2015-10-16, 20:18
Medlem
mau5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymiteten
Alla som inte ker ut genom parceremoni kommer alltid tillbaka.

Adrian r ingen bra spelare. Enda anledningen han r kvar r pga produktionen.

Han har ingen tjej p sin sida, det hjlper inte att bara stta krok i de nya d de frsvinner direkt.
Hermansson kte ju ut genom parceremoni men fick komma tillbaka?
2015-10-16, 20:29
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
kte inte ur i en parcermoni och kon tillbaka innan onsdagen?

Nej han gjorde ju inte det, allts kte inte ur en parcermoni. Men.... (Mste anvnda spoiler funktionen)

Vi vet ju sklart inte om han kommer tillbaka n.
2015-10-16, 22:19
Medlem
Doodis avatar
r det ngon som har tittat p studio paradise den hr veckan?

Nr Diddis klipp rullade och hennes studio-bild visade nere till hger och hon tittade t vnster (man sg mao hennes vnstra sida i profil) s ser hon ju riktigt snygg ut. Jag trodde en sekund att det var Rebecka i bild. Antagligen beror det vl mycket p att hon ser smal ut i den vinkeln, men jag undrar verkligen hur hon skulle se ut om hon vore smal.
2015-10-16, 23:05
Medlem
Lite tankar om den hr ssongen:

Vldigt trkig och inte lika hndelsesrik som de tv tidigare, som jag har fljt lika slavisk. Jag knner inte att karaktrerna r lika "tilltalande", egna eller bra p att gra TV. Det knns snarare som om att det r en skolklass p en klassresa som blir filmade d och d.

Ngra av de personer som trots mitt o-fina betyg av rets Paradise r dessa:

Josefine - S skn brud! Snygg, st, fin, lagom kaxig, vacker, omtnksam. Hela kret! Man skulle nstan tro att jag var lesbisk, men nej. Josefine r utan tvekan en av mina solklara favoriter. Hon r s skn och spelar lite diskret. Hennes taktik r mycket bttre n Adrians, d hon faktisk hade haft chans att vinna i en final, eftersom hon r spass omtyckt.

Emma - Verkligen rets sweetheart. Hon r S gullig! Nr hon frst checkade in p hotellet var jag vertygat om att hon ville vara hotellets oskra bitch som sg ner p allt och alla. Men snacka om att ha fel! Hennes insida ger hennes utsida ett enormt lyft. Hon har en otroligt vacker insida och trots vi bara fr flja dom i ca 45 min., s framgr det verkligen hur gullig en tjej hon r.

Adrian - Need I say more? Jag tycker det r sjukt bra spelat, men det r ett fulspel han spelar. Han kommer inte vinna p det i lngden (vilket han ngra gngar i synken har sagt att "han r dr fr"). Det r inte ett bra stt att vinna nr man redan i brjan r spass ogillat, fast det hade inte frvnat mig om han hade kunnat vnda alla till att rsta p honom i finalen. Hur som helst r han en som utmrker sig, dock inte p ett bra stt.

Mos - Underbar r det enda jag kan sga! S skn kille. Hoppas p honom. Verkar genuint god som mnniska och bjuder p sig sjlv.

Johnny - Vldigt laidback med skna kommentarer. Knns dock lite malplacerat och tyvrr r han fr "passiv" i sitt spelande. Hade grna velat se honom komma tillbaka med en ordentlig revansch!

Oliver - Tycker faktisk han r rtt underhllande. Hans kommentarer kan f mig att gapskratta och lskar hur han blir en helt annan i synken, jmfrt med ute bland folket.

vriga deltagare mrker jag inte s mycket av faktisk. Tycker inte Erika frn den hr veckan har utmrkt sig alls. Tyst och lugn tjej.
Senast redigerad av diponible 2015-10-16 kl. 23:08.
2015-10-17, 01:10
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoshi.crew
Nej han gjorde ju inte det, allts kte inte ur en parcermoni. Men.... (Mste anvnda spoiler funktionen)

Vi vet ju sklart inte om han kommer tillbaka n.
Hjrtat, han var borta under ett avsnitt. Han kte ut p en mndag och kom tillbaka p en tisdag. ven om man har kt ut via en parceremoni och drmed medverkar i studio paradise s kan man komma tillbaka. Tnk bara p Smail och Erik, de var med flera gnger i Studion frra ssongen. Johnny kan mycket vl tervnda - hell, han kan vinna hela skiten.
2015-10-17, 07:03
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoshi.crew
En annan sak jag tycker r konstigt r, varfr r inte Robin/Mos med i Studio Paradise? Jag har inte hittat ngot avsnitt iallafall dr han r med.

Han r med i senaste avsnittet frn onsdags . Inslagen som fdelsedagspresent t Rebecca
2015-10-17, 09:36
Medlem
Axells avatar
Haha det r lite kul hur ni hjer upp vissa av deltagarna till skyarna bara fr att dem inte r helt psyko. Liksom, "ah men vilken fin personlighet han har" nr ngon deltagare i sjlva verket bara beter sig som 90% av alla personer skulle gra utanfr PH.
2015-10-17, 11:47
Bannlyst
Emelie kommer frska ligga med Adrian, knde det p mig i frra avsnittet, och i det senaste blev det bara mer uppenbart.

Kul att Hermansson kommer tillbaks efter att hon frskt fixa trekant med jhonny och brjat intressera sig fr Adrian. Sicken liten slyna, fast det var ju inte helt ovntat
2015-10-17, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Emelie kommer frska ligga med Adrian, knde det p mig i frra avsnittet, och i det senaste blev det bara mer uppenbart.

Frklara!
2015-10-18, 09:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alex.A
Frklara!

Tycker det syns ganska tydligt, men i 2 avsnitt nu har hon brjat "hnga" kring honom, sen efter hon frskte ha trekant med jhonny och josefine och det inte gick igenom s har hon varit dr och frskt f hans frtroende. Diskuterat med honom som att han vore en potentiell partner. Hon borde ju veta vem Adrian r och hur han spelar dr inne, s det finns ingen annan frklaring till hennes beteende mer n att hon frsker f sig ett nyp.
2015-10-18, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Hur r Adrian p riktigt d? Mehdi verkar nd vara en kille som har ett hjrta men Adrian verkar fan rakt igenom elak.

Sorry fr sent svar. Mehdi r rtt s reko kille, jvligt musikintresserad. Vi hller p samma fotbollslag och ven tittat p en del matcher ihop.. Knner inte honom s superbra..

Adrian dremot. Herregud, vilken luft killen hade genom hela skolgngen. Inget fel med sjlvfrtroende, men han var alltid den som skulle framst som den coola jveln.. Gick runt med sitt gng p skolan, dem var alltid 3-4 personer som umgicks. Ska se om jag hittar en bild i skolkatalogen! Utan att outa andra fr mycket..

Tror jag skall ha kvar massa skolkataloger ngonstans hemma.
2015-10-18, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor
Sorry fr sent svar. Mehdi r rtt s reko kille, jvligt musikintresserad. Vi hller p samma fotbollslag och ven tittat p en del matcher ihop.. Knner inte honom s superbra..

Adrian dremot. Herregud, vilken luft killen hade genom hela skolgngen. Inget fel med sjlvfrtroende, men han var alltid den som skulle framst som den coola jveln.. Gick runt med sitt gng p skolan, dem var alltid 3-4 personer som umgicks. Ska se om jag hittar en bild i skolkatalogen! Utan att outa andra fr mycket..

Tror jag skall ha kvar massa skolkataloger ngonstans hemma.

Fr vl slppa lite mer intressant skvaller n s

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in