2016-05-14, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
Du behöver lätt inte större doser
8 timmar swicha för bi som 30 nin på kanske 150 mg
Citera
2016-05-14, 10:50
Medlem
Låter väldigt lovande, om man har tjack, kola, mephe och MDMA framför sig, vilka håll går denna åt? 8 Timmar låter fan inte dåligt! Kåtslag som tjack? Dimmigt?
Citera
2016-05-14, 11:37
Medlem
Kan ni som provat den beskriva ruset lite mer än att det bara fungerar?
Det säger inte så mycket.

Finns där en eufori öht som jag inte finner på "hex" tex.
Får man kåtslag? Egoboost etc
Citera
2016-05-14, 23:09
Medlem
Tyckte det mesta föll på den oerhört långa halveringstiden, det tog helt enkelt aldrig slut. Ett par linor på en kväll leder till att vara diffust påtänd till sena kvällen dagen därpå. Var väl efter upp mot 30 timmar som det släppte helt för min del. Fungerar bara inte, tyvärr. Bra effekt annars.

Skulle vara väldigt intressant att se skillnaden på effekt om någon annan shop tog in substansen, med annorlunda batch. Man undrar lite lätt om detta verkligen är 3-bmc.
Senast redigerad av Skogsvandring 2016-05-14 kl. 23:14.
Citera
2016-05-14, 23:19
Medlem
Är det stabil påtändning som gäller då eller försvinner euforin och andra positiva bitar av ruset och man är kvar med en "residual stimulation" ?

Någon som provat att röka den ännu ?
Citera
2016-05-14, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Är det stabil påtändning som gäller då eller försvinner euforin och andra positiva bitar av ruset och man är kvar med en "residual stimulation" ?

Mestadels det sistnämnda i min mening tyvärr.
Citera
2016-05-15, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvandring
Mestadels det sistnämnda i min mening tyvärr.
Som jag misstänkte. Nej det låter inget vidare alls. Kanske är det annorlunda via rökning då det slår snabbare, hårdare men går över snabbare.

Du har tagit det nasalt?
Citera
2016-05-15, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Som jag misstänkte. Nej det låter inget vidare alls. Kanske är det annorlunda via rökning då det slår snabbare, hårdare men går över snabbare.

Du har tagit det nasalt?

Det stämmer, endast nasalt. Jag tycker nog inte ruset är värt denna utdragna halveringstid, men det är jag det.
Citera
2016-05-15, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvandring
Det stämmer, endast nasalt. Jag tycker nog inte ruset är värt denna utdragna halveringstid, men det är jag det.
Nej jag hatar långa residual stims rent generellt där euforin och allt jag finner positivt ekar ut och man är kvar med en inte njutbar stimulering och ågren.
Citera
2016-05-18, 09:42
Medlem
Så man kan säga att man är inte tillbaka till baseline efter flera dagar heller? Alltså helt sig själv.

Tjack kan jag ta en 200mg på morronen och sova innan midnatt, samma med denna på 50mg?

Kan man snea på doser 50-100? Vill inte göra misstaget och köpa något som liknar A-Php eller vad det hette, är det åt pyrrolidhållet?

Efter det man har läst borde denna var ännu mer populär, jag menar en häxa som håller längre
Citera
2016-05-19, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Så man kan säga att man är inte tillbaka till baseline efter flera dagar heller? Alltså helt sig själv.

Tjack kan jag ta en 200mg på morronen och sova innan midnatt, samma med denna på 50mg?

Kan man snea på doser 50-100? Vill inte göra misstaget och köpa något som liknar A-Php eller vad det hette, är det åt pyrrolidhållet?

Efter det man har läst borde denna var ännu mer populär, jag menar en häxa som håller längre
Så brutalt är det inte, tog två linor igår första klockan 8.15 klockan 01.15 la ja mig sen sov jag till 07.30 o gick o jobba. Har du lite vana är de inga probs. Den här kickar inte de är en smygare 😎
Citera
2016-05-19, 18:58
Medlem
För övrigt så ger denna en jävligt bra antidepresiv/ågestdämpande effekt dagen efter om man bara hållit sig till en rimlig dosering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in