2015-01-04, 01:10
Medlem
dekarons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Hmm, fast han borde ju vara lite van då eller hur?
Angående avundsjukan så yes, den kan jag ha förståelse för, och kan hälsa att det nog jobbas lite på den saken här och var i div. kvinnomedvetanden.
Personligen erfarenhet säger mig också att samma regel som gäller för kvinnor nog gäller även män, div. skaffa ett förhållande så får man bra sex i den mängd som är önskvärt så länge som förhållandet funkar vill säga. I trygga förhållanden kan man släppa lite på alla masker och ta för sig och det kan nog komma en del killar som är trötta på att alltid vara ledhunden till del.
I övrigt är det nog inte så mycket man kan göra med denna sak, män kanske ska backa lite så kvinnor får en chans känna efter vad de vill och uttrycka detta, kvinnor är i regel något långsammare än män.

Men sorry, kvinnor besitter inte någon makt över män i denna sak som inte män på sin sida inte också besitter. Den beslutandemakt som kvinnor sitter på har de dessutom all rätt att ha. Så likosm inget att göra något åt.

Tvång eller ej, det faktum att extremt få män skäms bort för att den maskulina rollen väger lättare på deras axlar gör inte deras börda lätt. I jämförelse så är bördan för den absoluta massan män tung, en väg lagd med krav som dessa mänskliga sysslor sällan kan ignorera om de vill ha någon relation med kvinnor.

Kravet som ställs på kvinnor för att finna och upprätthålla ett förhållande är i regel svår som en suck. Hon behöver som mest sära på benen och mannen stannar hos henne. Som motexempel kan jag peka på en manlig kollega som alla vet är sjukt snygg, även han har svårt att finna kvinnor. Ibland knorrar han om det, den jäveln, som i runda slängar prasslar med sex till åtta kvinnor om året.

Jo, det är ju sant att man släpper på masken då ett förhållande är etablerat.

Kvinnor har all tid i världen att svänga med armarna i det utrymme de försetts med av evolutionen och deras könsprivilegium att bestämma sig vad fan de vill. Oftast tar det månader att få ett ärligt svar om man ger henne tid, därför kan män bli väldigt operativa i svarssökandet. Det jag märkt är att om man vägrar henne kuk så knuffar frustrationen svaren, sen får hon leka sig mätt. Det finns en ofin sanning i mäns påstående om att kvinnor är krångliga.
Citera
2015-01-04, 01:13
Medlem
Citat:
"mitt sexuella värde" ??
Alla heterosexuella möten i världen är mellan en man och en kvinna, så nog lär där finnas ett "sexuellt värde" som även män som grupp innehar eller hur? Eller inbillar du dig att alla sexuella möten är våldtäkter? Det kan jag tala om för dig att det är de inte.
En absolut majoritet människor, kvinnor och män äger makt att förverkliga sig själva i Sverige idag. Att män som grupp på nått sått skulle sitta med nån sämre hand gällande just sex är för mig rätt konstigt syn, för säg mig vilka är det då som alla dessa lyckliga och sexuellt förverkligade kvinnor
"förverkligar" sin sexualitet med? Dildos? Robotar? Vad?

Det du pratar om är individuella misslyckanden, det är inte samma sak som det som diskuteras i tråden, nämligen gruppen kvinnors sexuella makt över gruppen mäns sexuella makt. Right?
Och eftersom befolkningen är ungefär uppdelat 50/50 så kan du vara försäkrad om att för varje singel man där ute som inte får sex just den kvällen så finns där en singel donna som inte heller får sex just den kvällen.

Har du levt under en sten hela ditt liv eller? Det är väl det mest självklara som finns, att det är kvinnorna som väljer sin man, punkt slut.

Detta har alla män lärt sig sen de föddes, och agerar också på så sätt. Hur kan inte kvinnan ha makten, när det är hon som väljer?

Nej, det är aldrig någon man som väljer några kvinnor överhuvudtaget, kvinnor väljer alltid.

Det män gör är att det på alla möjliga sätt försöker imponera på kvinnor, måhända vara med makt, pengar, utseende.

Kvinnor väljer dessa män och de gör det enbart för att göra andra kvinnor avundsjuka och på så sätt
få högre status. Att sen män ligger med va fan som helst är en annan sak, eller kanske inte eftersom det höjer deras status att ligga med många kvinnor, för att på så sätt attrahera bättre kvinnor ( helt sjukt jag vet men så är det).

