Citat:
Ursprungligen postat av
TechoNisse
Märkte nu att det inte var bmc jag tagit utan bk-etyl o trott att det var bmc haha så min mening så funkar bk-etyl nya batchen mycket bra,
Är inne på min 8e lina sen torsdags utan sömn o kan säga att det är riktigt bra drag i denna

hehe var glad att du har tidsuppfattningen kvar har själv svårt att hålla koll på om det var igår eller om igår var en vecka sedan ;-) satan vad mjuk man blir efter några månader dagligt intag. jag gillar den långa halveringstiden som enligt mig knyter dessa två samman, men BMC har ett längre rus påslag än Bk-etyl...enligt min mening, medan de tre första timmarna på BMC (vid högre doser 100mg och uppåt) är skakigare än Bk-etylen. den sistnämnda behöver något att mer för att få en högre oktan vilket jag inte tycker BMC:et behöver, det står på egna ben, sen gillar jag att näsan inte snorar sönder och att man faktiskt inte behöver höja dosen så mycket även efter en månads dagligt bruk. finns det något annat intressant just nu. såg din bild. är det något att jämföra med denna substans.
Är det någon som har förslag på en tillfällig ersättare tills 3-BMC kommer över disk igen, jag är först och främst en tjacktorsk och det ruset som är mitt utgångsläge i alla mina jämförelser.