2014-12-12, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AntiBus
japp dubbelrum, man kanske borde ragga upp en hona, nej usch, orkar inte gå ut, håller mig till rummet
hoppas soc inte hittar något, detta är rena lyxlivet vad jag är van mid
Får man lov att fråga vad soc betalar för rummet?
Citera
2014-12-12, 02:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rutsfitta
Tax? Hennes hund?

Ja, taxens ägare, dvs även vandrarhemmets ägare.
Citera
2014-12-12, 04:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Hoppas du inte menar allvar, du har ju en behandling på gång, ta vara på den chansen och sälj spriten för fan.
skojar du, detta är min sista chans att dricka alkohol....shit mannen, om jag skulle kunna skita i det, skulle jag behöva behandling då? Skärp dig!!!
Citera
2014-12-12, 04:13
Bannlyst
Citat:
Får man lov att fråga vad soc betalar för rummet?
jajjamen
är det inte underbart
å andra sidan, jag har jobbat hela mitt liv innan alkoholen tog över så jag är ingen jävla sandneger, jag är svensk som råkade drabbades av alkoholism, inte en sjukdom, men jag anser det är en mental besatthet, vad anser du?
Citera
2014-12-12, 04:45
Bannlyst
Citat:
jajjamen
är det inte underbart
å andra sidan, jag har jobbat hela mitt liv innan alkoholen tog över så jag är ingen jävla sandneger, jag är svensk som råkade drabbades av alkoholism, inte en sjukdom, men jag anser det är en mental besatthet, vad anser du?
Jag tycker du är en oanständig lodis som sitter och super och har det gott för mina skattepengar
Citera
2014-12-12, 04:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FacelessEntity
Ja, taxens ägare, dvs även vandrarhemmets ägare.
Jag har vandrat över hela Sverige och bott på alla vandrarhem där finns. Och inte någonsin har jag sett en tax nånstans. Var det här i utlandet?
Citera
2014-12-12, 06:31
Bannlyst
Citat:
Jag tycker du är en oanständig lodis som sitter och super och har det gott för mina skattepengar

HUR känns det rätt nu, jag dricker en öl som du betaltat i katt medan du städar ett jävla nedspytt golv?
Haha säger jag, du drog vinslotten, skål !
Vad snackar du om för tax? Jag har då inte sett en tax här, och skulle jag se en skulle jag nog klappa den.
Senast redigerad av AntiBus 2014-12-12 kl. 06:33.
Citera
2014-12-12, 06:41
Medlem
Kan man verkligen köpa 23 flaskor vodka på en och samma gång här hemma på systemet? Hur har du fraktat alla flaskor? Kör du bil, eller? bara nyfiken.Lycka till!
Citera
2014-12-12, 06:50
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarramir
Kan man verkligen köpa 23 flaskor vodka på en och samma gång här hemma på systemet? Hur har du fraktat alla flaskor? Kör du bil, eller? bara nyfiken.Lycka till!

Varför skulle man inte kunna? Finns det bara i laget så..

Att bli störd på rummet på vandrarhem behöver du nog inte bekymmra dig om
Citera
2014-12-12, 07:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jarramir
jag kör bil, men bilen står still nu, dricker inte och kör bil
jag sa att det var företagsfest, om du vill kan jag skicka en bild på vodkafalskorna
Citera
2014-12-12, 07:17
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Hur går det för dig?

Det är livsfarligt för en alkis att ha så mycket sprit hemma.

Själv sitter jag o väntar på att bolaget ska öppna.
Citera
2014-12-12, 08:21
Medlem
Citat:
jajjamen
är det inte underbart

Så du menar att mental besatthet inte är en mental sjukdom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in