2016-05-28, 04:07
Medlem
11 timmar efter första linan och kanske 8-9 efter sista och sammanlagt kanske max 100mg sitter jag ännu uppe. Har spelat poker hela natten med blandad framgång. Nu blev det lite cannabis och jag känner mig återigen kraftigt berusad fast på ett riktigt bra sätt typ. Någon mer som sitter uppe?
Citera
2016-05-29, 20:17
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Tack så mycket för att du tog dig tid att ge information!
Jag är en av dom som inte får ut något av hexen (kanske har jag bara provat mediokra batchar vem vet)
men jag tycker inte om det alls. Blir inte social för fem öre.
Och det är ett måste för mig när det kommer till stimulanter. Social och ego boost är dom 2 viktigaste egenskaperna när det kommer till stimulanter för mig.

Därför jag är så torsk på PV analoger för dom bra analogerna ger en ENORM ego boost! Ofta FÖR mycket skulle jag tro. Speciellt när jag kommer på mig själv när jag är mitt i ruset med att jag borde nog tagga ner lite här för nu är mitt ego helt utom kontroll. haha.
Då är det illa.

Så hur är det att röka den här på folie ?
Hur står det sig till att dra det i näsan ?

folie har jag inte provat än. Jag ska prova lite i "glödlampan". har inte tittat åt det hållet sedan jag provade "värma" Hex. som var en dålig ide. rev som fan.
näsan funkar bra men då det har lite svårt för att lösa sig. har jag jobbat ner et til ett mycket fint pulver och dragit det i flera tunna linor. slår fint, luktar ok och är inte speciellt start för slemhinnor.
oralt är också OK funkar bra så.. bara man har koll på dosen. en kristall av detta ämne är ganska tungt så det kan vara lätt att tappa omdömmet ett ögonblick och ta för mycket. och i stället för att vara vaken och skön. kommer man bli trött och mest vila sova. må bäst ( är väl vad vi strävar efter) :-)

är där nogon pv analog som går att rekomendera och sticker ut just nu. är nyfiken, detta är en djungel att hitta rätt i.;-)
Citera
2016-06-01, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lomma63
är där nogon pv analog som går att rekomendera och sticker ut just nu. är nyfiken, detta är en djungel att hitta rätt i.;-)

Hex är riktigt vidrig att röka tycker jag, Får kväljningar av skiten.

Angående PV analoger så är det inget att direkt hurra över enligt mig. Visst en bra batch 4f-PHP är väll den bästa av de som är LAGLIGA JUST NU JAG har provat iaf (dock för mycket biverkningar och euforin är inte i klass med dom tidigare BRA PV analogerna).

Men då har jag inte provat 4-CL-PVP eller 4-CL-PHP bör nämnas!
Citera
2016-06-01, 19:12
Medlem
Hur står sig denna mot häxan?
Citera
2016-06-02, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyronez
Häxan har allt det bra som 3-BMC har alltså första halvtimmen-timmen. Då går häxan ur, 3-BMC fortsätter utan vidare välmående, mest dimmigt och segt, så som jag upplever 3-MMC ungefär.

Hoppas du vart klokare
Citera
2016-06-02, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyronez

De första batcharna häxan var bra men de senaste har varit rena giftet så helt klart detta.
Citera
2016-06-03, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huntelaar
De första batcharna häxan var bra men de senaste har varit rena giftet så helt klart detta.

Blir man skev av denna? Om man är ute efter ökad motivation, fokus samt energi Hur lämpar sig då denna?
Citera
2016-06-05, 20:49
Medlem
Lomma63s avatar
[quote=Lee Sterling|57443933]Hex är riktigt vidrig att röka tycker jag, Får kväljningar av skiten.

Angående PV analoger så är det inget att direkt hurra över enligt mig. Visst en bra batch 4f-PHP är väll den bästa av de som är LAGLIGA JUST NU JAG har provat iaf (dock för mycket biverkningar och euforin är inte i klass med dom tidigare BRA PV analogerna).

Men då har jag inte provat 4-CL-PVP eller 4-CL-PHP

dessa har jag inte provat. ska läsa lite om dem. jag tycker att en del av att hitta och ta amfetamin substitut för en gammal tjacktorsk som mig, är att de är lagliga kemikalier jag balanserar mina kroppsvätskor med. ;-) 3-BMC når kanske inte hela vägen fram till vad jag letar efter. Men det är det bästa jag har hittat än så länge. och jag hoppas att de som jobbar med att utveckla dessa produkter håller sig nära detta spår de hittat. provade röka på folie. utan våg uppskattade jag det (ganska svårt faktiskt) till 150mg var riktigt skönt att röka slog lite mjukare och varmare. tog en 10 min innan det sköt på. upplevde det som ett skönt sätt att administrera denna substans med mycket energi och driv. gillar 3-BMC, även om man blir lite snöig till slut så är det inte som på NEH. på detta tycker jag man fortsätter att må bra, vilket jag inte kan säga om NEH. det är också jäkligt bra men inte på det sätt jag gillar. :-) får fan sluta nu :-D
Citera
2016-06-10, 23:51
Medlem
Ghurps avatar
Blamdae och testar den här första gånfen mes öitw bl-etyhl
Ja jag har dan avårt att skriva. Men annars inget annat. Kanske berpr på att jag är skitlack. Infen näring elle sömn senaste 4 dagarna. Men jag kör ändå
Citera
2016-06-11, 01:28
Medlem
Den här gav väldigt lite eufori. Inget att hänga i granen direkt.
Citera
2016-06-11, 01:41
Medlem
-spitzlix-s avatar
Varit vaken 5 nätter med denna och lite tjo, blir att runda av nu med lite gräs och flunizar. Testat 3-bmc ensam med, tyckte det fattades något sådär på toppen.. Annars funkar den fint på vardagar för mig i mindre doser. Må väl flashbackare <3
Citera
2016-06-15, 23:55
Medlem
Ghurps avatar
var någrq dagar sen..men inget för mig. fick otroliga spasmer på liten mängd. men alla funkar olika. som häxan den e en riktig häxa för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in