2016-11-05, 10:24
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swe-vendor
Intagningssätt? Nasalt el IV?
Jag var lite sugen och testa denna men fattig som iaf jag känner mig nu, får det vänta.
Snålade och körde fec o 3-mef i förrgår. Första cs gången på bra länge.
Men några har denna på ica och hämta ut men jag ska försöka låta bli och testa då jag har en förmåga att ett test blir att jag några timmar senare står och häller vatten i påsen och gnuggar den för att få ut det sista..

Nasalt, kommer dock inte från aromer men ska vara samma batch!
Citera
2016-11-05, 10:38
Medlem
Antiseptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvandring
Hård och svårhanterbar stimulans helt enkelt, så mycket speed att jag kunde sitta i timmar och skriva ett meddelande på ett rent maniskt vis utan att egentligen njuta av ruset vid för stora doser. En annan användare bombade runt 200-300 mg och upplevde samma elände, all speed och stimulans gav lika mycket ångest som eufori.

3-mmc/cmc är mestadels lika mdma vilket är raka motsatsen till 3-bmc som faktiskt ger ett nästan rent dopaminrus alá amfetamin även om en viss mängd serotonin säkerligen florerar i hjärnan också. Men jag menar bara, med tolerans körde jag alltid en startdos på 300 mg 3-mmc med refills till grammet var slut. 3-bmc är mycket mer potent än så, finns ingen anledning att ta sådana doser i ett svep heller då ruset sakta men säkert klättrar upp och saknar lite av kicken vilket kanske är lite synd. Helt plötsligt är man bara helt efterbliven/hjärndöd om man tagit för mycket.

Så ja, ganska hög puls redan vid mindre doser skulle jag säga iaf. Hyfsat vaso också men inget som är särskilt störande i min mening. Men! Frågan är om inte denna batchen kan vara mildare som sagt och inte ge samma push, men folk som testat nya batchen var nöjda med 400 mg på 24 timmar vilket säger en hel del. Less is more, det skulle jag säga med 3-bmc utav min något begränsade erfarenhet. Nu säger jag verklgien inte att det är rent livsfarligt att tjonga i sig en monsterlina utan det kanske är hur fett som helst men jag kan bara säga att det inte var min grej.

Jag lär förmodligen testa en lina eller två av dessa fina genomskinliga kristaller senast nästa helg. To be continued...

tycker den var full hanterbar! aromers senaste är guld!bästa på länge
Citera
2016-11-05, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvandring
Hård och svårhanterbar stimulans helt enkelt, så mycket speed att jag kunde sitta i timmar och skriva ett meddelande på ett rent maniskt vis utan att egentligen njuta av ruset vid för stora doser. En annan användare bombade runt 200-300 mg och upplevde samma elände, all speed och stimulans gav lika mycket ångest som eufori.

3-mmc/cmc är mestadels lika mdma vilket är raka motsatsen till 3-bmc som faktiskt ger ett nästan rent dopaminrus alá amfetamin även om en viss mängd serotonin säkerligen florerar i hjärnan också. Men jag menar bara, med tolerans körde jag alltid en startdos på 300 mg 3-mmc med refills till grammet var slut. 3-bmc är mycket mer potent än så, finns ingen anledning att ta sådana doser i ett svep heller då ruset sakta men säkert klättrar upp och saknar lite av kicken vilket kanske är lite synd. Helt plötsligt är man bara helt efterbliven/hjärndöd om man tagit för mycket.

Så ja, ganska hög puls redan vid mindre doser skulle jag säga iaf. Hyfsat vaso också men inget som är särskilt störande i min mening. Men! Frågan är om inte denna batchen kan vara mildare som sagt och inte ge samma push, men folk som testat nya batchen var nöjda med 400 mg på 24 timmar vilket säger en hel del. Less is more, det skulle jag säga med 3-bmc utav min något begränsade erfarenhet. Nu säger jag verklgien inte att det är rent livsfarligt att tjonga i sig en monsterlina utan det kanske är hur fett som helst men jag kan bara säga att det inte var min grej.

Jag lär förmodligen testa en lina eller två av dessa fina genomskinliga kristaller senast nästa helg. To be continued...
Tack för utförligt svar.

Låter som något helt i min smak det där. Älskar att snöa in på saker som jag ofta gjorde på PV analoger. Kunde sitta i photoshop i 9 timmar och pula.

Att den är såpass dospotent är ju bra men kan vara farligt för sådanna som mig som har väldigt svårt att sluta om inte allt pulver är borta.
Har den här ett stort återdoseringsbegär?