Detta vet alla normala kvinnor om, därför behöver de inte ragga upp vem som helst och de kan ha skyhöga krav på männen, eftersom de vet att männen kommer alltid komma.

Så funkar det min vän, och det trodde jag alla över 20år hade lärt sig, du kanske borde resa ut i världen och se efter själv?

Tror det skulle vara bra för dig att lämna Tjockhult och ta reda på hur det verkligen fungerar?
Citera
2015-01-04, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skulleintetrodet
Har du levt under en sten hela ditt liv eller? Det är väl det mest självklara som finns, att det är kvinnorna som väljer sin man, punkt slut.

Detta har alla män lärt sig sen de föddes, och agerar också på så sätt. Hur kan inte kvinnan ha makten, när det är hon som väljer?

Nej, det är aldrig någon man som väljer några kvinnor överhuvudtaget, kvinnor väljer alltid.

Det män gör är att det på alla möjliga sätt försöker imponera på kvinnor, måhända vara med makt, pengar, utseende.

Kvinnor väljer dessa män och de gör det enbart för att göra andra kvinnor avundsjuka och på så sätt
få högre status. Att sen män ligger med va fan som helst är en annan sak, eller kanske inte eftersom det höjer deras status att ligga med många kvinnor, för att på så sätt attrahera bättre kvinnor ( helt sjukt jag vet men så är det).

Detta vet alla normala kvinnor om, därför behöver de inte ragga upp vem som helst och de kan ha skyhöga krav på männen, eftersom de vet att männen kommer alltid komma.

Så funkar det min vän, och det trodde jag alla över 20år hade lärt sig, du kanske borde resa ut i världen och se efter själv?

Tror det skulle vara bra för dig att lämna Tjockhult och ta reda på hur det verkligen fungerar?

Ahhh! Ingen hejd på flosklerna på detta forum, blir ni inte trötta på att sitta i alla denna dynga upp över öronen? hmm?

Jag börjar bli aningens trött läsa allt detta skräp.

Ja! Kvinnor väljer sina män, självklart gör de det.. MEN! Män väljer också kvinnor, kära du.
Är liksom inte så att det står en polis och tvingar män att ta vilken kvinna som helst till partner under batonghot. HON ska du ta och ingen annan annars jäklar knockar jag dig och kör dig till arresten.
Och kvinnor har precis lika många kvinnor att konkurrera med om män som män har andra män, ingen som helst skillnad.

Våra normer ser ut så att kvinnor väljer intelligens, humor, begåvning, stil och stålars. ( i den ordningen ungefär) och män väljer utseende, ungdom, utseende, utseende, stil och sen kanske intelligens i den ordningen.
Finns alltså en anledning till att kvinnor lägger ner enorm energi på sitt yttre. Capische?

Var tacksam för att kvinnor har lite krav på sina män, det håller er i trim och på tå…
kan ju behövas eller hur?
Senast redigerad av ScottWalter 2015-01-04 kl. 01:47.
Citera
2015-01-04, 01:27
Bannlyst
[b]Vad kvinnor vill ha[b]

En Jaguar i garaget. En mink i garderoben. En hingst i sangen och en asna som betalar allt.

Man daremot ar nojda med en liten mus ;-)
Citera
2015-01-04, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekaron
Tvång eller ej, det faktum att extremt få män skäms bort för att den maskulina rollen väger lättare på deras axlar gör inte deras börda lätt. I jämförelse så är bördan för den absoluta massan män tung, en väg lagd med krav som dessa mänskliga sysslor sällan kan ignorera om de vill ha någon relation med kvinnor.

Kravet som ställs på kvinnor för att finna och upprätthålla ett förhållande är i regel svår som en suck. Hon behöver som mest sära på benen och mannen stannar hos henne. Som motexempel kan jag peka på en manlig kollega som alla vet är sjukt snygg, även han har svårt att finna kvinnor. Ibland knorrar han om det, den jäveln, som i runda slängar prasslar med sex till åtta kvinnor om året.

Jo, det är ju sant att man släpper på masken då ett förhållande är etablerat.

