Dragit i mig runt 50 mg för en stund sedan, är likt tidigare inte besviken. Långt ifrån eufori men känner absolut av ett välmående som man så att säga gungas lite försiktigt fram i med dessa doser. Har själv diskuterat hur lik/olik denna är mot 3-mmc/cmc och andra katinoner, och tycker väl den inte riktigt når fram till någon av dem. Men i jämförelse med resten av dagens RC's är detta rätt bra faktiskt. Vill ge den 3/5 i betyg nu efter några sessioner. Olikt från andra som skrivit i tråden tycker jag ruset är ganska sexuellt på det faktiskt, om man gillar det. Vill man vaknar allt soldaten till liv utan tvivel.
En mild form av tjack, inte alls särskilt serotonerg likt många andra katinoner. I doser kring 100 mg är ruset helt klart behagligt, över det och det hela blir lite väl pushigt och långdraget. Ingen idé att fläska på med linorna är min åsikt. Håller jag mig till rimliga doser har jag faktiskt inga större problem med sömnen efter en kväll, får även lätt i mig lite näring och mår på det lite extra bra dagen efter.
För att understryka vikten av att dosera rätt kan jag nämna att min första kväll på denna där jag fick i mig 150 mg startdos slutade med att jag var påtänd och insnöad i över ett dygn där jag till slut tappade det helt och tjongade i mig streck på streck tills grammet var slut. Detta medgav även en efterstimulans som senare satt kvar långt in på efterföljande dygn. Det kanske låter roligt för vissa, men det var det fan inte kan jag säga. Var knappt kapabel att sköta jobbet på måndag morgon och jag började alltså köra på fredagskvällen.