2016-05-21, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flygeln
Svårt att sova kl 0200 om jag tar 50 mg nu?

Jag tror det ärligt talat, men det är väl individuellt. Har du benso är väl chansen större.

Men det är väl ingen omöjlighet till sömn efter några timmar/en kväll. Frågan är om man vaknar helt återställd, förmodligen lär man känna av efterglöden/stimulansen i någon grad.

Hur blev det då?
Senast redigerad av Skogsvandring 2016-05-21 kl. 21:38.
Citera
2016-05-21, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvandring
Jag tror det ärligt talat, men det är väl individuellt. Har du benso är väl chansen större.

Men det är väl ingen omöjlighet till sömn efter några timmar/en kväll. Frågan är om man vaknar helt återställd, förmodligen lär man känna av efterglöden/stimulansen i någon grad.

Hur blev det då?

Jag passade! Tack för att du tog dig tid. Jag testade en liten dos förra veckan tillsammans med alkohol och då sov jag. Men jag vill testa att ta lite mer för att känna på trycket men orkar inte ligga vaken.
Citera
2016-05-21, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flygeln
Jag passade! Tack för att du tog dig tid. Jag testade en liten dos förra veckan tillsammans med alkohol och då sov jag. Men jag vill testa att ta lite mer för att känna på trycket men orkar inte ligga vaken.

Klokt val, risken att inte få någon sömn är stor helt klart.
Senast redigerad av Skogsvandring 2016-05-21 kl. 23:08.
Citera
2016-05-22, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lomma63
om jag skulle våga mig på en jämförelse. så skulle Hex:en vara kola och Bmc vara affe. olika sköna och jäkligt potenta. jag har har legat på ca 1g /dygn i tre veckor. och jag tycker fortfarande det är skönt skiljer sig även från Hex att jag är inte så osocial som jag blev av som jag kunde bli av Hexen. men i gengäld fick jag inte sådana hörselnojor som jag har på Bmc här folk prata med varandra varje natt nu i rummet bredvid haha :-) det var länge sedan men helt ok. här är mer eufori än Hex. det käns som att efter tre timmar glider ruset över i en tydlig ny fas. en klarare jäkligt skön som sitter i länge. det är här man skulle hittat något att tillföra för att toppa med en mer eufori. rakt igenom en riktig skön prudukt kristallerna från Ar...er. en sak det lönar sig riktigt bra att lägga ner lite tid på att mala det till ett mycke fint pulver ov dra de i smala mindre (men flera) strängar. och kuken ??!! ja faktiskt ser man att han tittar fram på Bms. :-) må bäst
Tack så mycket för att du tog dig tid att ge information!
Jag är en av dom som inte får ut något av hexen (kanske har jag bara provat mediokra batchar vem vet)
men jag tycker inte om det alls. Blir inte social för fem öre.
Och det är ett måste för mig när det kommer till stimulanter. Social och ego boost är dom 2 viktigaste egenskaperna när det kommer till stimulanter för mig.

Därför jag är så torsk på PV analoger för dom bra analogerna ger en ENORM ego boost! Ofta FÖR mycket skulle jag tro. Speciellt när jag kommer på mig själv när jag är mitt i ruset med att jag borde nog tagga ner lite här för nu är mitt ego helt utom kontroll. haha.
Då är det illa.

Så hur är det att röka den här på folie ?
Hur står det sig till att dra det i näsan ?
Citera
2016-05-22, 17:16
Medlem
Skulle verkligen vara intressant att veta om insomnian och efterstimulansen är lika påtaglig av en liten näsa på säg 10-15 mg. Någon som vet?

Tycker substansen är effektiv redan där vid 15 mg, lite extra energi och motivation etc. Inget rus på så vis dock.
Senast redigerad av Skogsvandring 2016-05-22 kl. 17:19.
Citera
2016-05-22, 17:28
Medlem
Jag blir yrslig som fan av denna dagen efter har tagit den två gånger o båda gångerna har världen börjat svaja
Citera
2016-05-23, 19:23
Medlem
Tycker denna är fin att ta lite smådoser av då och då som jag varit inne på tidigare i tråden, perfekt för det ändamålet. Milt men mysigt välmående, ökad motivation/energi/fokus och extra social utan att gå över gränserna. Strax under 50 mg eller något i den stilen i näsan och mår sedan gött när ruset sakta går uppåt. Kan sova utan större problem om jag stannar utan att ta refills och mår bra dagen efter.

