Citat:
Ursprungligen postat av
Lee Sterling
Tack så mycket för att du tog dig tid att ge information!
Jag är en av dom som inte får ut något av hexen (kanske har jag bara provat mediokra batchar vem vet)
men jag tycker inte om det alls. Blir inte social för fem öre.
Och det är ett måste för mig när det kommer till stimulanter. Social och ego boost är dom 2 viktigaste egenskaperna när det kommer till stimulanter för mig.
Därför jag är så torsk på PV analoger för dom bra analogerna ger en ENORM ego boost! Ofta FÖR mycket skulle jag tro. Speciellt när jag kommer på mig själv när jag är mitt i ruset med att jag borde nog tagga ner lite här för nu är mitt ego helt utom kontroll. haha.
Då är det illa.
Så hur är det att röka den här på folie ?
Hur står det sig till att dra det i näsan ?
folie har jag inte provat än. Jag ska prova lite i "glödlampan". har inte tittat åt det hållet sedan jag provade "värma" Hex. som var en dålig ide. rev som fan.
näsan funkar bra men då det har lite svårt för att lösa sig. har jag jobbat ner et til ett mycket fint pulver och dragit det i flera tunna linor. slår fint, luktar ok och är inte speciellt start för slemhinnor.
oralt är också OK funkar bra så.. bara man har koll på dosen. en kristall av detta ämne är ganska tungt så det kan vara lätt att tappa omdömmet ett ögonblick och ta för mycket. och i stället för att vara vaken och skön. kommer man bli trött och mest vila sova. må bäst ( är väl vad vi strävar efter) :-)
är där nogon pv analog som går att rekomendera och sticker ut just nu. är nyfiken, detta är en djungel att hitta rätt i.;-)