Citat:
Ursprungligen postat av
Centipede
Såg ni vad chockad Josefine blev när Amanda sa att hon legat med Mos.
Det såg ju ut som om hon skulle börja gråta.
Men vad hade hon förväntat sig egentligen när hon går och ligger med Adrian och hånglar med Mehdi när hon fick reda på att han hade en lång kuk.
Du menar "När Mehdi påstod att han hade lång kuk". Pojkar i den åldern har en tendens att fara med osanning och vara någon annan än sig själva framför tjejer, polare och säkerligen framför svenska folket (dom yngre generationerna iaf). Han är typiskt en blatte som spelar allan med sitt polskiblonda hår och det är mycket möjligt att han har en stor kuk men är rätt duktig på att avgöra om folk ljuger och att läsa folk genom mitt yrke som jag haft i över ett decennium och Mos lät trovärdig och Mehdi lät som han ville skryta om något som inte existerade.
En sak jag lagt märke till i detta program är att deltagarna verkar tro att deras partners har några skyldigheter utöver att vara lojal och ärlig.
Syftar på att vissa tror det är en självklarhet att person A väljer person B som partner för att person A har fattat tyckte för person B och är kär i person B.
Exempel är tvillingen med Hermansson och Josefine med Mos.
Bara jag som reagerat på detta? Inte första gången jag lagt märke till det dom tre säsongerna (dom tre senaste) av PH. Inte tittat tidigare och kan inte uttala mig om det är ett nytt fenomen eller naturligt i PH