Lite tankar om den hr ssongen:
Vldigt trkig och inte lika hndelsesrik som de tv tidigare, som jag har fljt lika slavisk. Jag knner inte att karaktrerna r lika "tilltalande", egna eller bra p att gra TV. Det knns snarare som om att det r en skolklass p en klassresa som blir filmade d och d.
Ngra av de personer som trots mitt o-fina betyg av rets Paradise r dessa:
Josefine - S skn brud! Snygg, st, fin, lagom kaxig, vacker, omtnksam. Hela kret! Man skulle nstan tro att jag var lesbisk, men nej. Josefine r utan tvekan en av mina solklara favoriter. Hon r s skn och spelar lite diskret. Hennes taktik r mycket bttre n Adrians, d hon faktisk hade haft chans att vinna i en final, eftersom hon r spass omtyckt.
Emma - Verkligen rets sweetheart. Hon r S gullig! Nr hon frst checkade in p hotellet var jag vertygat om att hon ville vara hotellets oskra bitch som sg ner p allt och alla. Men snacka om att ha fel! Hennes insida ger hennes utsida ett enormt lyft. Hon har en otroligt vacker insida och trots vi bara fr flja dom i ca 45 min., s framgr det verkligen hur gullig en tjej hon r.
Adrian - Need I say more? Jag tycker det r sjukt bra spelat, men det r ett fulspel han spelar. Han kommer inte vinna p det i lngden (vilket han ngra gngar i synken har sagt att "han r dr fr"). Det r inte ett bra stt att vinna nr man redan i brjan r spass ogillat, fast det hade inte frvnat mig om han hade kunnat vnda alla till att rsta p honom i finalen. Hur som helst r han en som utmrker sig, dock inte p ett bra stt.
Mos - Underbar r det enda jag kan sga! S skn kille. Hoppas p honom. Verkar genuint god som mnniska och bjuder p sig sjlv.
Johnny - Vldigt laidback med skna kommentarer. Knns dock lite malplacerat och tyvrr r han fr "passiv" i sitt spelande. Hade grna velat se honom komma tillbaka med en ordentlig revansch!
Oliver - Tycker faktisk han r rtt underhllande. Hans kommentarer kan f mig att gapskratta och lskar hur han blir en helt annan i synken, jmfrt med ute bland folket.
vriga deltagare mrker jag inte s mycket av faktisk. Tycker inte Erika frn den hr veckan har utmrkt sig alls. Tyst och lugn tjej.