2015-10-16, 20:18
Medlem
mau5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymiteten
Alla som inte åker ut genom parceremoni kommer alltid tillbaka.

Adrian är ingen bra spelare. Enda anledningen han är kvar är pga produktionen.

Han har ingen tjej på sin sida, det hjälper inte att bara sätta krok i de nya då de försvinner direkt.
Hermansson åkte ju ut genom parceremoni men fick komma tillbaka?
2015-10-16, 20:29
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Åkte inte ur i en parcermoni och kon tillbaka innan onsdagen?

Nej han gjorde ju inte det, alltså åkte inte ur en parcermoni. Men.... (Måste använda spoiler funktionen)

Vi vet ju såklart inte om han kommer tillbaka än.
2015-10-16, 22:19
Medlem
Doodis avatar
Är det någon som har tittat på studio paradise den här veckan?

När Diddis klipp rullade och hennes studio-bild visade nere till höger och hon tittade åt vänster (man såg mao hennes vänstra sida i profil) så ser hon ju riktigt snygg ut. Jag trodde en sekund att det var Rebecka i bild. Antagligen beror det väl mycket på att hon ser smal ut i den vinkeln, men jag undrar verkligen hur hon skulle se ut om hon vore smal.
2015-10-16, 23:05
Medlem
Lite tankar om den här säsongen:

Väldigt tråkig och inte lika händelsesrik som de två tidigare, som jag har följt lika slavisk. Jag känner inte att karaktärerna är lika "tilltalande", egna eller bra på att göra TV. Det känns snarare som om att det är en skolklass på en klassresa som blir filmade då och då.

Några av de personer som trots mitt o-fina betyg av årets Paradise är dessa:

Josefine - Så skön brud! Snygg, söt, fin, lagom kaxig, vacker, omtänksam. Hela köret! Man skulle nästan tro att jag var lesbisk, men nej. Josefine är utan tvekan en av mina solklara favoriter. Hon är så skön och spelar lite diskret. Hennes taktik är mycket bättre än Adrians, då hon faktisk hade haft chans att vinna i en final, eftersom hon är såpass omtyckt.

Emma - Verkligen årets sweetheart. Hon är SÅ gullig! När hon först checkade in på hotellet var jag övertygat om att hon ville vara hotellets osäkra bitch som såg ner på allt och alla. Men snacka om att ha fel! Hennes insida ger hennes utsida ett enormt lyft. Hon har en otroligt vacker insida och trots vi bara får följa dom i ca 45 min., så framgår det verkligen hur gullig en tjej hon är.

Adrian - Need I say more? Jag tycker det är sjukt bra spelat, men det är ett fulspel han spelar. Han kommer inte vinna på det i längden (vilket han några gångar i synken har sagt att "han är där för"). Det är inte ett bra sätt att vinna när man redan i början är såpass ogillat, fast det hade inte förvånat mig om han hade kunnat vända alla till att rösta på honom i finalen. Hur som helst är han en som utmärker sig, dock inte på ett bra sätt.

Mos - Underbar är det enda jag kan säga! Så skön kille. Hoppas på honom. Verkar genuint god som människa och bjuder på sig själv.

Johnny - Väldigt laidback med sköna kommentarer. Känns dock lite malplacerat och tyvärr är han för "passiv" i sitt spelande. Hade gärna velat se honom komma tillbaka med en ordentlig revansch!

Oliver - Tycker faktisk han är rätt underhållande. Hans kommentarer kan få mig att gapskratta och älskar hur han blir en helt annan i synken, jämfört med ute bland folket.

Övriga deltagare märker jag inte så mycket av faktisk. Tycker inte Erika från den här veckan har utmärkt sig alls. Tyst och lugn tjej.
Senast redigerad av diponible 2015-10-16 kl. 23:08.
2015-10-17, 01:10
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoshi.crew
Nej han gjorde ju inte det, alltså åkte inte ur en parcermoni. Men.... (Måste använda spoiler funktionen)

Vi vet ju såklart inte om han kommer tillbaka än.
Hjärtat, han var borta under ett avsnitt. Han åkte ut på en måndag och kom tillbaka på en tisdag. Även om man har åkt ut via en parceremoni och därmed medverkar i studio paradise så kan man komma tillbaka. Tänk bara på Smail och Erik, de var med flera gånger i Studion förra säsongen. Johnny kan mycket väl återvända - hell, han kan vinna hela skiten.
2015-10-17, 07:03
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoshi.crew
En annan sak jag tycker är konstigt är, varför är inte Robin/Mos med i Studio Paradise? Jag har inte hittat något avsnitt iallafall där han är med.

Han är med i senaste avsnittet från onsdags . Inslagen som födelsedagspresent åt Rebecca
2015-10-17, 09:36
Medlem
Axells avatar
Haha det är lite kul hur ni höjer upp vissa av deltagarna till skyarna bara för att dem inte är helt psyko. Liksom, "ah men vilken fin personlighet han har" när någon deltagare i själva verket bara beter sig som 90% av alla personer skulle göra utanför PH.
2015-10-17, 11:47
Bannlyst
Emelie kommer försöka ligga med Adrian, kände det på mig i förra avsnittet, och i det senaste blev det bara mer uppenbart.

Kul att Hermansson kommer tillbaks efter att hon försökt fixa trekant med jhonny och börjat intressera sig för Adrian. Sicken liten slyna, fast det var ju inte helt oväntat
2015-10-17, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Emelie kommer försöka ligga med Adrian, kände det på mig i förra avsnittet, och i det senaste blev det bara mer uppenbart.

Förklara!
2015-10-18, 09:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alex.A
Förklara!

Tycker det syns ganska tydligt, men i 2 avsnitt nu har hon börjat "hänga" kring honom, sen efter hon försökte ha trekant med jhonny och josefine och det inte gick igenom så har hon varit där och försökt få hans förtroende. Diskuterat med honom som att han vore en potentiell partner. Hon borde ju veta vem Adrian är och hur han spelar där inne, så det finns ingen annan förklaring till hennes beteende mer än att hon försöker få sig ett nyp.
2015-10-18, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Hur är Adrian på riktigt då? Mehdi verkar ändå vara en kille som har ett hjärta men Adrian verkar fan rakt igenom elak.

Sorry för sent svar. Mehdi är rätt så reko kille, jävligt musikintresserad. Vi håller på samma fotbollslag och även tittat på en del matcher ihop.. Känner inte honom så superbra..

Adrian däremot. Herregud, vilken luft killen hade genom hela skolgången. Inget fel med självförtroende, men han var alltid den som skulle framstå som den coola jäveln.. Gick runt med sitt gäng på skolan, dem var alltid 3-4 personer som umgicks. Ska se om jag hittar en bild i skolkatalogen! Utan att outa andra för mycket..

Tror jag skall ha kvar massa skolkataloger någonstans hemma.
2015-10-18, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor
Sorry för sent svar. Mehdi är rätt så reko kille, jävligt musikintresserad. Vi håller på samma fotbollslag och även tittat på en del matcher ihop.. Känner inte honom så superbra..

Adrian däremot. Herregud, vilken luft killen hade genom hela skolgången. Inget fel med självförtroende, men han var alltid den som skulle framstå som den coola jäveln.. Gick runt med sitt gäng på skolan, dem var alltid 3-4 personer som umgicks. Ska se om jag hittar en bild i skolkatalogen! Utan att outa andra för mycket..

Tror jag skall ha kvar massa skolkataloger någonstans hemma.

Får väl släppa lite mer intressant skvaller än så

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in