Skulle även höra om någon har provat att röka denna på folie tex ?
Citera
2016-11-05, 21:42
Medlem
Yo

Sent svar sorry. Mina tankar om denna:
Snorta under 12 timmar ca 500mg nasalt (började smått för att testa)

påminner om tjack, inte samma euofri eller lika intensivt.

Man blir ju lite speedad, men det är något som saknas i speeded känns de som. (dvs tjack light).

Bättre med hästlängder än NIPH, NEB (jag slängde både niph o nep efter en dag) och de som funnits senaste månaderna.
Citera
2016-11-06, 01:43
Medlem
JohnOldmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antiseptisk
tycker den var full hanterbar! aromers senaste är guld!bästa på länge

Tackar ödmjukast =)! jättekul att den får så bra kritik. Hoppas 2-CMC är lika bra, den finns nu med =)

Mvh!
Citera
2016-11-06, 13:19
Medlem
esants avatar
Verkar vara den här och 4f-eph som är mest omtyckta av de nytillkomna och båda beskrivs ha tjackliknande, långa rus. Vill prova någon av dem men vet inte vilken.

Har någon varit så snabb att de hunnit testa båda och kan jämföra? Skickar hydra snabbt?

Isåfall, vilken har t ex otrevligast biverkningar?
Senast redigerad av esant 2016-11-06 kl. 13:38.
Citera
2016-11-06, 21:14
Medlem
svampssons avatar
Yours truly har precis lagt beställning på en gubbe. Återkommer i veckan med något slags försök till omdömme
Citera
2016-11-08, 16:55
Medlem
Lomma63s avatar
ska försöka en snabb recension av en efterlängtad substans 3-BMC beställde 5g kom i en stor kristallkropp hårt sammanfogad av mindre kristaller 3-4 mm i diameter, lätt genomskinlig/halvklar med mjölkaktig nyans. lätt att skrapa av önskad mängd, bör kanske säga att jag använder en liten spackel som jag slipat till rakbladsskärpa, vet inte om det gått att så lätt att använda kort eller dylikt. vad jag vill mena är att det är en fast kristall inte mjölig.
när jag pulveriserade mängden jag skrapade av växte mängden en del, om man ska iv:a och inte har våg bör man tänka på detta, lite blev ganska mycket när jag var färdig.

skrapade av 150 mg
delade upp i tre linor 50 mg/ lina.
kl 14:45. drog en.

mjuk och fin för näsan inget svid , svag svårdefinierbar medicindoft, inte obehaglig.

efter 5 minuter lätt ökad puls, lätt skakig i händerna, ökad "pratighet" .

10 min ökad kroppsvärme, positiv, skön känsla både i huvud och kropp.

tyvärr blir mitt nästa återkoppling 16:25 hehe 1 timme och 40 minuter senare..medan jag satt och skulle klocka av resan mot 150 mg gick jag in på datorn ett ögonblick och glömde att jag skulle ta mer. ska dra en lina till nu 16:30. hupp så var den på plats

sammanfattningsvis av min bleka recension får bli att Aromers "nya" 3-BMC är av mycket fin kvalitet. jag tyckte i och för sig att den brunare batchen som fanns innan var den bästa som fanns på marknaden när den tog slut i butiken. om denna har samma halveringstid är denna enligt mig bäst just nu. har tröskat mig runt bland det som finns att erbjuda (dock inte 3-cmc) tar dagligen och har gjort sedan i vintras vad jag kan säga med ganska hög tolerans är denna utifrån 100 mg en jäklig fin produkt. mer av denna sortens katinoner på marknaden så blir det en fin vit jul föross som önskar. tack Aromer

ps. gillade deras 6-EAPB känsla och halveringstid super men trots nedsatt pris blir den lite dyr att ta dagligen , hade det kommit en billigare men samma styrka eller en som är lika stark men till samma pris hade det funnits två stycken super produkter under samma tak må bäst
Citera
2016-11-08, 21:48
Medlem
-spitzlix-s avatar
Går det att somna på denna likt 4f-neb eller är det att glömma? Fick smakprov av en polare åh funderar på att testa den ikväll men har jobb imorgon..
Citera
2016-11-08, 22:11
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Går det att somna på denna likt 4f-neb eller är det att glömma? Fick smakprov av en polare åh funderar på att testa den ikväll men har jobb imorgon..
Var tvärkört för både mig och mina polare.
Citera
2016-11-08, 22:16
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Var tvärkört för både mig och mina polare.
Ah segt.. Får smådutta imorgon inför jobbet då så blir det fart på bygget
Citera
2016-11-09, 00:06
Medlem
Hur upplevs efterstimulationen efter att euforin/välbefinnande lagt sig. Hur lång tid håller efterstimulationen i sig är det en sådan med jobbig sådan?

Och AT varning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in