Citat:
Ursprungligen postat av
AlmaTor3
Det var min första tanke också, att det var onödigt att säga så flera gånger om henne. MEN sedan började jag fundera över om det var hans sätt att pysa. Att han egentligen mår dåligt av hennes "elakheter" och inte har förmått att säga det rakt ut till henne. Så med några glas innanför västen och i ett glatt sammanhang kunde han inte hålla det inombords och då blev det för mycket tjat om det i stället.
Jag tycker för övrigt att Torsten verkar väldigt snäll och okomplicerad och glad.
Ja, jag tror att du har rätt i det. Man kan ju bara tänka sig hur det är för dem att tvingas tillsammans under 5 veckor utan någon som helst fysisk attraktion eller passion eller minsta lilla lust. De tvingas tom ligga och sova trångt ihop. Det måste kännas som att riva sig på rivjärn hela tiden, att ha en påtvingad gift partner inpå sig själsligt och fysiskt. De har ju roligt ihop också, men meningslösheten med det hela måste slita på dem. Plus kamerorna.
Jag gillar också Torsten, jag hoppas att vi får se honom med sitt livs kärlek när programmet är över! Nyfiken på vem han hittar. Men de som hittar någon efter programmet brukar ju fånga någon bra!