2016-05-19, 21:04
Medlem
Låter suveränt det Har svårt att sova på kvällen även fast jag tar en lagom snok på morgonen redan.

Denna låter billig i drift iaf!
Citera
2016-05-20, 08:29
Medlem
bananajoe33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Ja, Lyrica och centralstimulantia är en blandning som sänker kramptröskeln ganska rejält.

Ok, tror du att imovane kan lindra mot kramp?
Citera
2016-05-20, 09:32
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Ok, tror du att imovane kan lindra mot kramp?

Kan inte svara helt säkert, men skulle inte tro det.

Som jag förstått det används klonazepam ibland för att förhindra krampanfall, medans injektionslösning av diazepam används för att avbryta krampanfall. Inte helt hundra på detta dock, men har läst det många gånger - men aldrig någon källa.
Citera
2016-05-20, 09:47
Medlem
bananajoe33s avatar
Tog en lina 3-BMC vid 7 tiden, har fått mycket gjort, städat hela huset
Citera
2016-05-20, 12:02
Medlem
Hydrobromides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Kan inte svara helt säkert, men skulle inte tro det.

Som jag förstått det används klonazepam ibland för att förhindra krampanfall, medans injektionslösning av diazepam används för att avbryta krampanfall. Inte helt hundra på detta dock, men har läst det många gånger - men aldrig någon källa.

Mycket riktigt! Diazepam eller klonazepam för att lindra krampbesvär.
Citera
2016-05-21, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
För övrigt så ger denna en jävligt bra antidepresiv/ågestdämpande effekt dagen efter om man bara hållit sig till en rimlig dosering.

Helt rätt, har prövat att ta en minilina på kanske 15-20 mg vilket mestadels gav en lite försiktig energiboost men såhär några timmar senare känner jag ett tydligt lugn och välbefinnande. Känns som det lär sitta i ett bra tag, vilket nu bara är positivt. Vill väl dock poängtera att jag inte upplevt ett rus på så vis.

Håll er till små doser är mitt tips.
Senast redigerad av Skogsvandring 2016-05-21 kl. 15:37.
Citera
2016-05-21, 15:51
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Kan ni som provat den beskriva ruset lite mer än att det bara fungerar?
Det säger inte så mycket.

Finns där en eufori öht som jag inte finner på "hex" tex.
Får man kåtslag? Egoboost etc

om jag skulle våga mig på en jämförelse. så skulle Hex:en vara kola och Bmc vara affe. olika sköna och jäkligt potenta. jag har har legat på ca 1g /dygn i tre veckor. och jag tycker fortfarande det är skönt skiljer sig även från Hex att jag är inte så osocial som jag blev av som jag kunde bli av Hexen. men i gengäld fick jag inte sådana hörselnojor som jag har på Bmc här folk prata med varandra varje natt nu i rummet bredvid haha :-) det var länge sedan men helt ok. här är mer eufori än Hex. det käns som att efter tre timmar glider ruset över i en tydlig ny fas. en klarare jäkligt skön som sitter i länge. det är här man skulle hittat något att tillföra för att toppa med en mer eufori. rakt igenom en riktig skön prudukt kristallerna från Ar...er. en sak det lönar sig riktigt bra att lägga ner lite tid på att mala det till ett mycke fint pulver ov dra de i smala mindre (men flera) strängar. och kuken ??!! ja faktiskt ser man att han tittar fram på Bms. :-) må bäst
Citera
2016-05-21, 17:17
Medlem
Jag har nog fått ändra uppfattning efter jag testade detta för andra gången idag, små doser verkar vara den rätta grejen. Tycker det är en ganska trevlig substans om man som sagt håller sig till mindre doser. Första gången tog jag ca 150 mg direkt vilket blev för mycket.

Precis som folk varit inne på sitter substansen på ett rus som kickar igång under ett par timmar för att sedan övergå till en klar stimulering som sitter i bra länge. Då är man glad om man tagit en rimlig dos, om jag säger så.

Edit: Fyllde på med att höfta upp 30-50 mg, smög igång ruset en aning. Liknar tjack, lite mindre eufori dock.
Senast redigerad av Skogsvandring 2016-05-21 kl. 18:14.
Citera
2016-05-21, 18:35
Medlem
ChrisMoltisantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvandring
Jag har nog fått ändra uppfattning efter jag testade detta för andra gången idag, små doser verkar vara den rätta grejen. Tycker det är en ganska trevlig substans om man som sagt håller sig till mindre doser. Första gången tog jag ca 150 mg direkt vilket blev för mycket.

Precis som folk varit inne på sitter substansen på ett rus som kickar igång under ett par timmar för att sedan övergå till en klar stimulering som sitter i bra länge. Då är man glad om man tagit en rimlig dos, om jag säger så.

Edit: Fyllde på med att höfta upp 30-50 mg, smög igång ruset en aning. Liknar tjack, lite mindre eufori dock.
Är det en tillräcklig eufori-höjare så man uppskattar musik mer än vanligt, t.ex.? Kan man hitta ett lugn för att ligga och lyssna på musik och bara försöka må jäkligt bra eller är det svårt att få ro i kroppen på denna?
Citera
2016-05-21, 19:03
Medlem
50-70 mg är min sweetspot, fint och milt rus som påminner om tjack. Effekten blir dock allt mer påtaglig och påfrestande efter ett par timmar.

Citat:
Är det en tillräcklig eufori-höjare så man uppskattar musik mer än vanligt, t.ex.? Kan man hitta ett lugn för att ligga och lyssna på musik och bara försöka må jäkligt bra eller är det svårt att få ro i kroppen på denna?

Absolut, inga problem. Tänk dopaninvälmående al'a apotekstjack, du får väl knappast någon eufori att tala om eller rysningar men känner ett tydligt välmående.

Mild effekt/rus, tung stimulans.
Senast redigerad av Skogsvandring 2016-05-21 kl. 20:01.
Citera
2016-05-21, 20:17
Medlem
Ingen större idé att jämföra denna med 3-mmc/cmc, katinoneffekten finns där utan tvekan. Men ruset är mer åt någon typ av flouramfetamin, ni som testat kanske förstår vad jag menar.

Detta är min uppfattning i alla fall, intressant vad andra tycker.
Senast redigerad av Skogsvandring 2016-05-21 kl. 20:22.
Citera
2016-05-21, 20:24
Medlem
Svårt att sova kl 0200 om jag tar 50 mg nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in