2015-11-26, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Klart man behöver hjälp av produktionen även fast man är en stark spelare. Efter att någon byter ut sin partner får ju alla panik och vill köra ut den personen direkt för att det är en spelare... Om Adrian har 7-8 stycken i huset mot sig så är det klart att han åker. Inte så konstigt direkt. Ingen överraskning att de som kommer långt i detta spel är korkade deltagare med gott hjärta som är omtyckta av alla och inte gör några drastiska beslut. Jag är glad att Adrian var med iår iaf och tycker det är synd att han inte gick till final. Hur skulle detta program se ut om alla var som oliver tex, vars taktik var att bara glida med strömmen och inte göra någonting spännande? Han ville ju t.o.m byta ut Jennifer förut men var för feg då han skulle få gruppen mot sig. Om produktionen slutar att hjälpa de starka spelarna kommer alla bli lika intetsägande som Oliver.

+1
Oliver tillför dock något, men det är bara att han är helt ensam om att försöka glida med o samtidigt vara skön. Hade varit dödstråkigt om det fanns två oliver tex
2015-11-26, 04:36
Bannlyst
Någon som vet vilka final paret är i år? Saga Scott har avslöjat detta men hittade inte vem det är.. Kan inte se någon annan än Josefine i final av dom som är kvar just nu. Ingen av dom andra minglarna förtjänar det speciellt inte Paulina, stort huvud och det kommer sänka henne tyvärr då hon valde fel person att spela vidare med (y)
2015-11-26, 11:09
Medlem
Hur kan Erica ha kommit så långt? Vad tillför hon för något inne på hotellet? Jag gillar att hon lade ut tusen texter med "nu ska det bli KAOS för jag kommer in" - Är det här någon kaos som jag har missat? Förstår inte alls vad hon gör där. Hennes IQ är nästan irriterande jobbigt också. Hon är inte en stark spelare om hon tror det.

Därutöver tycker jag nästan det är en lite pinsam säsong, de flesta går in där med drömmen om att få flera 100-tusen följare på sina sociala medier, men det känns som om det är och har varit den tråkigaste säsongen på otroligt länge och intresseret för spelarna har helt klart "svalnat".
2015-11-26, 12:35
Medlem
Adrian en bra spelare... löjligt, han sniffa näsan brun på varenda joker och fick massa immuniteter. Tillslut tröttna "gruppen" och fick ut han fair and square, produktionen skicka in han och han tog inte chansen att komma tillbaks/fick den inte för att Lukas förstod att det skulle missgynna honom = klantigt av Adrian att bli "kär" i Maja-Stina (vilket löjligt jävla namn, bara Norrland....) och så nu slutligen var de så trötta på han att han rök igen.

"Orginalare", hur kunde det bli ett begrepp helt plötsligen? Och fatta inte bimboduon Emma och Jossan att det inte finns något hedervärt i att slå Adrian i finalen? Att de är så jävla korkade att de trodde att Adrian skulle brytt sig ett jota om de på vägen, han hade skickat ut de bara han fått chansen. Som när han whinea om att Mehdi körde ut han, som Mehdi sa, gäller bara att ta ut den andre först. Hade de sparat Adrian hade han varit klar med Maja-Stina, nu är inte hon ett hot längre heller. Helt fantastiskt att Hemansson det rikspuckot kom på planen.

Ska aldrig mer titta på PH om produktionen dammar av Adrian en gång till nu. Det finns bara en av de som åkt som förtjänar en andra chans och det är Oliver. Annars hoppas jag på att det nu står mellan de som är kvar.
2015-11-26, 12:45
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diponible
Hur kan Erica ha kommit så långt? Vad tillför hon för något inne på hotellet? Jag gillar att hon lade ut tusen texter med "nu ska det bli KAOS för jag kommer in" - Är det här någon kaos som jag har missat? Förstår inte alls vad hon gör där. Hennes IQ är nästan irriterande jobbigt också. Hon är inte en stark spelare om hon tror det.

Därutöver tycker jag nästan det är en lite pinsam säsong, de flesta går in där med drömmen om att få flera 100-tusen följare på sina sociala medier, men det känns som om det är och har varit den tråkigaste säsongen på otroligt länge och intresseret för spelarna har helt klart "svalnat".
+1
Helt klart sämsta säsongen hittills.
2015-11-26, 13:07
Medlem
Mikeyjamess avatar
Får inte Mehdi ha sex eller? Är det förbjudet för honom med föräktenskapligt samlag?
2015-11-26, 13:34
Medlem
LillTurkens avatar
Har råttan åkt en gång till? Kanske man kan kolla på PH igen. Blev så irriterad när det där lilla fanskapet kom in ryckandes i droppställningen.

Råttan är vad jag kallar Adrian för. Trodde han var kung, eller var det kapten han kallade sig? Han hade alla emot sig men trodde han spelade bra.
2015-11-26, 15:25
Medlem
Yoshi.crews avatar
Men vafan att Adrian åkte ut igen, jävla ph. Paulina, Frida, Zannie och Erica är de som minst förtjänar att vinna. Frida bara för att hon knappt har vart med. Det roliga är ju att Adrkan kommer tillbaka igen. Det sa de på Studio Paradise i alla fall. Fan vad jobbig denna säsongen har vart med att de bara skickar ut killar hela tiden och sen inte ens tar in de bästa, utom Adrian alltså. Johnny tror jag inte kommer in längre.
2015-11-26, 16:57
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoshi.crew
Men vafan att Adrian åkte ut igen, jävla ph. Paulina, Frida, Zannie och Erica är de som minst förtjänar att vinna. Frida bara för att hon knappt har vart med. Det roliga är ju att Adrkan kommer tillbaka igen. Det sa de på Studio Paradise i alla fall. Fan vad jobbig denna säsongen har vart med att de bara skickar ut killar hela tiden och sen inte ens tar in de bästa, utom Adrian alltså. Johnny tror jag inte kommer in längre.

Johnny är ju så meningslös så det finns bara inte. Tar inga beslut, men vill att Adrian åker ut.
2015-11-26, 17:03
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Snygg outfit kebabgubben hade på sig på cermonin, fula bonnejeans, sletet linne och keps bakofram...
Och att sedan sitta exalterad och berätta hur man ska göra för att lura i kompisarna hur man satt snyggaste tjejen... Är han 12 år lr?
2015-11-26, 19:35
Medlem
LillTurkens avatar
Varför är det bara killar som kommer tillbaks hela tiden? Har någon tjej fått komma tillbaks efter dom åkt ut en gång?

Kom på en Maja Stina. Men fler?
2015-11-26, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
Varför är det bara killar som kommer tillbaks hela tiden? Har någon tjej fått komma tillbaks efter dom åkt ut en gång?

Kom på en Maja Stina. Men fler?

Frida?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in