ska försöka en snabb recension av en efterlängtad substans 3-BMC beställde 5g kom i en stor kristallkropp hårt sammanfogad av mindre kristaller 3-4 mm i diameter, lätt genomskinlig/halvklar med mjölkaktig nyans. lätt att skrapa av önskad mängd, bör kanske säga att jag använder en liten spackel som jag slipat till rakbladsskärpa, vet inte om det gått att så lätt att använda kort eller dylikt. vad jag vill mena är att det är en fast kristall inte mjölig.
när jag pulveriserade mängden jag skrapade av växte mängden en del, om man ska iv:a och inte har våg bör man tänka på detta, lite blev ganska mycket när jag var färdig.
skrapade av 150 mg
delade upp i tre linor 50 mg/ lina.
kl 14:45. drog en.
mjuk och fin för näsan inget svid , svag svårdefinierbar medicindoft, inte obehaglig.
efter 5 minuter lätt ökad puls, lätt skakig i händerna, ökad "pratighet" .
10 min ökad kroppsvärme, positiv, skön känsla både i huvud och kropp.
tyvärr blir mitt nästa återkoppling 16:25 hehe 1 timme och 40 minuter senare..medan jag satt och skulle klocka av resan mot 150 mg gick jag in på datorn ett ögonblick och glömde att jag skulle ta mer. ska dra en lina till nu 16:30. hupp så var den på plats
sammanfattningsvis av min bleka recension får bli att Aromers "nya" 3-BMC är av mycket fin kvalitet. jag tyckte i och för sig att den brunare batchen som fanns innan var den bästa som fanns på marknaden när den tog slut i butiken. om denna har samma halveringstid är denna enligt mig bäst just nu. har tröskat mig runt bland det som finns att erbjuda (dock inte 3-cmc) tar dagligen och har gjort sedan i vintras vad jag kan säga med ganska hög tolerans är denna utifrån 100 mg en jäklig fin produkt. mer av denna sortens katinoner på marknaden så blir det en fin vit jul föross som önskar. tack Aromer
ps. gillade deras 6-EAPB känsla och halveringstid super men trots nedsatt pris blir den lite dyr att ta dagligen , hade det kommit en billigare men samma styrka eller en som är lika stark men till samma pris hade det funnits två stycken super produkter under samma tak

må bäst