Citat:
Hmm, fast han borde ju vara lite van då eller hur? 
Angående avundsjukan så yes, den kan jag ha förståelse för, och kan hälsa att det nog jobbas lite på den saken här och var i div. kvinnomedvetanden.
Personligen erfarenhet säger mig också att samma regel som gäller för kvinnor nog gäller även män, div. skaffa ett förhållande så får man bra sex i den mängd som är önskvärt så länge som förhållandet funkar vill säga. I trygga förhållanden kan man släppa lite på alla masker och ta för sig och det kan nog komma en del killar som är trötta på att alltid vara ledhunden till del.
I övrigt är det nog inte så mycket man kan göra med denna sak, män kanske ska backa lite så kvinnor får en chans känna efter vad de vill och uttrycka detta, kvinnor är i regel något långsammare än män.
Men sorry, kvinnor besitter inte någon makt över män i denna sak som inte män på sin sida inte också besitter. Den beslutandemakt som kvinnor sitter på har de dessutom all rätt att ha. Så likosm inget att göra något åt.

Angående avundsjukan så yes, den kan jag ha förståelse för, och kan hälsa att det nog jobbas lite på den saken här och var i div. kvinnomedvetanden.
Personligen erfarenhet säger mig också att samma regel som gäller för kvinnor nog gäller även män, div. skaffa ett förhållande så får man bra sex i den mängd som är önskvärt så länge som förhållandet funkar vill säga. I trygga förhållanden kan man släppa lite på alla masker och ta för sig och det kan nog komma en del killar som är trötta på att alltid vara ledhunden till del.
I övrigt är det nog inte så mycket man kan göra med denna sak, män kanske ska backa lite så kvinnor får en chans känna efter vad de vill och uttrycka detta, kvinnor är i regel något långsammare än män.
Men sorry, kvinnor besitter inte någon makt över män i denna sak som inte män på sin sida inte också besitter. Den beslutandemakt som kvinnor sitter på har de dessutom all rätt att ha. Så likosm inget att göra något åt.
Tvång eller ej, det faktum att extremt få män skäms bort för att den maskulina rollen väger lättare på deras axlar gör inte deras börda lätt. I jämförelse så är bördan för den absoluta massan män tung, en väg lagd med krav som dessa mänskliga sysslor sällan kan ignorera om de vill ha någon relation med kvinnor.
Kravet som ställs på kvinnor för att finna och upprätthålla ett förhållande är i regel svår som en suck. Hon behöver som mest sära på benen och mannen stannar hos henne. Som motexempel kan jag peka på en manlig kollega som alla vet är sjukt snygg, även han har svårt att finna kvinnor. Ibland knorrar han om det, den jäveln, som i runda slängar prasslar med sex till åtta kvinnor om året.
Jo, det är ju sant att man släpper på masken då ett förhållande är etablerat.
Kvinnor har all tid i världen att svänga med armarna i det utrymme de försetts med av evolutionen och deras könsprivilegium att bestämma sig vad fan de vill. Oftast tar det månader att få ett ärligt svar om man ger henne tid, därför kan män bli väldigt operativa i svarssökandet. Det jag märkt är att om man vägrar henne kuk så knuffar frustrationen svaren, sen får hon leka sig mätt. Det finns en ofin sanning i mäns påstående om att kvinnor är krångliga.
vad sur jag blev nu du.