2014-12-12, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AntiBus
jag kör bil, men bilen står still nu, dricker inte och kör bil
jag sa att det var företagsfest, om du vill kan jag skicka en bild på vodkafalskorna
Kan du inte posta en bild här på flaskorna och lite hur du har det i rummet. Vore spännande!
Citera
2014-12-12, 20:05
Medlem
orrecrists avatar
Bo på vandrarhem i väntan på behandlingshem? Varför inte vänta hemma ? (Jag hade begärt 5 stjärnigt hotell )
Citera
2014-12-12, 21:35
Medlem
Dom är ju så jävla snåla. Dom vill ge dig vad som är billigaste
Citera
2014-12-12, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOpiates1987
Dom är ju så jävla snåla. Dom vill ge dig vad som är billigaste

Billigast är väl ändå att bo hemma i sin egen lya, varför måste du bo på vandrarhem, han är ju inte 20 år och bor hemma hos mamma precis.
Citera
2014-12-12, 23:45
Avslutad
eh, ni tror det är självklart att ha nånstans att bo om man inte har ett jobb och är i ett djupt alkoholberoende?
Citera
2014-12-13, 02:27
Avslutad
Byt till GHB/GBL istället för alkohol. Mycket smidigare och trevligare rus. Luktar inget och kan förvaras diskret i en hdpe plastflaska. Typ acetonflaska.
Citera
2014-12-13, 07:45
Medlem
Spinnflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumboHO
Vilket fall som så märker du detta när du kommer dit... Men jag har då aldrig besökt ett vandrar hem som gör "besök". Gör klart för dom att du sköter din egen städning. Ska du få lakan osv, säg att du vill ha dom utanför dörren, att du föredrar att sköte din egen hygien tack. Spela inte massa hög musik bete dig inte pundigt och sen är du fri att göra precis vad du vill! Håll rummet rent också. Om någon nu besöker dig.

Som föregående sagt. Låter riktigt puckat att dricka om du ska in på behandling, men det vet du säkert redan själv.
Det är pågrund av att hqn inte kqn sluta dricka som han skall på behandlingshem. Ifall det vore så lätt så skulle han inte behäva åka dit. Eller hur.
Citera
2014-12-13, 07:54
Medlem
Spinnflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarramir
Kan man verkligen köpa 23 flaskor vodka på en och samma gång här hemma på systemet? Hur har du fraktat alla flaskor? Kör du bil, eller? bara nyfiken.Lycka till!
Så klart inte. Gränsen går vid 22 och inte en flaska mer. Är det färstått?
Citera
2014-12-14, 05:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rutsfitta
Kan du inte posta en bild här på flaskorna och lite hur du har det i rummet. Vore spännande!
Eftersom jag inte hittar horladdaren så måste du adda mig på skype så kan jag visa hur det ser ut (rätt tragiskt) så kan jag visa med webcammen
hemkommen ifrån fyllecellen, och till min förtjusning så fanns det öl kvar
skulle till bolaget och springer på en plit, så jävla typiskt

edit: kan ma ta kort med webcamera och spara?
Senast redigerad av AntiBus 2014-12-14 kl. 05:49.
Citera
2014-12-14, 05:52
Bannlyst
jag har en jävla ovana att öppna ny burkar innan jag druckit upp, hittar hur många som helst halvfulla burkar när man känner sig för i röran, egentligen inte så rörigt, en jävla massa ölburkar överallt och tydligen har jag sovit i båda sängarna, ser riktigt risigt ut men går att städa upp på 10 min
Citera
2014-12-14, 06:20
Medlem
Moparornocars avatar
Jag får en vibb av Grönaärtan här i tråden... Hör den ens hemma i Drogrehabforumet längre?

Hur går tankarna AntiBus, vad vill du med livet egentligen?
Citera
2014-12-14, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AntiBus
Eftersom jag inte hittar horladdaren så måste du adda mig på skype så kan jag visa hur det ser ut (rätt tragiskt) så kan jag visa med webcammen
hemkommen ifrån fyllecellen, och till min förtjusning så fanns det öl kvar
skulle till bolaget och springer på en plit, så jävla typiskt

edit: kan ma ta kort med webcamera och spara?
En plit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in