2016-11-03, 19:03
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnOldman
Gott om den finns de, omöjligt att få hem i lager är den dock =) TACK TULLEN!

Dem tre senaste leveranserna har blivit fångade.

äntligen är så jäkla trött på att lägga pengar på skitprodukter, har varit inne på att kliva över staketet och köra på fentanylprodukter och benzo. så jag säger timing big time, trodde det var kört med denna produkt när butiken stängdes. ni är fan bäst
Citera
2016-11-03, 22:41
Medlem
swe-vendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lomma63
PF alla gånger.. vad är 50 spänn mot att stå skallig och titta ner i en tom postlåda, och oroasig över om grannen fått det i sin eller att den hamnat i kiruna för att NordPost skit sorteringsmaskin inte klarar av sitt jobb. väntat mig fördärvad vid postlådan när jag handlat från butiker som inte har PF. och haft mailkonversationer som varit kilometerlånga
Ja väntan på posten är tortyr. Pf har aldrig tagit mer än en dag någonsin.

Sen utan pf sover oroligt, vaknar 05.. 7 timmars lång väntan på blåbilen... Hoppas hoppas blundar öppnar lådan.. Tomt.. Fredagar är fan värst när det är tomt.
Så denna blir pf. Synd att inte 3-cmc går att köpa pf bara...lite mer sugen på den än denna. Men ska beställa denna till veckan.
Citera
2016-11-03, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lomma63
den absolut bästa produkt 2016 i alla fall , såg inte att ni hade den inne och att ni var i gång igen . men sliter i mitt hår när jag ser på klockjäveln.. lägger jag beställning i dag har jag den inte förren på måndag.. men jag lägger en nu direkt . det jag kan säga från förra omgången tar man för mycket blir man seg, tar man för lite blr man smått missnöjd och gör misstaget att ta en till , som tillsammans med den förra lilla dosen.riskerar att tillsammans bli förmycket och seghet kommer som ett brev på posten. IV underbart. tror faktiskt inte att jag minns något administrations sätt var kasst men jag föredrog IV som första val sedan näsan. tror jag ska börja på 80-100 mg som första dos. väldigt dospotent, långtidsverkande, och inte speciellt tolerans känsligt. hitta din dos och det blir där någonstans man stannar. älskar denna

Jag fick mitt dagen efter! Snabba som satan
Citera
2016-11-03, 23:22
Medlem
swe-vendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melkerino
Jag fick mitt dagen efter! Snabba som satan
Provat än då? Resultat?
Eller ska du spara som jag gör med mitt som jag hämtade ut i dag, till imorgon fredag?
Citera
2016-11-04, 13:07
Medlem
Någon som har provat den nya batchen från A och kan ge ett snabbt utlåtande?
Citera
2016-11-04, 13:19
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Någon som har provat den nya batchen från A och kan ge ett snabbt utlåtande?
Den funkar. Har ej testat tidigare batchar så kan ej jämföra tyvärr.
Citera
2016-11-04, 19:09
Medlem
unleash82s avatar
Var nog första eller en av dem första kaninerna på nya batchen.

Helt suverän substans, bösta sedan methedrone. Bättre än 4 -mec och on pair med 3-mmc med skillnanden att den är mer dopaminerg än d 3-mms och potentare.

Inledde med 30mg x 3 med 20-30 min mellanrum.

Skönt rent stimulantrus dopaminerg men helt klart även serotonergt.

Klockren efterföljande långvarig stimulans. Började 21 igår lyckades somna o sova 3 h vid 02 tiden med hjälp av 1 mm ksalol och 1 mg flunitrazolam. Inget at what so ever.

Tror denna batchen är renare än förra.

Överlägset bästa och mest prisvärda katinon på år och dar!

Potent! Och sexeuellt klockren.
Citera
2016-11-04, 20:51
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82

Helt suverän substans, bösta sedan methedrone. Bättre än 4 -mec och on pair med 3-mmc med skillnanden att den är mer dopaminerg än d 3-mms och potentare.

Klockren efterföljande långvarig stimulans. Började 21 igår lyckades somna o sova 3 h vid 02 tiden med hjälp av 1 mm ksalol och 1 mg flunitrazolam. Inget at what so ever.

Potent! Och sexuellt klockren.

Porrvänlig som satan med härlig tjackballeeffekt, längre
Halveringstid än normalt för
Familjen men inte så
Brutalt mkt som första
Batchen verkar ha haft denna ter
Sig snällare på ett
Positivt sätt
Och nästan atfrl.

8/10
Tjackballar av mig

Kört
Ca 400
Mg på 24h,
Ser fram
Emot
Va den kan ge
När
Man
Drar

Ordentligt!

Ingen nämnvärd toleransökning heller,
Suveränt!

Mvh
Senast redigerad av unleash82 2016-11-04 kl. 20:53.
Citera
2016-11-05, 01:23
Medlem
Citat:
Text...

