2016-06-20, 00:47
Medlem
bananajoe33s avatar
Hade tidigare 3-bmc men slut nu men hade jag blandat med dextrosol? Eller vad tycker ni? kanske borde gjort det
Senast redigerad av bananajoe33 2016-06-20 kl. 00:56.
Citera
2016-06-20, 06:07
Medlem
gonzorockers avatar
Om man läser de senaste sidorna i tråden utan att veta nått om 3-bmc blir man inte så sugen... Visste inget om substansen innan....
Citera
2016-06-24, 16:37
Medlem
TechoNisses avatar
Gjorde en liten beställning på lite kristaller. Har dygnat på bmc inatt o tagit ca 4Linor sista var runt 6imorse o är fortfarande pigg och glad .
http://i.imgur.com/j6hFRbr.jpg
Citera
2016-06-24, 19:23
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Gjorde en liten beställning på lite kristaller. Har dygnat på bmc inatt o tagit ca 4Linor sista var runt 6imorse o är fortfarande pigg och glad .
http://i.imgur.com/j6hFRbr.jpg

såg att 3-bmc var slut hos aromer har inte sett om den finns någon annanstans utan för min trygga cirkel av trovärdiga butiker med postförskott. har du något tips om var man hittar 3-BMC, gillar den skarpt . vet du någon annan produkt som kan jämföras eller vara likvärdig. tycker själv Bk-ethyl-k är i närheten men saknar lite rus. tänkte prova blanda Bk-ethyl-k med 4Me-TNP. 60/40. prövade att göra så med BMC och det blev ett jäkla riv. en combo värt att prova.
Citera
2016-06-25, 14:59
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lomma63
såg att 3-bmc var slut hos aromer har inte sett om den finns någon annanstans utan för min trygga cirkel av trovärdiga butiker med postförskott. har du något tips om var man hittar 3-BMC, gillar den skarpt . vet du någon annan produkt som kan jämföras eller vara likvärdig. tycker själv Bk-ethyl-k är i närheten men saknar lite rus. tänkte prova blanda Bk-ethyl-k med 4Me-TNP. 60/40. prövade att göra så med BMC och det blev ett jäkla riv. en combo värt att prova.
Märkte nu att det inte var bmc jag tagit utan bk-etyl o trott att det var bmc haha så min mening så funkar bk-etyl nya batchen mycket bra,
Är inne på min 8e lina sen torsdags utan sömn o kan säga att det är riktigt bra drag i denna
Citera
2016-06-27, 03:48
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Märkte nu att det inte var bmc jag tagit utan bk-etyl o trott att det var bmc haha så min mening så funkar bk-etyl nya batchen mycket bra,
Är inne på min 8e lina sen torsdags utan sömn o kan säga att det är riktigt bra drag i denna

hehe var glad att du har tidsuppfattningen kvar har själv svårt att hålla koll på om det var igår eller om igår var en vecka sedan ;-) satan vad mjuk man blir efter några månader dagligt intag. jag gillar den långa halveringstiden som enligt mig knyter dessa två samman, men BMC har ett längre rus påslag än Bk-etyl...enligt min mening, medan de tre första timmarna på BMC (vid högre doser 100mg och uppåt) är skakigare än Bk-etylen. den sistnämnda behöver något att mer för att få en högre oktan vilket jag inte tycker BMC:et behöver, det står på egna ben, sen gillar jag att näsan inte snorar sönder och att man faktiskt inte behöver höja dosen så mycket även efter en månads dagligt bruk. finns det något annat intressant just nu. såg din bild. är det något att jämföra med denna substans.

Är det någon som har förslag på en tillfällig ersättare tills 3-BMC kommer över disk igen, jag är först och främst en tjacktorsk och det ruset som är mitt utgångsläge i alla mina jämförelser.
Citera
2016-06-27, 19:23
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lomma63
hehe var glad att du har tidsuppfattningen kvar har själv svårt att hålla koll på om det var igår eller om igår var en vecka sedan ;-) satan vad mjuk man blir efter några månader dagligt intag. jag gillar den långa halveringstiden som enligt mig knyter dessa två samman, men BMC har ett längre rus påslag än Bk-etyl...enligt min mening, medan de tre första timmarna på BMC (vid högre doser 100mg och uppåt) är skakigare än Bk-etylen. den sistnämnda behöver något att mer för att få en högre oktan vilket jag inte tycker BMC:et behöver, det står på egna ben, sen gillar jag att näsan inte snorar sönder och att man faktiskt inte behöver höja dosen så mycket även efter en månads dagligt bruk. finns det något annat intressant just nu. såg din bild. är det något att jämföra med denna substans.

Är det någon som har förslag på en tillfällig ersättare tills 3-BMC kommer över disk igen, jag är först och främst en tjacktorsk och det ruset som är mitt utgångsläge i alla mina jämförelser.

Jag testade denna men inte tänkt på det föräns nu.så var den rätt najs. Nu när klassningen snart är här och jag kan klara mig utan någon drog jag testade i princip all rc som fannsem var bara några jag tyckte var jävligt dunder men under 2månader har jag inte tagit för mycket av nåt för att bli fyaisktberoende av något specifikt. fottsätter jag så här men tar någon dag för unna mig själv lite godis som jag alltid gjort i flera år tänker jag tänker fortsätta med. Jag är en weekend junkie men är sugen på smaka på den där innan allt klassas
Senast redigerad av Ghurp 2016-06-27 kl. 19:30.
Citera
2016-06-28, 21:58
Medlem
svampssons avatar
vart köper jag den här med fördel? pm gärna
Citera
2016-06-28, 23:24
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
vart köper jag den här med fördel? pm gärna

24an är den jag srtt har har den.. men är slut på lager. Så vill gärna också veta

Edit förlåt det var arom rrr
Senast redigerad av Ghurp 2016-06-28 kl. 23:44.
Citera
2016-07-02, 21:55
Medlem
Denna var inget för mig.
Citera
2016-07-03, 03:04
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygeln
Denna var inget för mig.

vart fann du den var de nyligeb den inte va din smak?
Citera
2016-07-03, 08:54
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygeln
Jag köpte när den var ny och den har legat hemma och skräpat.
oke thx. hoppas den där sidan som har massa dofter fpr in sitt snart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in