2015-09-16, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
"det var rätt efterblivet att hon inte gjorde som jag sa" - Adrian om Emelies val

Hur orkar han med sig själv?

Visst är Emelie tjock och lite jobbig, men som killarna höll på "ikväll blir det ingen hångeltävling höhöhö" Och Olivers snack i synken om att han minsann inte alls uppskattade lapdansen " ni såg väl min min" Osäkra och fåniga killar...

nån borde plocka ner adrian på jorden tror han är störst bäst å vackrast på ph sjukaste är ju att alla går på han spel
2015-09-16, 10:57
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Jag får lite kräkreflexer när kossan dyker fram i bild. Gillar inte hennes utseende och inte kroppen heller för den delen(men vem gör det). Men framför allt, fy helvete vilken vidrig personlighet. Hon är bara FÖÖÖÖÖR mycket. Finns ingen värre personlighet, och som grädde på moset så har hon världens fulaste dialekt också.

Jag hade hellre åkt ut än att stått med mamma mu.
Riktigt vidrig brud. Blir illamående när jag ser henne. Äcklig kossa är hon.

Någon mer som la märke till Adrians fake gråt?
2015-09-16, 11:01
Medlem
MuscleSharks avatar
Det verkar som att det stämmer som dom säger. Dagens män har blivit grovt feminiserade.
Kolla bara på PH så får ni se alla beta män som gråter i tv på bästa sändningstid.
2015-09-16, 11:10
Medlem
http://bloggar.expressen.se/paradise...r-hennes-vikt/

Sålänge man inte har en sjukdom kan alla gå ner i vikt. Förstår inte vad som är så jävla svårt

''För jag vet hur det är. För jag har fått de där blickarna. Hela livet.''

2015-09-16, 11:39
Medlem
Weeners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Det verkar som att det stämmer som dom säger. Dagens män har blivit grovt feminiserade.
Kolla bara på PH så får ni se alla beta män som gråter i tv på bästa sändningstid.
Samma män som kallar tjejerna för köttbitar och hånar tjockisen? Njae, ingen vidare sund kvinnosyn där inte.
2015-09-16, 13:59
Medlem
vanligvaniljs avatar
Har aldrig behövt spola på paradise hotel men denna säsongen alltså, klarar inte se dem att gråta, man skäms själv typ.
2015-09-16, 14:29
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Ja 5 fler, det var inte en fråga det var ju en utslagningsfråga.

Bästa var ju utslagsfrågan. Det finns två chanser att "vinna" en gissa-närmast-tävling. Två har redan gissat. Mos gissar inte på ett årtal mellan dem som redan gissat och säkrar en vinst :P
2015-09-16, 15:07
Medlem
Jag hoppas inte att Jennifer eller Emma åker ut (men ja, Emma sitter ju säkert.) Tycker inte alls om Diddi...verkar vara en genomrutten person med storhetsvansinne.
2015-09-16, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Någon mer som la märke till Adrians fake gråt?

Du menar när han inte kunde hålla tillbaka tårarna för att Hermansson grät? :P
En Oscar för sämsta skådespeleri kan han få för den insatsen.

Hon nya är så jobbig, får se om hon väljer att ställa sig bakom Johnny. Blir en intressant kombination isf. :P
2015-09-16, 18:13
Medlem
Cilangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Jag tolkar det som att det är tvärt om. Att har man en "stor personlighet" blir man lätt tjock också eftersom man inte bryr sig vad folk tycker, man kör på och tar plats ändå.
Anledningen till att man inte vill vara tjock är ju inte bara för att man bryr sig om vad folk tycker. Att vara tjock är gravt ohälsosamt, man blir en liten sjukdomssvamp som tjockis. Dock håller jag med dig om att hon inte verkar ha några större problem med självförtroendet eller självkänslan.

Citat:
Ursprungligen postat av Man-City
http://bloggar.expressen.se/paradise...r-hennes-vikt/

Sålänge man inte har en sjukdom kan alla gå ner i vikt. Förstår inte vad som är så jävla svårt

''För jag vet hur det är. För jag har fått de där blickarna. Hela livet.''

Nej det där är ju en helt befängd krönika. Visst går det bekämpa fördomar mot tjocka människor men det går inte att få alla män att börja tända på dem helt plötsligt. Vill de vara tjocka, ja då är det inte lika många män som attraheras av dem. Antingen får de lära sig leva med det och sluta gnälla, eller så går de ner i vikt och blir hälsosammare på samma gång. Hatar att det råder någon slags "det är okej bli tjock om du känner för det, det spelar ingen som helst roll"-mentalitet idag. Det är för fan farligt att vara tjock.

Så då har jag fått ut mig lite ilska om tjocka tjejer som gör sig själva till offer.
Gillar inte den nya tjejen heller glömde jag att skriva Inte för att hon är tjock dock, som ett moralfetto genast skulle gapa. Hon verkar bara vara så fruktansvärt jobbig. Dock är hon väl lite bra för underhållningsvärdet några avsnitt, men kan tänka mig att man tröttnar snabbt.
2015-09-16, 18:33
Medlem
Ganonitos avatar
Visst är tjockisen sjukt ful och äcklig, men hon är åtminstone underhållande, vilket man inte kan säga om tråkJohnny.
2015-09-16, 18:37
Medlem
Smirmats avatar
Mos måste ha injicerat botox va?

Såg extremt ful/rolig ut när han grät.

http://imgur.com/OEF9vMD

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in