Kvinnor har all tid i världen att svänga med armarna i det utrymme de försetts med av evolutionen och deras könsprivilegium att bestämma sig vad fan de vill. Oftast tar det månader att få ett ärligt svar om man ger henne tid, därför kan män bli väldigt operativa i svarssökandet. Det jag märkt är att om man vägrar henne kuk så knuffar frustrationen svaren, sen får hon leka sig mätt. Det finns en ofin sanning i mäns påstående om att kvinnor är krångliga.

Finns åtskillig forskning som visar att den energi och uppoffring som kvinnor lägger ner på sina förhållanden överväger mäns motsvarande ansträngningar.
Vid skilsmässor så är män de stora förlorarna, eftersom de blir av med en avsevärd mängd "support" som frugan stått för och förlorar dessutom ekonomiskt och socialt på skilsmässa. Mens frugan i regel plötsligt sitter igen med befriade resurser, mer tid, bättre ekonomi och bättre socialt liv efter skilsmässan än vad hon hade innan.

Den tycker jag du kan fundera på lite vad det har att säga om kvinnor och män och "lätthet" i förhållanden.
Citera
2015-01-04, 01:49
Medlem
Citat:
Men sorry, kvinnor besitter inte någon makt över män i denna sak som inte män på sin sida inte också besitter.

Hur kan du uttala dig om det?

Du skulle inte själv uppleva den makten, då du själv upplever den som någonting normalt, någonting du inte ens reflekterar över. De enda som kan uttala sig är de som känt sig utsatta för den makten, eller upplever bristen på makt själva?

Med ditt resonemang kan jag hävda att jag (som vit, svensk cisman etc. etc) inte heller har någon makt, då jag minsann aldrig känt av den.

Citat:
Att män som grupp på nått sått skulle sitta med nån sämre hand gällande just sex är för mig rätt konstigt syn

Förstår inte hur detta kan vara ett mysterium?

På dejtingsajten jag är medlem på får jag ett spontant mail i halvåret. Ungefär samma gäller alla killar jag pratat med. En genomsnittlig tjej på samma sajt, får kanske fem mail om dagen. Du påstår att det "inte" skulle ge mig, och alla andra killar en sämre hand att jobba med?

Du kan ju läsa den här, om du inte tror på anekdotiska bevis?

http://jonmillward.com/blog/attraction-dating/cupid-on-trial-a-4-month-online-dating-experiment/

Citat:
för säg mig vilka är det då som alla dessa lyckliga och sexuellt förverkligade kvinnor
"förverkligar" sin sexualitet med? Dildos? Robotar? Vad?

De förverkligar sin sexualitet med män(niskor) de är attraherade av, som tycker om saker de också gör, be that rep, maktlekar eller vanligt vanlijsex.

Det finns en teori, som säger att 80% av singelkvinnorna, ligger med 20% av singelmännen, alltså de allra mest attraktiva. Det brukar kallas för paretoprincipen. Mina minions håller på och letar oantastliga bevis, under tiden får du nöja dig med lite siffror från CDC:

http://www.hookingupsmart.com/2010/09/14/hookinguprealities/sex-and-the-pareto-principle/

Citat:
Det du pratar om är individuella misslyckanden, det är inte samma sak som det som diskuteras i tråden, nämligen gruppen kvinnors sexuella makt över gruppen mäns sexuella makt. Right?
Och eftersom befolkningen är ungefär uppdelat 50/50 så kan du vara försäkrad om att för varje singel man där ute som inte får sex just den kvällen så finns där en singel donna som inte heller får sex just den kvällen.

Många individuella misslyckanden, är någonting som tillsammans blir strukturell makt, resp. strukturell maktlöshet.

Och det stämmer inte att befolkningen är uppdelad 50/50. Det föds ca 6% fler pojkar, och fler män än kvinnor kommer som invandrare till Sverige. För närvarande har vi ett nettoöverskott på killar mellan 15 och 65:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_sex_ratio

Lägg till på det alla hemmasittande singelmammor (vars losers till ex fortfarande finns på marknaden).
Citera
2015-01-04, 02:20
Medlem
Citat:
Ahhh! Ingen hejd på flosklerna på detta forum, blir ni inte trötta på att sitta i alla denna dynga upp över öronen? hmm?

Jag börjar bli aningens trött läsa allt detta skräp.

