2015-11-06, 03:00
Medlem
PrincessDaisys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Ni som tycker att Lukas r s intelligent, PH r varken ett prov p USAs delstater eller en mattetvling. Det handlar om att vara en lagom social och charmig rv. Mos ska vl ha legat med 250 brudar och fr att lyckas med det krvs faktiskt att man r listig.

OSMAKLIGT! vad r det att skryta om att man legat med 250 st?
Jag hade aldrig velat ligga med en kille som haft s mnga tjejer! USCH
Dr sjnk han i mina gon ....
2015-11-06, 08:22
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anartri
Nya killen oskn. Bra att han kte. Synd att Adrian inte fick stanna. Det var dock inte srskilt frvnande. Han utan tvekan den mest underhllande pH-deltagaren hittills. Hur han kunde spela s hrt och nd vara lskad av gruppen. Det r stort. nskar se mer av honom framver. Synd att Hermansson fick stanna. Han r s ointressant. Det enda roliga med honom r att produktionen verkar lska nr han juckar mot trofn. I sig inte s kul, men kul som upprepningshumor.

Och det hr snacket om att pH-deltagarna r s jvla osmarta kper jag inte. Adrian, mehdi, Emma, Josefin, Jonny etc etc r troligtvis smartare och mer socialt begvade n majoriteten av flashbackpanelen. Gemene flashbackare tror jag mer liknar Lukas.

Hller helt med dig. Det var bra att nya killen kte nr han nd gjorde s dliga val om vilka tv som skulle vara kvar, tycker det skulle vara ngon av Johnny eller Adrian iallafall. Jag tycker inte heller Hermansson r s kul att se p, han har ju dessutom kommit tillbaka 2 gnger nu. Jag tycker det r s himla drygt att de ens mste ta in alla 5 om bara 2 ska f stanna nd. Hade vart roligare att se ngon annan kille n Hermansson. Undra varfr det ens r s f som kommer tillbaka i r jmfrt med tidigare ssonger.
2015-11-06, 15:19
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Om Mos kuk r s otroligt stor, att dma frn den dr bilden, s mste jag erknna att ven jag har en "FB-balle", dvs strre n medel men inget monster. (Jag har inte mtt kuken sedan mellanstadiet utan gr enbart efter kommentarer jag ftt frn sexpartners och p reaktionerna jag fick ven mina dvarande vnner nr jag visade upp ett morgonstnd p exakt samma stt som Mos gr p bilden.)

Vem bryr sig?
2015-11-06, 15:34
Medlem
TorrFlamingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
text

Ja, vi mrker att du r dryg och trkig. Och s fick du sagt i frbifarten att du hade en stor kuk ocks, anonymt shr p internet. GJ.

Lukas gjorde bland de bsta valen han kunde gra. Han hade vldigt liten chans frn brjan att stanna, som ny deltagare behver man en immunitet fr att f tid att skapa relationer och band till de andra deltagarna.

Han skte sig till de nya deltagarna, vilket r helt korrekt betende, till skillnad frn andra nya deltagare som ltit sig snrjas av bla. Adrians snack, eller frska komma in i den stora gruppen. Att ska sig till de nya som inte heller hunnit skapa mycket frtoende och tillit bland resten r rtt. Maja-stina var den som ville hmnas, hon var ganska ny, och folk hade skickat ut henne utan att bry sig. Helt rtt person att ta in. Att ta in Adrian som andra val vore enormt korkat, d Maja-Stina och Adrian hade fortsatt sin Askunge-saga. Drfr r det smartast att som andra val ta in en frhllandevis neutral deltagare som Hermansson. Lukas gjorde helt rtt, men hans personlighet och stt att bete sig repellerade de andra deltagarna. Men om han hade ftt en immunitet och drmed en till vecka p sig att komma in i gnget r det mjligt att han hade verlevt.
2015-11-06, 16:03
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Om ngon sger "klicka" en gng till s spyr jag rtt ut.
2015-11-06, 16:41
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Vem bryr sig?

Om Mos kuk-storlek? Vldigt mnga uppenbarligen. S jag upprepar grundfrgan - r den verkligen s jvla stor?

Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Ja, vi mrker att du r dryg och trkig. Och s fick du sagt i frbifarten att du hade en stor kuk ocks, anonymt shr p internet. GJ.

Det var vl ett trevligt svar, inte det minsta drygt och trkigt. (Ditt allts.)
Och s fick du sagt i frbifarten att du inte har en stor kuk, ganska sknt att det r ett anonymt hr p internet va?

Om det nu hade varit s att jag hade stor kuk s hade det varit en av f gnger jag inte velat vara anonym p internet, ganska logiskt egentligen.
Hatare kommer hata. I'm lovin' it.

2015, ret d hela Sverige frgade sig ; Har "Paradise Hotel Mos" en stor kuk eller har Flashback-skribenterna under medellngd?
2015-11-07, 03:22
Medlem
Arbetarbroders avatar
OT har raderats och varningar fr 0.03 (OT) har utdelats.
//Moderator
2015-11-07, 22:46
Medlem
Mamarketels avatar
Framkom det ht varfr Erica bytte frn Samir jr till Hermansson?
2015-11-08, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamarketel
Framkom det ht varfr Erica bytte frn Samir jr till Hermansson?

Antagligen fr att de skulle kunna spela ut Lukas. Hade Hermansson stllt sig dr hade ju Maja-Xxxx valt Lukas fr att knna sig ngorlunda sker.
2015-11-09, 17:14
Medlem
BlondinBalles avatar
Inte sett nya tjejen, Paulina, rka. Bra dr!
Hon verkar inte heller vara totalt urblst i skallen som vriga.
2015-11-09, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fifa16
Har det alltid varit s att folk skickas in och ut i Paradise Hotel? Minns inte att det var s frr. Allts att deltagare kan ka ut 2-3 gnger och nd komma in.

Ja s har det alltid varit d det r PRODUKTIONEN som bestmmer vilka som fr vara kvar i programmet och inte, ngot majoriteten hr inne inte verkat ha fattat.
2015-11-09, 19:03
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Ja s har det alltid varit d det r PRODUKTIONEN som bestmmer vilka som fr vara kvar i programmet och inte, ngot majoriteten hr inne inte verkat ha fattat.

Men hittills har det vl nd inte varit lika illa som frra ssongen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in