2015-09-16, 18:50
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newkie
Bästa var ju utslagsfrågan. Det finns två chanser att "vinna" en gissa-närmast-tävling. Två har redan gissat. Mos gissar inte på ett årtal mellan dem som redan gissat och säkrar en vinst :P
Satte nästan tungan i halsen när jag såg det. Fyfan så jävla korkad snubbe.
2015-09-16, 19:30
Medlem
shadow666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Så mycket muskler och gråter för det minsta, bra osäker grabb det där.

en del av bi-effekterna när man gått/går på steorider misstänker ja...
2015-09-16, 20:15
Medlem
zorb89s avatar
Är nog säkrast att jag inte kommenterar vad jag nyss såg. Va fan var detta för avsnitt...
2015-09-16, 21:28
Medlem
Vad är det för fel på skåningar? Emelie förra säsongen och den nya tjockisen nu Stör mig nå enormt på båda
2015-09-16, 21:41
Medlem
Ferdawoons avatar
Försökte söka i tråden men hittade inget.

Lyssnade precis på ett gammalt inslag av Fantastiska Farao på NRJ, en av de som var i juryn för att ta ut årets deltagare.
Tydligen hade Mos, när de skulle göra något lattjo som jonglera, dra vitsar eller något, bara gått fram och sagt "jag har en kuk som en colaburk"

http://www.radioplay.se/clip/11471/s...rbannade+farao
Avsnittet "Det är så jävla konstigt". Kan inte länka ordentligt på paddan..
2015-09-16, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaazster
Seriöst hur jävla korkad får man vara. Vidriga Adrian manipulerar kossan lite och hon tror på allt verkligen. Måste dom visa henne hela jävla tiden

Snarare är det väldigt juste av Adrian att berätta sanningen om vad de flesta egentligen tycker om Emelie...

Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Den nya tjockisen blir inte långvarig, tack och lov. Vad fan har hon för anledning att vara så självsäker och högljudd? En deltagare med vass tunga hade kunnat säga ett par väl avvägda ord till henne för att ta ner henne på jorden.
Som vadå?
Citat:
Ursprungligen postat av Iphonecracker
Varför är det så mycket snack om vad "gruppen" tycker hela tiden?

Kan folk inte tänka och tycka själva? Känns som dem är 13 år
Man vill helt enkelt försöka vara på god fot hos de flesta för att inte åka ut från hotellet...

Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Men framför allt, fy helvete vilken vidrig personlighet.

Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Det är inte ens hennes utseende som är det vidriga. Hon är bara en dålig person som blir helt vidrig med lite makt.
För helvete, skärp er för tusan! Den kraftige bruden bidrar rejäl underhållning med sin attityd, något som programmet går egentligen ut på. Eller föredrar ni sådana som tråk-Johnny?
2015-09-16, 22:35
Medlem
Doodis avatar
Jag har extremt svårt att tro på att det inte finns scener som är så gott som 100% scriptade.

Hur många tjejer som gått ut lågstadiet vet inte hur ett barn blir till, samt att dom har äggstockar och en livmoder? Jävligt löjligt faktiskt.
2015-09-16, 22:52
Medlem
vanligvaniljs avatar
Hon nya bruden diddi eller vad hon heter kommer inte vara länge i detta program. Kommer hon till Final så det helt sjukt, finns inte på kartan.
2015-09-16, 22:58
Medlem
Någon som tvekar på att Hermansson är bög längre?

Adrian och Flodhästens sex som en chiwawa som knullar en st bernard.
2015-09-16, 23:01
Medlem
Bajenjeppes avatar
Oliver är ju lätt den som är mest pantad där inne. Fattar inte hur man kan vara så blåst. Han förstår ju ingenting och verkar bara vara en dålig människa. Känns som man har plockat honom från första bästa grundskola.

Typ som när han konfronterades med att han hade gått iväg och skrattat åt nya tjejen och sa "Amen, det var ju inte bara jag i så fall". Spelar ju för fan ingen roll om du var själv eller inte, du har ju fortfarande gjort det och då får man ta ansvar för det...
2015-09-16, 23:11
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Rebecca Stella tycker att det är "så jävla omodernt" att hata på en jobbig människa som Diddi. Jag gissar att en modern människa ska tycka att hon är en stark och självständig kvinna med härliga former.

Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc

Robin "Mos" Andersson

Adrian "Mosad" Montin
Senast redigerad av -SchmergliN- 2015-09-16 kl. 23:17.
2015-09-16, 23:15
Medlem
Grankulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc

hahahah fan satt o skratta för mig själv. Hon är ju dubbelt så stor som honom. Och din beskrvining var ju jälvigt rolig också

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in