Ja! Kvinnor väljer sina män, självklart gör de det.. MEN! Män väljer också kvinnor, kära du.
Är liksom inte så att det står en polis och tvingar män att ta vilken kvinna som helst till partner under batonghot. HON ska du ta och ingen annan annars jäklar knockar jag dig och kör dig till arresten.
Och kvinnor har precis lika många kvinnor att konkurrera med om män som män har andra män, ingen som helst skillnad.

Våra normer ser ut så att kvinnor väljer intelligens, humor, begåvning, stil och stålars. ( i den ordningen ungefär) och män väljer utseende, ungdom, utseende, utseende, stil och sen kanske intelligens i den ordningen.
Finns alltså en anledning till att kvinnor lägger ner enorm energi på sitt yttre. Capische?

Var tacksam för att kvinnor har lite krav på sina män, det håller er i trim och på tå…
kan ju behövas eller hur?

Men kära nån då, lille vän, det du läser är ju inget skräp det är ju sanningen, sen kan man ju så klart tycka att det inte borde vara så, men det är en annan sak.

Jag hävdar fortfarande att du har fel när du säger att män väljer också sina kvinnor, eftersom det inte är sant. Ja det kanske finns män som tror att de väljer, men nej det stämmer inte. Kvinnorna kommer alltid välja, det finns kvinnor som ger sken av att det är valda, kvinnor är mycket smartare än så.
Citera
2015-01-04, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madamehussein
Hur kan du uttala dig om det?

Du skulle inte själv uppleva den makten, då du själv upplever den som någonting normalt, någonting du inte ens reflekterar över. De enda som kan uttala sig är de som känt sig utsatta för den makten, eller upplever bristen på makt själva?

Med ditt resonemang kan jag hävda att jag (som vit, svensk cisman etc. etc) inte heller har någon makt, då jag minsann aldrig känt av den.

Hur kan du uttala dig i ämnet kan jag då säga eller hur? Du är man och ser det fårn din synvinkel och jag är kvinna och ser det från min synvinkel, eller snarare min "historiska" synvinkel, eftersom jag inte är ute i nått vimmel och letar man eller sex, längre.

utöver detta kan man också använda sin logik något eller hur. Hade världen bestått av 30% absolut icke sexuellt intresserade kvinnliga individer och 70% superkåta män som la sig på backen och slickade marken där kvinnor gick så hade jag kanske tyckt att hypotesen om kvinnors sexuella makt och mäns totala beroendeställning hade stämt. men nu ser inte världen riktigt ut så eller hur?

Citat:
Förstår inte hur detta kan vara ett mysterium?

På dejtingsajten jag är medlem på får jag ett spontant mail i halvåret. Ungefär samma gäller alla killar jag pratat med. En genomsnittlig tjej på samma sajt, får kanske fem mail om dagen. Du påstår att det "inte" skulle ge mig, och alla andra killar en sämre hand att jobba med?

Du kan ju läsa den här, om du inte tror på anekdotiska bevis?

http://jonmillward.com/blog/attraction-dating/cupid-on-trial-a-4-month-online-dating-experiment/

Betyder att kvinnor inte sitter på dejtingsiter, utan de får sitt sex"fix" på annat vis eller hur?

Citat:
De förverkligar sin sexualitet med män(niskor) de är attraherade av, som tycker om saker de också gör, be that rep, maktlekar eller vanligt vanlijsex.

Det finns en teori, som säger att 80% av singelkvinnorna, ligger med 20% av singelmännen, alltså de allra mest attraktiva. Det brukar kallas för paretoprincipen. Mina minions håller på och letar oantastliga bevis, under tiden får du nöja dig med lite siffror från CDC:

http://www.hookingupsmart.com/2010/09/14/hookinguprealities/sex-and-the-pareto-principle/

Just, och vilka är då dessa om inte män, eller hur? Istället för att sitta på div. forum och gnöla över kvinnors "sexuella makt" borde ni kanske gnöla över vissa av era manliga vänners outsinnliga behov av sex och behov av att sitta med räknesticka och räkna antal knull/ kvinnor. Någonsin slagit dig?
För så klart att kvinnor vill ligga med de bästa, vad trodde ni? Vore ju avsevärt mer effektivt att istället för att gnälla om kvinnliga horor, slampor etc (säger inte att du gör det, men stora delar av det manliga forumet) kanske gnälla över manliga dito, som faktiskt gör skäl för namnet för övrigt, för vad kan vara mer slampigt än att knulla med 4 nya kvinnor per vecka. Dessa män stjäl gosakerna för er, ni borde gå på dem och bemöta deras skryt över antal kvinnor i sin loggbok med det förakt det faktiskt är värt.
Tips! i alla välmening.