Detta låter ju hemskt fett ju! Jag gillade 3-bmc när jag testade förra batchen men tyckte ruset var lite väl hårdhänt i längden för min smak, verkar nu om allt vill sig rätt som att denna batch är bra mycket snällare på det viset men fortfarande lite potent etc. Det vore fan helt jävla underbart, då har vi en rc som är i klass med 3-mmc/cmc osv även om just 3-bmc inte är lika serotonerg utan ger ett mer rent och tjackliknande rus. Gillar verkligen hur ruset liknar just amfetamin men har en skön serotoninbubblande känsla i bakgrunden alá sann katinonanda.

Klickade genast hem en gubbe. Riktigt fint hur denna är så pass potent men samtidigt inte skenar iväg i tolerans på en gång, ett gram kan ge ett par riktigt tunga aftnar om man nu inte bestämmer sig för att köra race. Det vet man ju aldrig menar jag.

Angående doseringen, tänk på alla hur potent detta är. 50-100 mg ger relativt god effekt så börja i dessa doser, själv tog jag 150 mg+ av förra batchen i ett svep i snoken och ruset slog lika långsamt och försiktigt till en början men stegrade bara vidare utav helvete tills det mer var obekvämt än stimulerande. Men detta var som sagt första batchen, den senaste verkar ju vara renare och inte lika brutal på ett jävligt skönt vis.
Senast redigerad av Skogsvandring 2016-11-05 kl. 01:28.
Citera
2016-11-05, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvandring
Detta låter ju hemskt fett ju! Jag gillade 3-bmc när jag testade förra batchen men tyckte ruset var lite väl hårdhänt i längden för min smak, verkar nu om allt vill sig rätt som att denna batch är bra mycket snällare på det viset men fortfarande lite potent etc. Det vore fan helt jävla underbart, då har vi en rc som är i klass med 3-mmc/cmc osv även om just 3-bmc inte är lika serotonerg utan ger ett mer rent och tjackliknande rus. Gillar verkligen hur ruset liknar just amfetamin men har en skön serotoninbubblande känsla i bakgrunden alá sann katinonanda.

Klickade genast hem en gubbe. Riktigt fint hur denna är så pass potent men samtidigt inte skenar iväg i tolerans på en gång, ett gram kan ge ett par riktigt tunga aftnar om man nu inte bestämmer sig för att köra race. Det vet man ju aldrig menar jag.
Hur menar du på att ruset är "hårt" ?
Har det en kraftig fysisk påverkan på kroppen, vasokonstriktion, hög pulsv/blodtryck osv ?

Jag glädjs av att höra att den inte är särskilt serotonergisk jag med. Gillar inte alls när det börjar bära över på serotoninhållet.
Citera
2016-11-05, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Hur menar du på att ruset är "hårt" ?
Har det en kraftig fysisk påverkan på kroppen, vasokonstriktion, hög pulsv/blodtryck osv ?

Jag glädjs av att höra att den inte är särskilt serotonergisk jag med. Gillar inte alls när det börjar bära över på serotoninhållet.

Hård och svårhanterbar stimulans helt enkelt, så mycket speed att jag kunde sitta i timmar och skriva ett meddelande på ett rent maniskt vis utan att egentligen njuta av ruset vid för stora doser. En annan användare bombade runt 200-300 mg och upplevde samma elände, all speed och stimulans gav lika mycket ångest som eufori.

3-mmc/cmc är mestadels lika mdma vilket är raka motsatsen till 3-bmc som faktiskt ger ett nästan rent dopaminrus alá amfetamin även om en viss mängd serotonin säkerligen florerar i hjärnan också. Men jag menar bara, med tolerans körde jag alltid en startdos på 300 mg 3-mmc med refills till grammet var slut. 3-bmc är mycket mer potent än så, finns ingen anledning att ta sådana doser i ett svep heller då ruset sakta men säkert klättrar upp och saknar lite av kicken vilket kanske är lite synd. Helt plötsligt är man bara helt efterbliven/hjärndöd om man tagit för mycket.

Så ja, ganska hög puls redan vid mindre doser skulle jag säga iaf. Hyfsat vaso också men inget som är särskilt störande i min mening. Men! Frågan är om inte denna batchen kan vara mildare som sagt och inte ge samma push, men folk som testat nya batchen var nöjda med 400 mg på 24 timmar vilket säger en hel del. Less is more, det skulle jag säga med 3-bmc utav min något begränsade erfarenhet. Nu säger jag verklgien inte att det är rent livsfarligt att tjonga i sig en monsterlina utan det kanske är hur fett som helst men jag kan bara säga att det inte var min grej.

Jag lär förmodligen testa en lina eller två av dessa fina genomskinliga kristaller senast nästa helg. To be continued...
Senast redigerad av Skogsvandring 2016-11-05 kl. 02:02.
Citera
2016-11-05, 08:29
Medlem
swe-vendors avatar
Citat:

Potent! Och sexeuellt klockren.
Intagningssätt? Nasalt el IV?
Jag var lite sugen och testa denna men fattig som iaf jag känner mig nu, får det vänta.
Snålade och körde fec o 3-mef i förrgår. Första cs gången på bra länge.
Men några har denna på ica och hämta ut men jag ska försöka låta bli och testa då jag har en förmåga att ett test blir att jag några timmar senare står och häller vatten i påsen och gnuggar den för att få ut det sista..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in