna grupp kommer öka och är en potential för förbättring , men fortfarande får denna grupp stöd av etablissemanget

Vad innebär de för dessa kvinnor som går med gruppen. Framförallt deras psykiska hälsa försämras de blir utbrända och så vidare fast man kan bli utbränd av andra orsaker. En del blir inte psykiskt påverkade och kan aktivt jobba för att gruppen blir större , när man är i en grupp så jobbar man oftast för att den ska växa hur dålig den än är.
Citera
2017-06-28, 17:49
Medlem
PappaPundares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
Precis detta jag också varnat kvinnor här på Flashback för, trots jag själv inte är någon feminist, att svenska män kommer att anamma detta arabiska vad gäller kvinnosynen.
Men som sagt, kvinnan har mycket riktigt detta mycket att lära av mannen.

Och vad gäller just kvinnor här i världen så räkna inte detta med ens Vänstern här i Sverige.
Tro mig, men jag har kollat upp detta.
Lika illa som Hitler som Palme som idag Vänsterpartiet och SD och KD, o. s. v, men som kvinna glöm det.
Kvinnor är billiga, för de går oftast männens ärenden.
Och ärenden är oftast detta billiga i denna mannens värld.

Kan du vara lite tydligare med det du menar, hängde inte riktigt med hur det skulle vara ett relevant svar på min fråga.
Citera
2017-06-28, 19:24
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:

Är inte detta en massiv logisk kullerbytta?
Den som utövar makt bryr sig sällan om vad den hon utövar den på tycker om det.
För det andra så vet du att det är sant att kvinnor snackar skit om varandra. Att en del män också gör det förändrar exakt hur mycket om det påståendet?
Citera
2017-06-29, 15:51
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Inte sexuell makt, men sexuellt kapital.

Se det som att män är kommunister och kvinnor borgare.

Vilken urdum jämförelse. Jag är både socialdemokrat och feminist, och dessutom kvinna. Jag har många gånger erkänt min sexuella makt och inflytande över vanliga svenska karlar. Faktum är att många karlar uppmuntrar oss kvinnor till att vara dominanta, så givetvis passar man på att befalla och kräva orderlydnad av sådana karlar.

Det är just vår sexuella makt som gör karlarna till undergivna toffelhjältar och cuckolds. Det är jag den första kvinnan att erkänna. Dessutom är det ju så vi kvinnor vill ha det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in