2010-06-08, 15:54
Medlem
Markdaisys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Som jag tolkar tråden så ska det ju vara kända musiker, som inte är så bra som deras status. Så jag säger Eddie Van Halen också, jag spyr på Eruption som bara är en hysterisk känslolös onani.

Jag håller faktiskt med här, men jag antar man kommer få några som kommer banka på en för det. Jag har aldrig riktigt förstått grejen med det solot. Jag lyssnar fan så mycket hellre på David Gilmours grejer än den skitlåten. Sen kan jag känna att Malmsteen kan vara en plågsam jävel också, han verkar även extremt dryg. Men extremt teknisk dock.
Citera
2010-06-08, 15:55
Medlem
connyjonnyronnyochsonnys avatar
Här är också en riktigt talanglös grupp!!
Kolla bara hur kassa de är..men jag har full koll dock på Stones.

http://www.youtube.com/watch?v=cA6xttnIhrE
Citera
2010-06-08, 15:57
Medlem
wootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av connyjonnyronnyochsonny
My point proven!

Ärligt talat wooten...hur kan du mena att poängen kvarstår efter att du har länkat det där!! Poängen försvinner ju galet fort när det blir uppenbart att du inte känner till Dylan!
Sen är det obegripligt att du väljer att droppa en artist som uppenbart efterliknar Dylan i väldigt många aspekter.
Snälla försköna inte det faktum att du gjorde bort dig angående den där videon.
Du har givetvis rätt till din åsikt men då måste du i helvete ha lite kött på benen.
jag baserar inte denna åsikt på det klippet. och ni som skriver att jag inte har ngn trovärdighet, har ni ngn bättre källa till vad jag tycker?
jag valde även mayer som exempel just för att han efterliknar. dom är som sagt jämförbara.
visst, för er dylanfantaster var det otroligt korkat att dra upp den länken. men jag verkar inte vara den enda som dragit denna slutsats. i kommentarerna är ju den allmänna uppfattningen att det är dylan.
Senast redigerad av wooten 2010-06-08 kl. 16:12.
Citera
2010-06-08, 16:08
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extra
Six Pistols var väll inga höjdare rent tekniskt dem heller
Sid Vicious var ju i alla fall ganska talanglös... Det är väl bara en av låtarna på Nevermind the Bollocks som han spelar bas på, och då han spelade live så spelade han med förstärkaren avstängd... Vet inte om han skrev texter eller musik heller, under hans korta solokarriär körde han väl mest covers som My Way och I Wanna Be Your Dog...
Citera
2010-06-08, 16:10
Medlem
4thtimearounds avatar
John Mayer har covrat Dylan ett antal gånger, här har vi hans version av Don't think twice its allright.

http://www.youtube.com/watch?v=vk-2YmENW2Q&

Han verkar inte tycka Dylan är talanglös, och han är väl inte helt okunnig inom musik? Eller vad säger du?
Citera
2010-06-08, 16:15
Medlem
Finns så fruktansvärt många som man bara vill spy på. Orkar inte ens skriva ner alla dom där popstjärnorna som knappt sjunger själva. Men kan bidra genom att säga så gott som alla punkband och liknande. Green Day är inte punk, men ett praktexempel, 3 ackord och inget mer. Sånt man kunde spela när man hade lirat gitarr i nån vecka.
Citera
2010-06-08, 16:17
Medlem
wootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4thtimearound
John Mayer har covrat Dylan ett antal gånger, här har vi hans version av Don't think twice its allright.

http://www.youtube.com/watch?v=vk-2YmENW2Q&

Han verkar inte tycka Dylan är talanglös, och han är väl inte helt okunnig inom musik? Eller vad säger du?
för det första: vad mayer gör eller säger har inte så mkt med saken att göra. för det andra, dylan är inte talanglös. det enda jag säger är att det är hans texter som gör låtarna i mina öron. andra med musikalisk begåvning inom ungefär samma genre är ju paul simon och garfunkel.
Citera
2010-06-08, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wooten
jag baserar inte denna åsikt på det klippet. och ni som skriver att jag inte har ngn trovärdighet, har ni ngn bättre källa till vad jag tycker?
jag valde även mayer som exempel just för att han efterliknar. dom är som sagt jämförbara.
visst, för er dylanfantaster var det otroligt korkat att dra upp den länken. men jag verkar inte vara den enda som dragit denna slutsats. i kommentarerna är ju den allmänna uppfattningen att det är dylan.
OK jag droppar den där jävla länken om du gör det, men hur fan är du funtad egentligen. Det är en enda kommentar som någon skriver där den dessutom är osäker! Is this Dylan? Du kan inte mena allvar om att du inte ser ironin/sarkasmen i YES svaren!?! Hur kommer det sig att lol och lmao är nämnda typ i varannat svar??
Snälla gräv inte djupare nu! Din tråd back to topic!!!
Citera
2010-06-08, 16:30
Medlem
wootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av connyjonnyronnyochsonny
OK jag droppar den där jävla länken om du gör det, men hur fan är du funtad egentligen. Det är en enda kommentar som någon skriver där den dessutom är osäker! Is this Dylan? Du kan inte mena allvar om att du inte ser ironin/sarkasmen i YES svaren!?! Hur kommer det sig att lol och lmao är nämnda typ i varannat svar??
Snälla gräv inte djupare nu! Din tråd back to topic!!!
absolut! jag ser gärna att diskussionen kring länken försvinner. det var ju mitt misstag. min åsikt om dylan kommer bara att ändras om jag får anledning att ändra den via ngn länk till musik från dylan som visar prov på musikalitet som jag inte hört tidigare. tills dess förblir detta MIN åsikt och det är ingen objektiv sanning, även om det är kul att diskutera. men ta inte illa upp för guds skull.
Citera
2010-06-08, 16:34
Medlem
kaiross avatar
Har någon nämnt Dylan än?
...Skämt åsido, Ashlee Simpson får denna gång bära hundhuvudet för alla tjejer som bygger sin karriär på utseende, syskon och autotuner.

http://www.youtube.com/watch?v=-ZmcDeqc81U
Citera
2010-06-08, 16:38
Medlem
Stabyrinths avatar
Svaret hittar du i hip-hoppens underbara värld.
Citera
2010-06-08, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kairos
Har någon nämnt Dylan än?
...Skämt åsido, Ashlee Simpson får denna gång bära hundhuvudet för alla tjejer som bygger sin karriär på utseende, syskon och autotuner.

http://www.youtube.com/watch?v=-ZmcDeqc81U
Håller med om den här! Osannolikt dåligt faktiskt, har inte hon en syrra också som är en riktigt dålig artist! Lite osäker där och ska inte måla in mig nu men Jessica heter hon va? Usch

Donovan var ju ingen höjdare heller och han försökte vara Dylan i alla avseenden men vilken blek kopia!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in