2015-02-17, 14:48
Medlem
H1ONEs avatar
Den sexuella makt existerar inte i ett vakuum utan kompletteras av mäns relationella makt. Mannen får sex av kvinnan kvinnan får förhållande av mannen. Både man och kvinna njuter av förhållande och sex men makten fördelas på olika områden så att harmoni och balans kan uppstå genom att varje sida är ansvarig och inte missbrukar sin makt.
Citera
2015-02-17, 15:50
Medlem
Jo så kände jag också i tonåren..

Men tro mig.. efter ha sett och klämt på 1000-tals tuttar minskar attraktionen.

Nu uppskattar men en god natts sömn istället för att göka
Citera
2015-02-17, 21:16
Medlem
Sirianas avatar
Nej, personligen känner jag ingen makt.

Jag kan tycka att jag ser bra ut, men sen när jag går på stan och ser att killar kollar blir jag plötsligt osäker. Varför kollar dom? Är jag kanske apful? Jag kanske bara ser en falsk spegelbild som inte stämmer? Jag kanske ser ut som roadkill?
Citera
2015-02-21, 22:48
Medlem
VilketsomHelsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siriana

Jag kan tycka att jag ser bra ut, men sen när jag går på stan och ser att killar kollar blir jag plötsligt osäker. Varför kollar dom? Är jag kanske apful? Jag kanske bara ser en falsk spegelbild som inte stämmer? Jag kanske ser ut som roadkill?

Om du ser ut som ett roadkill så kollar jag inte, ser dig knappt ens om du står i vägen.
En snabb blick när du är inom synhåll avgör saken, är du snygg så kollar jag, kan inte låta bli

Märker du inte hur du blir bemött av oss?
Kolla i våra ögon om vi luras när vi är jättetrevliga mot dig eller om "intresselampan" är tänd på riktigt
Citera
2015-02-21, 23:41
Medlem
Är du lika kåt på din mamma? Nej. Det betyder du attraheras olika till olika kvinnor. Sätt din mamma på lägsta punkten till attraktion.
Citera
2015-02-23, 08:42
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars.svaxon
Red ut begreppen om kvinnans makt och att den sitter i rumpa, bröst och vagina.

Alla män blir kåta av att se kvinnobröst, även en urringning kan få den hårdaste och tuffaste man att gå ner på benen och dyrka utan att veta vad han håller på med. Kvinnor kan med sina kroppar få de flesta män att kunna göra vad som helst för att framstå som en riktig man inför kvinnan, total makt över mannen har kvinnan på detta område.

Skulle själv bli helt tagen om en kvinna satt mitt emot mig på ett kafe och rätade till bysten och kollade på mig samtidigt med en flirtig blick, hon skulle då kunna få mig att göra vad som helst.

Vad som jag ville diskutera är om denna makt kvinnor har naturligt hos sig, om den den kan ha utvecklats genom åren och gjort att feminismen har kunnat rota sig så som den gjort?
Jo visst känner jag att jag har makt. Jag är medveten om att jag har ett tilltalade utseende. Trivs med att göra en kille tänd genom att räta till bysten eller att dra upp kjolen och räta till strumpebanden. Och när han glott så att ögonen trilla ur bara dra. Häftigt med denna typ av teasing.
Citera
2015-02-23, 18:24
Bannlyst
Citat:

det är väl ganska typiskt för snygga tjejer att känna så???
Citera
2015-02-23, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lars.svaxon
Red ut begreppen om kvinnans makt och att den sitter i rumpa, bröst och vagina.

Alla män blir kåta av att se kvinnobröst, även en urringning kan få den hårdaste och tuffaste man att gå ner på benen och dyrka utan att veta vad han håller på med. Kvinnor kan med sina kroppar få de flesta män att kunna göra vad som helst för att framstå som en riktig man inför kvinnan, total makt över mannen har kvinnan på detta område.

Skulle själv bli helt tagen om en kvinna satt mitt emot mig på ett kafe och rätade till bysten och kollade på mig samtidigt med en flirtig blick, hon skulle då kunna få mig att göra vad som helst.

Vad som jag ville diskutera är om denna makt kvinnor har naturligt hos sig, om den den kan ha utvecklats genom åren och gjort att feminismen har kunnat rota sig så som den gjort?

o yeah, the power of the pussy - been there, done that
Citera
2015-02-24, 00:51
Medlem
Sirianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApacheKid
det är väl ganska typiskt för snygga tjejer att känna så???

Hm.. Jag kan tycka att många av tjejerna man ser på krogen/stan verkar vara riktigt säkra på sig själv och sin tjuskraft. Kanske handlar om att arbeta med sig själv på nåt vänster.
Citera
2015-02-24, 10:54
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Hm.. Jag kan tycka att många av tjejerna man ser på krogen/stan verkar vara riktigt säkra på sig själv och sin tjuskraft. Kanske handlar om att arbeta med sig själv på nåt vänster.

Javisst! Du har så rätt.
Citera
2015-02-24, 12:21
Avslutad
Erotik och sexualitet --> Feminism och jämställdhet
/Moderator
Citera
2015-02-25, 15:52
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:

Äh, man ska bara chilla och låta karlarna göra jobbet. När jag går ut med mitt tjejgäng på något danshak så sätter vi oss bara vid ett bord och väntar. Inom ca 10 minuter har såväl servitörer som "raggare" kommit till vårt bord och börjat flörta.

Man ska utnyttja de segment på marknaden där man sitter på de starkaste aktierna. På köttmarknaden är det vi tjejer som regerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in