2015-10-30, 16:17
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Är du deras tredje brosh eller?

Hahaha det påminner sjukt mycket om när Ross i "Friends" börjar tvivla på om han faktiskt inte friade till Rachel ändå-
"But i didn´t propose!"
"Yes you did!"
"No i didn´t!...Unless...did I?"
Hahaha, där satte du den.
2015-10-30, 16:30
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Från Zannies presentationsklipp:

Zannie säger även att han ofta får höra att han är lik Samir. Är det inte snarare att så att Zannie försöker kopiera Samirs kroppspråk, gester och dialekt? Samir är från Linköping, medan Zannie är från Bohuslän, över 35 mil bort.

Hoppas sätta han ryker nästa vecka, han är bara töntig

Varför ens gå med i ett program om han inte kan vara sig själv? Det märks tydligt att han försöker vara som Samir, det är inte bara en slump utan han försöker ju kopiera. Vi är inte dumma.

Bara tråkigt att kolla på någon som inte kan vara sig själv och tror man är så mycket mer än vad man är.
2015-10-30, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoshi.crew
Hoppas sätta han ryker nästa vecka, han är bara töntig

Varför ens gå med i ett program om han inte kan vara sig själv? Det märks tydligt att han försöker vara som Samir, det är inte bara en slump utan han försöker ju kopiera. Vi är inte dumma.

Bara tråkigt att kolla på någon som inte kan vara sig själv och tror man är så mycket mer än vad man är.
Det är inte så lätt när man saknar självinsikt.
2015-10-30, 20:51
Medlem
Shanklygatess avatar
Zannie verkar ju iaf tro att han är något fysiskt typexemplar. Han verkar bara köra bröst och biceps när han tränar. Har lite svårt för tjockisar som tror de besitter en kropp som alla törstar efter.

Att han dessutom tror att han kommer få massa erbjudanden enbart pga att han varit med i ph är ju också lite löjligt. Hade han ens varit inne i en dag innan han började prata om att skaffa lägenhet i Sthlm pga alla erbjudanden han skulle få? Nae sorgligare person får man leta efter.
2015-10-31, 00:37
Medlem
Allt naket som visats hittills finns att se här:

http://gossipblog.se/naket-i-paradise-hotel-20661720
2015-10-31, 01:04
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
För någon sekund fick jag för mig att Mehdi faktiskt är en duktig spelare där efter att man förstod att han var mördaren, men det raserades mer eller mindre helt när han inte skickade hem den nya muppen. Han klarade inte av konfrontationen alls, och han vågade inte skicka hem honom i slutändan. Det är extremt otaktiskt, eftersom det ändå hade varit bortglömt samma kväll på efterfesten. Ingen bryr sig så mycket om vem som åker, och den nya killen var ju ett betydligt större hot än Eddie. Nu har folk sett att Mehdi är svag, plus att den kille som det läckte ut att Mehdi ville skicka hem är kvar. Herregud vad idiotiskt.

Att Mehdis beslut skulle ha att göra med en eventuell gentjänst från den nya killen är endast skitsnack. Mehdi var för feg för stå på sig och motivera sitt beslut, att han angav det som en förklaring till sitt fega beslut.
Skulle varit rätt korkat att gå emot gruppen när de just fått veta att det var han som skickade hem två av de mest omtyckta (Hermansson och Jennifer) Nu blev han istället "sams" med alla plus att nya snubben är skyldig honom en tjänst. Rätt spelat imo. även om jag hellre hade haft ut den nya munnen.
2015-10-31, 15:12
Bannlyst
Någon som orkar förklara vad det är som är så underhållande med Paradise Hotel?
Jag driver inte.
Jag är seriös.
Hur kan ni titta på denna smörja, och vad driver er att göra det?
MVH
2015-10-31, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butterflykniv
Någon som orkar förklara vad det är som är så underhållande med Paradise Hotel?
Jag driver inte.
Jag är seriös.
Hur kan ni titta på denna smörja, och vad driver er att göra det?
MVH

Varför vill du veta varför folk kollar på det? Jag kollar ej på det men, läser lite trådar emellanåt och kommentarer som din är helt sanslöst aintelligenta.
2015-10-31, 19:44
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Såg ni vad chockad Josefine blev när Amanda sa att hon legat med Mos.
Det såg ju ut som om hon skulle börja gråta.
Men vad hade hon förväntat sig egentligen när hon går och ligger med Adrian och hånglar med Mehdi när hon fick reda på att han hade en lång kuk.

Du menar "När Mehdi påstod att han hade lång kuk". Pojkar i den åldern har en tendens att fara med osanning och vara någon annan än sig själva framför tjejer, polare och säkerligen framför svenska folket (dom yngre generationerna iaf). Han är typiskt en blatte som spelar allan med sitt polskiblonda hår och det är mycket möjligt att han har en stor kuk men är rätt duktig på att avgöra om folk ljuger och att läsa folk genom mitt yrke som jag haft i över ett decennium och Mos lät trovärdig och Mehdi lät som han ville skryta om något som inte existerade.
En sak jag lagt märke till i detta program är att deltagarna verkar tro att deras partners har några skyldigheter utöver att vara lojal och ärlig.
Syftar på att vissa tror det är en självklarhet att person A väljer person B som partner för att person A har fattat tyckte för person B och är kär i person B.
Exempel är tvillingen med Hermansson och Josefine med Mos.
Bara jag som reagerat på detta? Inte första gången jag lagt märke till det dom tre säsongerna (dom tre senaste) av PH. Inte tittat tidigare och kan inte uttala mig om det är ett nytt fenomen eller naturligt i PH
2015-10-31, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TylerDurden24
Varför vill du veta varför folk kollar på det? Jag kollar ej på det men, läser lite trådar emellanåt och kommentarer som din är helt sanslöst aintelligenta.
Varför är kommentarer som min sanslöst aintelligenta?
2015-10-31, 23:28
Medlem
menfrasseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterflykniv
Varför är kommentarer som min sanslöst aintelligenta?

Och vad betyder aintelligenta?
2015-11-01, 09:52
Medlem
Vet någon om man kan hitta någon musiklista för varje avsnitt?
Är en väldigt känd låt som drar igång när Mehdi börjar snacka precis efter Eddie åkte ut i förra avsnittet( 34:50 in i avsnittet) vet någon vad den låten heter?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in