Citat:
Många individella misslyckanden, är någonting som tillsammans blir strukturell makt, resp. strukturell maktlöshet.

Och det stämmer inte att befolkningen är uppdelad 50/50. Det föds ca 6% fler pojkar, och fler män än kvinnor kommer som invandrare till Sverige. För närvarande har vi ett nettoöverskott på killar mellan 15 och 65:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_sex_ratio

Lägg till på det alla hemmasittande singelmammor (vars losers till ex fortfarande finns på marknaden).

Bah! ingen gigantisk stor skillnad mellan könen du, enligt din tabell går det 1.03 man per kvinna.
Och då får ni väl börja ragga på dessa singelmammor då, eller hur?
Jag har 2 väninnor just i den sitsen, 1 dessutom assmart jurist som raggar efter män, enligt dem så är det hopplöst, killar är bara ute efter sex inget seriöst. Tror en har gett upp. Ska jag hälsa dem att den "sexuella makten" ligger hos dem? hmm?
Citera
2015-01-04, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skulleintetrodet
Men kära nån då, lille vän, det du läser är ju inget skräp det är ju sanningen, sen kan man ju så klart tycka att det inte borde vara så, men det är en annan sak.

Jag hävdar fortfarande att du har fel när du säger att män väljer också sina kvinnor, eftersom det inte är sant. Ja det kanske finns män som tror att de väljer, men nej det stämmer inte. Kvinnorna kommer alltid välja, det finns kvinnor som ger sken av att det är valda, kvinnor är mycket smartare än så.

Ok, så vi har då alltså en speciell avdelning hos polisen, eller är det militären? SÄPO? som jobbar aktivt med att tvinga män in i äktenskap med utvalda kvinnor? I see.
Visst om du säger det så.

Så synd måste jag säga…att jag inte visste detta innan jag snällt bad min nuvarande flytta in hos lilla mig, jag har en lång lista med snubbar jag gärna hade kunnat tänkt mig….fasen! vad sur jag blev nu du.
Citera
2015-01-04, 02:48
Medlem
Citat:
Ok, så vi har då alltså en speciell avdelning hos polisen, eller är det militären? SÄPO? som jobbar aktivt med att tvinga män in i äktenskap med utvalda kvinnor? I see.
Visst om du säger det så.

Så synd måste jag säga…att jag inte visste detta innan jag snällt bad min nuvarande flytta in hos lilla mig, jag har en lång lista med snubbar jag gärna hade kunnat tänkt mig….fasen! vad sur jag blev nu du.

Ok, där tog argumenten slut, men det är klart har man aldrig lämnat Grishult kanske man inte förstår bättre hur världen fungerar? Trist att du ska försöka dig på härskartekniker och annat trams.

Du verkar i övrigt vara en reko tjej ( kvinna ) ? Med i övrigt bra åsikter om det mesta, lite trist med din attityd tycker jag.
Citera
2015-01-04, 02:50
Medlem
dekarons avatar
Citat:
Finns åtskillig forskning som visar att den energi och uppoffring som kvinnor lägger ner på sina förhållanden överväger mäns motsvarande ansträngningar.
Vid skilsmässor så är män de stora förlorarna, eftersom de blir av med en avsevärd mängd "support" som frugan stått för och förlorar dessutom ekonomiskt och socialt på skilsmässa. Mens frugan i regel plötsligt sitter igen med befriade resurser, mer tid, bättre ekonomi och bättre socialt liv efter skilsmässan än vad hon hade innan.

Den tycker jag du kan fundera på lite vad det har att säga om kvinnor och män och "lätthet" i förhållanden.

Det kvinnor lägger ned i hushållssysslor bör nog ses balanserat. Hur folk kastar sig på en från alla håll och kanter när man påpekar: att även om hushållssysslor är inte det lättaste så kan det inte jämföra sig med att behöva lyfta tre ton minst varje dag upp för trappor åt otacksamma kunder.

