Citat:
Ursprungligen postat av
Milliemolly
Att han rabblar upp komplimanger på beställning efter att han trampar i klaveret är pinsamt.
Torsten verkar göra nåt nervöst tankefel när han automatiskt lägger till ordet elak efter "rak". Ja de rimmar iofs, men de poetiska kvaliteterna på dikterna var rätt nedslående.
Jag tror inte han tänker på elak i den bemärkelsen utan i den mer retsamma betydelsen som det kan ha när man gnabbas och det hela är självklart ett sätt att vara retsam om man har rätt vibe med sin partner, men inte i ett gäng med andra som inte har samma jargong utan vidare.
Det var en kul överraskning att de båda hade lite sångröster. Hans ursäkt var lite mekanisk, men kändes äkta till slut.
Det är frustrerande att se Mattias vara så emotionellt omogen i varje situation där Emmy försöker möta honom. Hon skulle passa bättre med en äldre kille eller en kille som har en äldre själ. Det förvånade mig att hon inte vill leva det normala tvåsamhetsfängelselivet. Tyckte hon framstod som klippt och skuren för det. Då är det nog inte rätt beslut att vara med i det här programmet. Bättre att backpacka och vara spitroast i Goa en period.
Christoffer de Götebôrg växer lite och ibland tycker jag t o m han verkar lite rolig att hänga med på en camping, men det slår fort över när han grinar upp sitt vargleende och stortrivs i sin egenkärlek. Ett bra par annars.
Men vem känner inte igen sin kvinnas doft? Jag förstår att det kan vara svårt att känna skillnad på två lika delikata pinkies, men lägger man till doften borde det vara lätt eller har tjejerna lämnat alla krämer och parfymerade produkter hemma när det blev campingliv?