Detta vardagsknarkande efter jobbet känns helt ofarligt vilket dock är det som får mig att vara på min vakt. Känns som man snabbt kan bli lätt beroende av detta.

Ni som testar denna bör som sagt läsa tråden och överväga små doser, doser över 150-200 mg är roligt första timmen innan ruset spårar alldeles för mycket. I dessa doser är man på det påtänd i evigheter.

Yrseln som kapcylisten nämner har jag faktiskt inte märkt av direkt. Men inget ovanligt med RC-stims.
Senast redigerad av Skogsvandring 2016-05-23 kl. 19:29.
Citera
2016-05-25, 15:20
Medlem
Körde ett testa idag!

Började att fylla min methpipa med 10mg och rökte, funkade rätt bra, märkbar effekt som lade sig ganska fort.
Snorta 30mg och fick en märkbar comeup som jag inte vet om det var bra eller dåligt, lite samma känsla som 4-CMC men inte lika pang-boom. Självklart pga dosen antar jag.

Efter första toppen så övergick den i ett lugnt och behagligt rus. Men ingen kåthet alls och inget direkt välmående heller.

Ska man öka dosen eller är den inget för mig? Kanske ta några starköl till så udden av något man inte gillar försvinner?

Vad tror ni den har för ratio på släpp av serotonin/dopamin/noradrenalin? Eller kan den vara återupptagshämmare?
Senast redigerad av Forumkontot 2016-05-25 kl. 15:51.
Citera
2016-05-27, 00:10
Medlem
bananajoe33s avatar
Gillade 3-BMC riktigt mycket, ruset höll i ganska länge samt att jag mådde riktigt bra på den.
Citera
2016-05-27, 07:10
Medlem
Hur doseras 3-bmc ? Måste man ha en våg ? Går det att blanda ut pulvret i tex nässpray eller ett glas vatten (för att slippa näsan) och hur känns at efter en dags måttligt intag "får att känna sig pigg" typ ?
Citera
2016-05-27, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steveboner
Hur doseras 3-bmc ? Måste man ha en våg ? Går det att blanda ut pulvret i tex nässpray eller ett glas vatten (för att slippa näsan) och hur känns at efter en dags måttligt intag "får att känna sig pigg" typ ?

Provade precis 30-40mg och de känns bra än så länge
Citera
2016-05-27, 23:52
Medlem
Dragit i mig runt 50 mg för en stund sedan, är likt tidigare inte besviken. Långt ifrån eufori men känner absolut av ett välmående som man så att säga gungas lite försiktigt fram i med dessa doser. Har själv diskuterat hur lik/olik denna är mot 3-mmc/cmc och andra katinoner, och tycker väl den inte riktigt når fram till någon av dem. Men i jämförelse med resten av dagens RC's är detta rätt bra faktiskt. Vill ge den 3/5 i betyg nu efter några sessioner. Olikt från andra som skrivit i tråden tycker jag ruset är ganska sexuellt på det faktiskt, om man gillar det. Vill man vaknar allt soldaten till liv utan tvivel.

En mild form av tjack, inte alls särskilt serotonerg likt många andra katinoner. I doser kring 100 mg är ruset helt klart behagligt, över det och det hela blir lite väl pushigt och långdraget. Ingen idé att fläska på med linorna är min åsikt. Håller jag mig till rimliga doser har jag faktiskt inga större problem med sömnen efter en kväll, får även lätt i mig lite näring och mår på det lite extra bra dagen efter.

För att understryka vikten av att dosera rätt kan jag nämna att min första kväll på denna där jag fick i mig 150 mg startdos slutade med att jag var påtänd och insnöad i över ett dygn där jag till slut tappade det helt och tjongade i mig streck på streck tills grammet var slut. Detta medgav även en efterstimulans som senare satt kvar långt in på efterföljande dygn. Det kanske låter roligt för vissa, men det var det fan inte kan jag säga. Var knappt kapabel att sköta jobbet på måndag morgon och jag började alltså köra på fredagskvällen.
Senast redigerad av Skogsvandring 2016-05-28 kl. 00:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in