Men jag anser fortfarande att uppehåll av hemmet är viktigt, kvinnans jobb är viktig. Fattar inte nedlåtenheten folk måste omtala denna roll med. Visst, utan mannens evinnerliga slit på fältet och beredvilligheten att riskera döden på jobbet så lär substantivet "huset" komma ut som desperat skryt att beskriva en jordgrotta som.

Det är klart att kvinnor förlorar sexuellt och socialt på att binda sig. Det är ju för fan ett hinder på kvinnans förmåga att friskt välja och vraka i utbudet av män. Kvinnor har ett intresse att finna det bästa genetiska materialet att avla avkomma på; det praktiska är tunt i jämförelse att finna skäl att klaga på. Kvinnor nöjer sig aldrig om inte mannen gör exakt rätt saker för henne. Mångbiljonär gör kvinnan nöjd? Näää, ge henne en halv biljon sen kanske hon strålar av tacksamhet, annars kanske det gör henne våt — troligast så brer hon på lite extra smör på makens mackor i någon dag eller så, sen får det räcka med mansprivilegiumet.
Citera
2015-01-04, 10:50
Medlem
Citat:
Hur kan du uttala dig i ämnet kan jag då säga eller hur? Du är man och ser det fårn din synvinkel och jag är kvinna och ser det från min synvinkel, eller snarare min "historiska" synvinkel, eftersom jag inte är ute i nått vimmel och letar man eller sex, längre.

Du bemöter inte argumentet. Om du på allvar menar att du inte kan ha någon makt, just då du inte känt av den, kan jag hävda samma sak. Känner mig inte alls priviligierad som vid svensk cisman, känner inte alls jag har ngn makt, som inte du har? Alltså måste detta med patriarkat och kvinnlig underordning vara bullshit.

Citat:

Betyder att kvinnor inte sitter på dejtingsiter, utan de får sitt sex"fix" på annat vis eller hur?

Nej, det betyder att kvinnor på dejtingsidor (liksom i vanliga livet) har vant sig vid att bli "servade" av män, som tar kontakten åt dom. Enda kortsiktiga vägen ur det där, är att skriva 30 mail om dagen, bli mer rolig/originell och på det sättet "ytterligare" förstärka maktobalansen i kvinnans favör.

Jag har funderat på, att i min framtida, världsomspännande mansrättsrörelse utlysa sex-/kontaktstrejk, och låta de bortskämda våpen jobba röven av sig. Det får dock bli ett framtida projekt.

Citat:

Vore ju avsevärt mer effektivt att istället för att gnälla om kvinnliga horor, slampor etc (säger inte att du gör det, men stora delar av det manliga forumet) kanske gnälla över manliga dito, som faktiskt gör skäl för namnet för övrigt, för vad kan vara mer slampigt än att knulla med 4 nya kvinnor per vecka. Dessa män stjäl gosakerna för er, ni borde gå på dem och bemöta deras skryt över antal kvinnor i sin loggbok med det förakt det faktiskt är värt.

Vilka på flashback gnäller om kvinnliga slampor/horor?

Blivit tillräckligt skam-/skuldbelagd för min sexualitet av feminister som det är (Porr är teorin, våldtäkt är praktiken osv osv). Det är ett rentutsagt vidrigt beteende, och jag tänker aldrig bete mig på det sättet mot någon annan, vare sig det är killar eller tjejer det rör sig om. Jämställdhet borde handla om att lyfta folk (dvs både killar och tjejer som har det svårt) och inte om att skam- eller skuldbelägga någon.

Citat:
Bah! ingen gigantisk stor skillnad mellan könen du, enligt din tabell går det 1.03 man per kvinna.
Och då får ni väl börja ragga på dessa singelmammor då, eller hur?

Likväl en skillnad, som förstärks av sagda singelmammor. Och var hänger dom någonstans?

Citat:
Jag har 2 väninnor just i den sitsen, 1 dessutom assmart jurist som raggar efter män, enligt dem så är det hopplöst, killar är bara ute efter sex inget seriöst. Tror en har gett upp. Ska jag hälsa dem att den "sexuella makten" ligger hos dem? hmm?

Återigen, var hänger dom någonstans?
Senast redigerad av madamehussein 2015-01-04 kl. 10:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in