2015-11-06, 03:00
Medlem
PrincessDaisys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Ni som tycker att Lukas är så intelligent, PH är varken ett prov på USAs delstater eller en mattetävling. Det handlar om att vara en lagom social och charmig räv. Mos ska väl ha legat med 250 brudar och för att lyckas med det krävs faktiskt att man är listig.

OSMAKLIGT! vad är det att skryta om att man legat med 250 st?
Jag hade aldrig velat ligga med en kille som haft så många tjejer! USCH
Där sjönk han i mina ögon ....
2015-11-06, 08:22
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anartri
Nya killen oskön. Bra att han åkte. Synd att Adrian inte fick stanna. Det var dock inte särskilt förvånande. Han utan tvekan den mest underhållande pH-deltagaren hittills. Hur han kunde spela så hårt och ändå vara älskad av gruppen. Det är stort. Önskar se mer av honom framöver. Synd att Hermansson fick stanna. Han är så ointressant. Det enda roliga med honom är att produktionen verkar älska när han juckar mot trofén. I sig inte så kul, men kul som upprepningshumor.

Och det här snacket om att pH-deltagarna är så jävla osmarta köper jag inte. Adrian, mehdi, Emma, Josefin, Jonny etc etc är troligtvis smartare och mer socialt begåvade än majoriteten av flashbackpanelen. Gemene flashbackare tror jag mer liknar Lukas.

Håller helt med dig. Det var bra att nya killen åkte när han ändå gjorde så dåliga val om vilka två som skulle vara kvar, tycker det skulle vara någon av Johnny eller Adrian iallafall. Jag tycker inte heller Hermansson är så kul att se på, han har ju dessutom kommit tillbaka 2 gånger nu. Jag tycker det är så himla drygt att de ens måste ta in alla 5 om bara 2 ska få stanna ändå. Hade vart roligare att se någon annan kille än Hermansson. Undra varför det ens är så få som kommer tillbaka i år jämfört med tidigare säsonger.
2015-11-06, 15:19
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Om Mos kuk är så otroligt stor, att döma från den där bilden, så måste jag erkänna att även jag har en "FB-balle", dvs större än medel men inget monster. (Jag har inte mätt kuken sedan mellanstadiet utan går enbart efter kommentarer jag fått från sexpartners och på reaktionerna jag fick även mina dåvarande vänner när jag visade upp ett morgonstånd på exakt samma sätt som Mos gör på bilden.)

Vem bryr sig?
2015-11-06, 15:34
Medlem
TorrFlamingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
text

Ja, vi märker att du är dryg och tråkig. Och så fick du sagt i förbifarten att du hade en stor kuk också, anonymt såhär på internet. GJ.

Lukas gjorde bland de bästa valen han kunde göra. Han hade väldigt liten chans från början att stanna, som ny deltagare behöver man en immunitet för att få tid att skapa relationer och band till de andra deltagarna.

Han sökte sig till de nya deltagarna, vilket är helt korrekt betende, till skillnad från andra nya deltagare som låtit sig snärjas av bla. Adrians snack, eller försöka komma in i den stora gruppen. Att söka sig till de nya som inte heller hunnit skapa mycket förtoende och tillit bland resten är rätt. Maja-stina var den som ville hämnas, hon var ganska ny, och folk hade skickat ut henne utan att bry sig. Helt rätt person att ta in. Att ta in Adrian som andra val vore enormt korkat, då Maja-Stina och Adrian hade fortsatt sin Askunge-saga. Därför är det smartast att som andra val ta in en förhållandevis neutral deltagare som Hermansson. Lukas gjorde helt rätt, men hans personlighet och sätt att bete sig repellerade de andra deltagarna. Men om han hade fått en immunitet och därmed en till vecka på sig att komma in i gänget är det möjligt att han hade överlevt.
2015-11-06, 16:03
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Om någon säger "klicka" en gång till så spyr jag rätt ut.
2015-11-06, 16:41
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Vem bryr sig?

Om Mos kuk-storlek? Väldigt många uppenbarligen. Så jag upprepar grundfrågan - Är den verkligen så jävla stor?

Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Ja, vi märker att du är dryg och tråkig. Och så fick du sagt i förbifarten att du hade en stor kuk också, anonymt såhär på internet. GJ.

Det var väl ett trevligt svar, inte det minsta drygt och tråkigt. (Ditt alltså.)
Och så fick du sagt i förbifarten att du inte har en stor kuk, ganska skönt att det är ett anonymt här på internet va?

Om det nu hade varit så att jag hade stor kuk så hade det varit en av få gånger jag inte velat vara anonym på internet, ganska logiskt egentligen.
Hatare kommer hata. I'm lovin' it.

2015, året då hela Sverige frågade sig ; Har "Paradise Hotel Mos" en stor kuk eller har Flashback-skribenterna under medellängd?
2015-11-07, 03:22
Medlem
Arbetarbroders avatar
OT har raderats och varningar för 0.03 (OT) har utdelats.
//Moderator
2015-11-07, 22:46
Medlem
Mamarketels avatar
Framkom det öht varför Erica bytte från Samir jr till Hermansson?
2015-11-08, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamarketel
Framkom det öht varför Erica bytte från Samir jr till Hermansson?

Antagligen för att de skulle kunna spela ut Lukas. Hade Hermansson ställt sig där hade ju Maja-Xxxx valt Lukas för att känna sig någorlunda säker.
2015-11-09, 17:14
Medlem
BlondinBalles avatar
Inte sett nya tjejen, Paulina, röka. Bra där!
Hon verkar inte heller vara totalt urblåst i skallen som övriga.
2015-11-09, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fifa16
Har det alltid varit så att folk skickas in och ut i Paradise Hotel? Minns inte att det var så förr. Alltså att deltagare kan åka ut 2-3 gånger och ändå komma in.

Ja så har det alltid varit då det är PRODUKTIONEN som bestämmer vilka som får vara kvar i programmet och inte, något majoriteten här inne inte verkat ha fattat.
2015-11-09, 19:03
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Ja så har det alltid varit då det är PRODUKTIONEN som bestämmer vilka som får vara kvar i programmet och inte, något majoriteten här inne inte verkat ha fattat.

Men hittills har det väl ändå inte varit lika illa som förra säsongen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in